|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 14:58 | |
| |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:00 | |
| Mhm, volgens mij is Cobra nooit officieel member geworden, oops :')
En ja, misschien pak ik Cobra wel weer op. Het is een leuk character, ik had alleen nooit echt wat met 'm te doen xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:06 | |
| Zo, nieuwe sig ingesteld <3
Ik zat er ook aan te denken om Cobra zich te laten ontfermen over een van zn half sibs, maar idk which one yet :') "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:12 | |
| Ik denk dat hij meer voelt voor Chawl, omdat ze beide het meeste op Claw lijken xD Soort zoekt soort? :') "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:15 | |
| Byebye o/
Ik moet zo weer voor tien minuten naar school, dan heb ik officieel m'n meest nutteloze schooldag ooit gehad ;__; "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:18 | |
| - Stallionheart schreef:
- Sharkiekwarkie is nu gewoon leader van de BloodClan, congratz Freedje
Thanks guys, hoewel ik Claw nog liever langer leader had willen zien hoor. Ik was nog niet klaar voor het afscheid van de brombeer haha En Aurene mag zeker mee doen met het kamp schoonmaken, alleen krijgt ze er gewoon nog geen hondentand voor (tenzij ze nog young one wordt binnen die periode) :3 |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:23 | |
| - Shark schreef:
- Stallionheart schreef:
- Sharkiekwarkie is nu gewoon leader van de BloodClan, congratz Freedje
Thanks guys, hoewel ik Claw nog liever langer leader had willen zien hoor. Ik was nog niet klaar voor het afscheid van de brombeer haha
En Aurene mag zeker mee doen met het kamp schoonmaken, alleen krijgt ze er gewoon nog geen hondentand voor (tenzij ze nog young one wordt binnen die periode) :3 Ah ja, weet nog niet precies hoe oud ik haar maak x_x Ben het laatste postje aan het typen met Ash (voor Blossom) en dan op naar The 100 :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:25 | |
| @Freedje; Mag ik trouwens gewoon doen dat Cobra member is? Aangezien z'n training wel is afgelopen, maar hij nooit genoemd is bij een ceremonie mede door mijn inactiviteit met hem rond die tijd xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:29 | |
| Hmm net ingeschreven voor gym ookal weet ik ni al dat ik niet ga huhuhu
Also ik wil posten maar me laptop is in gebruik djdbdkrbiebr
Laatst aangepast door Brat op ma 14 mei 2018 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:30 | |
| Verder kende hij Blossomfrost niet zo goed, al mocht dat van hem best veranderen. Het was altijd goed om er meer vrienden bij te krijgen. - Friendzoned
Woep ik ga 's ff relaxen hoor guys |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:43 | |
| - Cobra schreef:
- @Freedje; Mag ik trouwens gewoon doen dat Cobra member is? Aangezien z'n training wel is afgelopen, maar hij nooit genoemd is bij een ceremonie
mede door mijn inactiviteit met hem rond die tijd xD Heeft hij zijn final assesment dan al gedaan? Want dan moet je niet vergeten de twee hondentanden in je OS te zetten, anders kun je geen young one krijgen als je ooit mentor wilt worden #Esmee: auwh pijnlijke friendzone |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 15:59 | |
| Ja Ash moet de nieuwe vlam van Northern ook even ontmoeten x3
@Freedje gelukkig weet Blossom het zelf niet xD |
|
| |
Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 16:05 | |
| Iemand die Shifa kan updaten met een nieuw setje? c: |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 16:21 | |
| Ik wil posten (2 postjes, wauw) maar mijn hoofd bonst als ik te lang naar letters staar :'D
In ieder geval, nog iets interessants gebeurd wat ik heb gemist? (Behalve Claws dood) Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 16:26 | |
| - Acorndust schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ja Ash moet de nieuwe vlam van Northern ook even ontmoeten x3
@Freedje gelukkig weet Blossom het zelf niet xD Wie maakt het topic? xD Ik kan straks wel maar ben voorlopig nog The 100 aan het kijken xD Omg Octavia is echt badass in seizoen 5 whdjsjsd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|