|
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:46 | |
| - Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Oh jee heb ik spottedpaw bij een Klaus in een topic gegooid. Rip hahaha
Wat gaan we goed whahaha Plz let her live hahaha. I like her xD Flame is geen moordmachine al kan hij best creepy zijnDeze zou nooit echt een vader zijn dus rip |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:48 | |
| Kestrel is vader geweest maar al zn kittens zijn dood en 1 is een moordmachine en zijn partner is ervandoor gegaan met een knappe jonge kater x_x |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:48 | |
| - Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Wat gaan we goed whahaha Plz let her live hahaha. I like her xD Flame is geen moordmachine
al kan hij best creepy zijn
Deze zou nooit echt een vader zijn dus rip Wieso nicht? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:49 | |
| - Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Wat gaan we goed whahaha Plz let her live hahaha. I like her xD Flame is geen moordmachine
Deze zou nooit echt een vader zijn dus rip Wieso nicht? Omdat zijn enige true love Swift was en haar dood heeft hem zo gemaakt :’) |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:51 | |
| - Flameleap schreef:
- Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Deze zou nooit echt een vader zijn dus rip Wieso nicht? Omdat zijn enige true love Swift was en haar dood heeft hem zo gemaakt :’) Nhaww Btw, heeft Flame geen voorsteltopic? |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:52 | |
| Iemand een topicje met Skull?? c: |
|
| |
| |
| - Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Deze zou nooit echt een vader zijn dus rip Wieso nicht? Omdat zijn enige true love Swift was en haar dood heeft hem zo gemaakt :’) Nhaww Btw, heeft Flame geen voorsteltopic? En de enige manier om liefde te zoeken is als hij diegene al eerder vertrouwd heeft so bye bye flame babies Also nee, ik moet die ooit maken nu je het nu zegt |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| - Flameleap schreef:
- Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Stallionheart schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
- Flameleap schreef:
- Spottedpaw* schreef:
Deze zou nooit echt een vader zijn dus rip Wieso nicht? Omdat zijn enige true love Swift was en haar dood heeft hem zo gemaakt :’) Nhaww Btw, heeft Flame geen voorsteltopic? En de enige manier om liefde te zoeken is als hij diegene al eerder vertrouwd heeft so bye bye flame babies
Also nee, ik moet die ooit maken nu je het nu zegt Was aan het zoeken in SC maar kon er geen vinden :c |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:53 | |
| Flame moet zich niet zo aanstellen, Kestrel is ook nog geen sadist :C Nouja dan moeten Ash en Flame maar samen babies nemen @Skull ik wil wel met Ashdance? |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:54 | |
| - Kestrelwing schreef:
- @Skull ik wil wel met Ashdance?
Sure :3 wie maakt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:55 | |
| Flame heeft ze iedereen die hij lief had dood gezien, dat is ook niet mentaal gezond laten we zeggen :’)
Also yes, no homo tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:56 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Kestrel is vader geweest maar al zn kittens zijn dood en 1 is een moordmachine en zijn partner is ervandoor gegaan met een knappe jonge kater x_x
Hannah dit is ook traumatisch hoor :CC Niks no homo, #fullhomo @Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:57 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrel is vader geweest maar al zn kittens zijn dood en 1 is een moordmachine en zijn partner is ervandoor gegaan met een knappe jonge kater x_x
Hannah dit is ook traumatisch hoor :CC Niks no homo, #fullhomo
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:58 | |
| - Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah Hsgdffdshd wowow Je hebt wel gelijk tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 11:59 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah Hsgdffdshd wowow Je hebt wel gelijk tho Ja maar tuuuurlijk Oke ik ga even een sheet voor Flame’s voorsteltopic zoeken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 12:00 | |
| - Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah Hsgdffdshd wowow Je hebt wel gelijk tho Ja maar tuuuurlijk Oke ik ga even een sheet voor Flame’s voorsteltopic zoeken Jajaja heb je wel je oogdruppels gedaan vannacht? |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 12:01 | |
| Heeft iemand btw nog een site waar je sheets kan vinden? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 12:02 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah Hsgdffdshd wowow Je hebt wel gelijk tho Ja maar tuuuurlijk Oke ik ga even een sheet voor Flame’s voorsteltopic zoeken Jajaja heb je wel je oogdruppels gedaan vannacht? Jaja en ik ga het binnen twee uur weer doen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 12:03 | |
| - Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Flameleap schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Kestrelwing schreef:
@Dodo uh ik wil het eventueel na mn lunch wel doen maar als je wilt kan jij het nu doen? I mean Flame valt niet op guys maar met Ash is het net vallen op she-cats whahhah Hsgdffdshd wowow Je hebt wel gelijk tho Ja maar tuuuurlijk Oke ik ga even een sheet voor Flame’s voorsteltopic zoeken Jajaja heb je wel je oogdruppels gedaan vannacht? Jaja en ik ga het binnen twee uur weer doen Good. I'm proud of you, my child. |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2018 - 12:09 | |
| Het is echt in een keer stil in WindClan :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|