|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 19:21 | |
| - Snowberry schreef:
- Hmm moest nog een topic voor Acorn maken
Wil iemand Snow ontmoeten? x3 Met Blossomfrost? Wil jij maken? (: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 19:23 | |
| - Shark schreef:
- Snowberry schreef:
- Hmm moest nog een topic voor Acorn maken
Wil iemand Snow ontmoeten? x3 Met Blossomfrost? Wil jij maken? (: Is goed, zal ik straks doen ^^ Okey ik moet zo 3 topics maken en ik ben geen held daarin dus dat gaat leuk worden ahshshd |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 19:38 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Shallow schreef:
- Snowberry schreef:
- Shallow schreef:
- Ja Flame staat wel open
@F, aha succes. Er zijn weinig BloodClanners actief tho Flame wilt niet eens zijn bae Swiftash ontmoeten :'( Swiftash is catfish foei Ik denk dat ik Max ff ga catfishen Goed idee |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 19:54 | |
| - Shallow schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Shallow schreef:
- Snowberry schreef:
- Shallow schreef:
- Ja Flame staat wel open
@F, aha succes. Er zijn weinig BloodClanners actief tho Flame wilt niet eens zijn bae Swiftash ontmoeten :'( Swiftash is catfish foei Ik denk dat ik Max ff ga catfishen Goed idee Geef me z’n nummer dan :’(( - Denk je dat dit werkt:
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:12 | |
| Zo, nu is Cobra zo goed als klaar c: Wanneer ik meer tijd en geduld heb, zal ik zn profiel helemaal invullen. But yeah xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:15 | |
| - Stallionheart schreef:
- *PROEST*
Omg, die eend :'D *seductive duck wink* |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:15 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:16 | |
| Ik zal deze meid weer eens actief proberen te krijgen (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:16 | |
| - Chawl schreef:
- Cobra schreef:
- Zo, nu is Cobra zo goed als klaar c:
Wanneer ik meer tijd en geduld heb, zal ik zn profiel helemaal invullen. But yeah xD Wij een topic (a) ?
Ik moet voor deze nog wat posten schrijven, die komen vandaag en morgen nog wel hoor guyz :3 . Yeah, sure. *Wijst heel gemeen naar de TS in d'r sig* <3 "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:17 | |
| Kestrel ziet er zo dik uit op z’n plaatje maar ik kan niks beters vinden x_x |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:30 | |
| Goed bezig Julia, goed bezig xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:30 | |
| |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:31 | |
| Nou dat is wel heel erg slim van je Julia
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:33 | |
| Juuul wij moeten ook een topic
En @Q, een topicje met Shallow en Cobra? |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:34 | |
| - Snowberry schreef:
- Nou dat is wel heel erg slim van je Julia
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha +1111 x'D |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:38 | |
| - Fortuna schreef:
- Snowberry schreef:
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha +1111 x'D altijd zo van "De grote kater stapte rustig door..." "Het was een mooie dag, perfect weer om te wandelen." "De kleine witte poes wandelde stevig door.." En soms denk ik, nou doe eens gek, en dan laat ik m'n char op z'n bek gaan door een boomwortel |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2018 - 20:40 | |
| - Snowberry schreef:
- Fortuna schreef:
- Snowberry schreef:
Someone give me inspiration .-. Hoe beginnen jullie je topics? Mijn katten zijn altijd droog aan het wandelen als ik moet beginnen hahaha +1111 x'D altijd zo van "De grote kater stapte rustig door..." "Het was een mooie dag, perfect weer om te wandelen." "De kleine witte poes wandelde stevig door.."
En soms denk ik, nou doe eens gek, en dan laat ik m'n char op z'n bek gaan door een boomwortel Precies, ik denk dat ik 9 van de 10 topics die ik gemaakt heb beginnen met dat me char wat rondloopt of ergens zit te chillen in een hoekje xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|