|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:42 | |
| |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:46 | |
| - Demonslayer schreef:
- Snowberry schreef:
- Fortuna schreef:
- Snowberry schreef:
- Nou dat is wel heel erg slim van je Julia
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha +1111 x'D altijd zo van "De grote kater stapte rustig door..." "Het was een mooie dag, perfect weer om te wandelen." "De kleine witte poes wandelde stevig door.."
En soms denk ik, nou doe eens gek, en dan laat ik m'n char op z'n bek gaan door een boomwortel Precies, ik denk dat ik 9 van de 10 topics die ik gemaakt heb beginnen met dat me char wat rondloopt of ergens zit te chillen in een hoekje xD Same. Ik heb nu 1 topic klaar en ik moet er nog 2 maken x_x Snowberry en Ashdance maken heel veel wandelingetjes, zal ik maar zeggen xD |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:49 | |
| |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:51 | |
| - Shallow schreef:
- Succes Esmee whAhah
gEEF ME IDEEËN HANNAH WEES EENS BEHULPZAAM :C There we go, eentje voor Acorndust maken |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:51 | |
| - Snowberry schreef:
- Demonslayer schreef:
- Snowberry schreef:
- Fortuna schreef:
- Snowberry schreef:
- Nou dat is wel heel erg slim van je Julia
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha +1111 x'D altijd zo van "De grote kater stapte rustig door..." "Het was een mooie dag, perfect weer om te wandelen." "De kleine witte poes wandelde stevig door.."
En soms denk ik, nou doe eens gek, en dan laat ik m'n char op z'n bek gaan door een boomwortel Precies, ik denk dat ik 9 van de 10 topics die ik gemaakt heb beginnen met dat me char wat rondloopt of ergens zit te chillen in een hoekje xD Same. Ik heb nu 1 topic klaar en ik moet er nog 2 maken x_x Snowberry en Ashdance maken heel veel wandelingetjes, zal ik maar zeggen xD Hahaha suc6 xD |
|
| |
Lianne 92 Actief Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:53 | |
| Ik heb in 2 weken tijd 2 accounts aangemaakt- en ik heb nog steeds inspiratie voor nog eentje extra D: |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:56 | |
| |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:58 | |
| Ik wil zo graag weer met Celestial posten bij het Mudboy topic maar ik moet echt eerst die 2 topics maken xD
@Julia misschien niet meer mee gooien de volgende keer :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:11 | |
| - Ashdance schreef:
- Ik wil zo graag weer met Celestial posten bij het Mudboy topic maar ik moet echt eerst die 2 topics maken xD
@Julia misschien niet meer mee gooien de volgende keer :'D yess ik vind het echt een leuke situatie die twee ;D |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:15 | |
| - Yarrowlight schreef:
- Ik heb in 2 weken tijd 2 accounts aangemaakt- en ik heb nog steeds inspiratie voor nog eentje extra D:
Amberstorm's kittentopic :3 |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:15 | |
| - Yarrowlight schreef:
- Ashdance schreef:
- Ik wil zo graag weer met Celestial posten bij het Mudboy topic maar ik moet echt eerst die 2 topics maken xD
@Julia misschien niet meer mee gooien de volgende keer :'D yess ik vind het echt een leuke situatie die twee ;D Jaa! ;3 hehe eindelijk klaar. Props to Hannah voor de eenden inspiratie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:21 | |
| - Summer schreef:
- Yarrowlight schreef:
- Ik heb in 2 weken tijd 2 accounts aangemaakt- en ik heb nog steeds inspiratie voor nog eentje extra D:
Amberstorm's kittentopic :3 Tempting, I must admit xD |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:22 | |
| - Yarrowlight schreef:
- Summer schreef:
- Yarrowlight schreef:
Amberstorm's kittentopic :3 Tempting, I must admit xD :3 Gewoon doen, wie niet waagt wie niet wint. & anders nog ff geduld, er komt nog een plotje aan met Stallion erin (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:26 | |
| - Summer schreef:
- Yarrowlight schreef:
- Summer schreef:
- Yarrowlight schreef:
Amberstorm's kittentopic :3 Tempting, I must admit xD :3 Gewoon doen, wie niet waagt wie niet wint.
& anders nog ff geduld, er komt nog een plotje aan met Stallion erin (: Ik was ook al super tempted om bij Icecloud aan te melden- aangezien Snowbird een dochter was van Icecloud en die van mij is, en ik nooit een actieve windclanner heb gehad (naast snowbird) .. hmm moeilijk .. ik denk er nog over na maar het is zeer verleidelijk ;D |
|
| |
Esmee 40 Actief Walking with a friend in the dark is better than walking in the light alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:29 | |
| Hihi eindelijk mogen posten met Celestial xP
|
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:31 | |
| Hoezo eindelijk Esmee? Mocht het eerst niet? |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 21:33 | |
| - Summer schreef:
- Hoezo eindelijk Esmee? Mocht het eerst niet?
Nouja ik moest van mezelf eerst de 3 topics maken waarvan ik had afgesproken dat ik dat zou doen, omdat topics maken niet mijn favoriete bezigheid is x'D Hannah don't die |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|