|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:47 | |
| - Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
En ik ben maar even ingelogd op Winterstorm, moest een paar wachtwoorden proberen voor ik de goede vondxD Oh man al die oude acc in je sig. Jep, volgensmij zijn niet eens al die accounts meer van mijxD, ik heb sommige weggegeven. Beetlewhisker :c Poor chap. Ik kwam zn plaatje net nog tegen haha. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:48 | |
| - Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
En ik ben maar even ingelogd op Winterstorm, moest een paar wachtwoorden proberen voor ik de goede vondxD Oh man al die oude acc in je sig. Jep, volgensmij zijn niet eens al die accounts meer van mijxD, ik heb sommige weggegeven. Beetlewhisker :c Poor chap. Ik kwam zn plaatje net nog tegen haha. Poor Beetlewhisker indeed. Icecloud leeft trouwens nog steeds en daar post ik ook af en toe nog meexD, ze heeft nu al vier leiders meegemaakt en is in de rpg geboren onder Tallstar toendertijdxD Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:49 | |
| - Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
En ik ben maar even ingelogd op Winterstorm, moest een paar wachtwoorden proberen voor ik de goede vondxD Oh man al die oude acc in je sig. Jep, volgensmij zijn niet eens al die accounts meer van mijxD, ik heb sommige weggegeven. Beetlewhisker :c Poor chap. Ik kwam zn plaatje net nog tegen haha. Poor Beetlewhisker indeed.
Icecloud leeft trouwens nog steeds en daar post ik ook af en toe nog meexD, ze heeft nu al vier leiders meegemaakt en is in de rpg geboren onder Tallstar toendertijdxD Omg had zij geen kits met Sparkshade. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:50 | |
| - Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
En ik ben maar even ingelogd op Winterstorm, moest een paar wachtwoorden proberen voor ik de goede vondxD Oh man al die oude acc in je sig. Jep, volgensmij zijn niet eens al die accounts meer van mijxD, ik heb sommige weggegeven. Beetlewhisker :c Poor chap. Ik kwam zn plaatje net nog tegen haha. Poor Beetlewhisker indeed.
Icecloud leeft trouwens nog steeds en daar post ik ook af en toe nog meexD, ze heeft nu al vier leiders meegemaakt en is in de rpg geboren onder Tallstar toendertijdxD Omg had zij geen kits met Sparkshade. Inderdaad en een van die kittens is nu de leidster van WindclanxD Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:50 | |
| - Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
Icecloud leeft trouwens nog steeds en daar post ik ook af en toe nog meexD, ze heeft nu al vier leiders meegemaakt en is in de rpg geboren onder Tallstar toendertijdxD Omg had zij geen kits met Sparkshade. Inderdaad en een van die kittens is nu de leidster van WindclanxD Lol, duidelijk de genen van hun moeder meegekregen dan x'D |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:52 | |
| - Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Snowynight schreef:
- Winterstorm schreef:
- Dat is waarxD
Icecloud leeft trouwens nog steeds en daar post ik ook af en toe nog meexD, ze heeft nu al vier leiders meegemaakt en is in de rpg geboren onder Tallstar toendertijdxD Omg had zij geen kits met Sparkshade. Inderdaad en een van die kittens is nu de leidster van WindclanxD Lol, duidelijk de genen van hun moeder meegekregen dan x'D Aan Icecloud's kant zit het vol met die genenxD, Pantherface deputy geweest, Whitelion deputy geweest en nu dan Oceanbreeze als leidsterxD En ik switchte blijkbaar weer naar Acorndust, omdat ik half op een topic aan het reageren benxD If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
- Spoiler:
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 19:59 | |
| Lol dit gaat mis. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:01 | |
| hahaahahah sad xD
ik wil niet maar ik moet nu toch echt gaan sad : ( Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:12 | |
| |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:16 | |
| Ik zou zeals voorsteltopic eens moeten aanpassen << |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:16 | |
| |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:17 | |
| Misschien wel. Misschien niet als ik sterk ben.
Omg Nightspark. |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:21 | |
| - Briarlight schreef:
- Zealspark schreef:
- Ik zou zeals voorsteltopic eens moeten aanpassen <<
Ja hij is daar 10 manen whAhah ja dat is zijn mentale leeftijd |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:28 | |
| heb ook maar ff op wind ingelogd <3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 20:30 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |