|
|
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:06 | |
| Awwh das jammer Bo .-. Ja Babs ik heb een hele goede invloed met m'n vage gesprekken in het AOT Cx
Waar is Winters hele familie naar toe anywayss |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:08 | |
| - Jaytail schreef:
- Zweden (<3), Tsjechië, Noorwegen, Ierland en (ofc) Nederland met Waylon :"D
Al moet ik wel toegeven dat Zweden mn topfavoriet is, gewoon omdat het een fijn liedje is om te luisteren xD Nice B( Ik ben voor Moldavië, Tsjechië, Noorwegen en Nederland. M'n topfavoriet is toch wel Moldavië denk ik. Werd heerlijk vrolijk van het nummer. M'n vriend Andries daarentegen is helemaal gek op Noorwegen haha. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:12 | |
| Jaa Moldavië was ook echt heel nice <3 En Noorwegen is idd leuk, met Alexander :"D Ik heb gewoon met Dance you off dat ik het gewoon de hele dag kan draaien en er niet ziek van kan worden, net zoals met Waylon, dus daarom vind ik m leuk xD Maar eurovisie kennende zal weer een of ander vaag ding winnen x'D waar zijn de tijden gebleven dat een goed liedje zoals heroes won sad |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:12 | |
| Ik heb nog niet eens alle liedjes gehoord/gezien :'D
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:13 | |
| - Jaytail schreef:
- Jaa Moldavië was ook echt heel nice <3 En Noorwegen is idd leuk, met Alexander :"D
Ik heb gewoon met Dance you off dat ik het gewoon de hele dag kan draaien en er niet ziek van kan worden, net zoals met Waylon, dus daarom vind ik m leuk xD Maar eurovisie kennende zal weer een of ander vaag ding winnen x'D waar zijn de tijden gebleven dat een goed liedje zoals heroes won sad Ik denk dat dat kippenmens nog heel hoog gaat komen hahaha. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:13 | |
| TBH heb ik nog geen enkel liedje gezien/geluisterd :') Te druk bezig met school en WC hahaha |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:14 | |
| Ik zie een Babs, long time no see^^, ik had inderdaad een vermoeden dat je Icesong was doordat ik het plaatje herkende, maar dacht dat het niet waar kon zijnxD
Net klaar met werken trouwens, wat een rotdag om te werken met die hitteX_X |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:15 | |
| Gisteren afscheid genomen van voetbalclub < /3 En met heel knappe spelers gepraat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:15 | |
| - Acorndust schreef:
- Ik zie een Babs, long time no see^^, ik had inderdaad een vermoeden dat je Icesong was doordat ik het plaatje herkende, maar dacht dat het niet waar kon zijnxD
Net klaar met werken trouwens, wat een rotdag om te werken met die hitteX_X Heeey! Hahaha, ik dacht ach, ik kan dat plaatje best recyclen. Hij was cool B( Oef, het was idd warm. Post nog steeds?;o |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:18 | |
| Ja nog steeds de post, dus ook constant buiten geweest, ga nu zo eerst maar eens douchen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:19 | |
| - Acorndust schreef:
- Ja nog steeds de post, dus ook constant buiten geweest, ga nu zo eerst maar eens douchen
Pff, het is ook echt rotweer om vandaag de post te lopen. Maar alles beter dan stortregen.. x'D Douche ze! ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:21 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:22 | |
| - Smokebreath schreef:
- Jaytail schreef:
- Jaa Moldavië was ook echt heel nice <3 En Noorwegen is idd leuk, met Alexander :"D
Ik heb gewoon met Dance you off dat ik het gewoon de hele dag kan draaien en er niet ziek van kan worden, net zoals met Waylon, dus daarom vind ik m leuk xD Maar eurovisie kennende zal weer een of ander vaag ding winnen x'D waar zijn de tijden gebleven dat een goed liedje zoals heroes won sad Ik denk dat dat kippenmens nog heel hoog gaat komen hahaha. Zoveel mensen hypen daarover maar ik zie het niet zo XDD Bookmakers denken ook dat Cyprus heel hoog komt en ik ben van meh tis oke maar..? Niet echt geweldig?? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:23 | |
| Wow lang geleden! Ik krijg nu mega veel flashbacks :'D En SMOKE! Nu wil ik Little terug oppakken... D: Maarja, Silverwolf is haar opvolger. |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:26 | |
| oh wow a wild Babs appeared!
Welkom terug!!
ik had al zo'n vermoeden dat je terug was vóór deze "reveal" maar ik wilde niks zeggen want het is zo awkward als ik het fout zou hebben :')
Laatst aangepast door Chanterellekit op za 12 mei 2018 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:29 | |
| Haha maak nog maar geen haast, geen idee nog of ik Smoke daadwerkelijk oppak of dat ik miss voor Minnow ga of voor Tinder of voor ik heb geen idee ;w;
En geeft niet Marieke x'D Sommige mensen hebben het wel gedaan lol. Dappere mensen. x'D
Waz@ Jij bent de aanstichter. |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 18:30 | |
| by the way.... - Aanschouw deze awesome tekening van Fisheye:
Getekend door Gee (commission)
ik ben zo blij met dit, ik hou van deze artist's art style aaaaaaaaaaaaaa |
|
| |