Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 14:58

Ja Cobra <3 Chawl needs his brother c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:00

Mhm, volgens mij is Cobra nooit officieel member geworden, oops :')

En ja, misschien pak ik Cobra wel weer op. Het is een leuk character, ik had alleen nooit echt wat met 'm te doen xD

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Chawl
Deceased
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:03

Hij kan altijd zijn halfsibs stalken XD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 COxUkZt
Judge me
by the cats I avoid
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:06

Zo, nieuwe sig ingesteld <3

Ik zat er ook aan te denken om Cobra zich te laten ontfermen over een van zn half sibs, maar idk which one yet :')

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Chawl
Deceased
Julia
1929
Actief

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:11

Hangt er van af welke leeftijdscategorie je wilt c:
De jonkies Jim of Razor
Of Chawl en Jackdaw :p .

Judge me
by the cats I avoid
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:12

Ik denk dat hij meer voelt voor Chawl, omdat ze beide het meeste op Claw lijken xD Soort zoekt soort? :')

Chawl
Deceased
Julia
1929
Actief

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:13

Haha ik vind het prima c:
Ik log nu alleen even uit. Ik ben vrij, dus op naar de supermarkt XD

Judge me
by the cats I avoid
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:15

Byebye o/

Ik moet zo weer voor tien minuten naar school, dan heb ik officieel m'n meest nutteloze schooldag ooit gehad ;__;

Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:18

Stallionheart schreef:
Sharkiekwarkie is nu gewoon leader van de BloodClan, congratz Freedje Smile

Thanks guys, hoewel ik Claw nog liever langer leader had willen zien hoor. Ik was nog niet klaar voor het afscheid van de brombeer haha

En Aurene mag zeker mee doen met het kamp schoonmaken, alleen krijgt ze er gewoon nog geen hondentand voor (tenzij ze nog young one wordt binnen die periode) :3
Ashdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 2ytoie0
Esmee
108
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:23

Shark schreef:
Stallionheart schreef:
Sharkiekwarkie is nu gewoon leader van de BloodClan, congratz Freedje Smile

Thanks guys, hoewel ik Claw nog liever langer leader had willen zien hoor. Ik was nog niet klaar voor het afscheid van de brombeer haha

En Aurene mag zeker mee doen met het kamp schoonmaken, alleen krijgt ze er gewoon nog geen hondentand voor (tenzij ze nog young one wordt binnen die periode) :3
Ah ja, weet nog niet precies hoe oud ik haar maak x_x

Ben het laatste postje aan het typen met Ash (voor Blossom) en dan op naar The 100 :'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Wa6cz8
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:25

@Freedje; Mag ik trouwens gewoon doen dat Cobra member is? Aangezien z'n training wel is afgelopen, maar hij nooit genoemd is bij een ceremonie mede door mijn inactiviteit met hem rond die tijd xD

Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:29

Hmm net ingeschreven voor gym ookal weet ik ni al dat ik niet ga huhuhu

Also ik wil posten maar me laptop is in gebruik djdbdkrbiebr

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 VINAK3s

Laatst aangepast door Brat op ma 14 mei 2018 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ashdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 2ytoie0
Esmee
108
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:30

Verder kende hij Blossomfrost niet zo goed, al mocht dat van hem best veranderen. Het was altijd goed om er meer vrienden bij te krijgen. - Friendzoned

Woep ik ga 's ff relaxen hoor guys

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Wa6cz8
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:43

Cobra schreef:
@Freedje; Mag ik trouwens gewoon doen dat Cobra member is? Aangezien z'n training wel is afgelopen, maar hij nooit genoemd is bij een ceremonie mede door mijn inactiviteit met hem rond die tijd xD

Heeft hij zijn final assesment dan al gedaan? Want dan moet je niet vergeten de twee hondentanden in je OS te zetten, anders kun je geen young one krijgen als je ooit mentor wilt worden

#Esmee: auwh pijnlijke friendzone Razz
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:50

Eigenlijk zouden Ash en Acorn een topic moetenxD

If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 15:59

Ja Ash moet de nieuwe vlam van Northern ook even ontmoeten x3

@Freedje gelukkig weet Blossom het zelf niet xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 PwEHdsS
Shifa
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 4a518198917af5f1e28fb59d6e6e945a
Puddin M
95
Actief
People change after being hurt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Shifa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 16:05

Iemand die Shifa kan updaten met een nieuw setje? c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 AyyDRpb  
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 16:21

Kestrelwing schreef:

Wie maakt het topic? xD

If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 16:21

Ik wil posten (2 postjes, wauw) maar mijn hoofd bonst als ik te lang naar letters staar :'D

In ieder geval, nog iets interessants gebeurd wat ik heb gemist? (Behalve Claws dood)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimema 14 mei 2018 - 16:26

Acorndust schreef:
Kestrelwing schreef:

Wie maakt het topic? xD
Ik kan straks wel maar ben voorlopig nog The 100 aan het kijken xD

Omg Octavia is echt badass in seizoen 5 whdjsjsd

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 PwEHdsS
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: