|
|
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:01 | |
| - Milkykit' schreef:
- Chillybreath schreef:
- @Hierboven; zolang je nog niet in de rpg hebt gepost met het account mag je volgens mij de accountnaam nog veranderen c:
Thanks! Ik zal zo even brainstormen welke naam dan wel c: http://ailuronymy.tumblr.com/prefixesDeze site heeft superveel namen. c: Zijn ze wel ietwat strak in haha. Maar ik doe er nog wel eens inspi op. |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:04 | |
| Zo lekker chocolade ijs in huis <33 |
|
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:05 | |
| - Frostfield schreef:
- Badland schreef:
- Accountkriebels. Heb ik dat weer ;-;
Je heb al Robinkit ;w; Ik hou me in |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:06 | |
| Oeh Water is ook zo pretty wie maakt al deze mooie setjes |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:09 | |
| - Waterkit schreef:
- Frostfield schreef:
- Badland schreef:
- Accountkriebels. Heb ik dat weer ;-;
Je heb al Robinkit ;w; Ik hou me in +1 |
|
| |
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:12 | |
| |
|
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:14 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Oeh Water is ook zo pretty wie maakt al deze mooie setjes
Dit is echter wel Chi’s doening hoor hehe @Rabbit, behalve dat 1/5 van de ThunderClanners nog ni kunnen posten rip |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:23 | |
| @Waterkit ahh true ;;''') Hmm ik wil een plot doen met Northern maar idk what~ |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 15:41 | |
| Chi maakt hele mooie setjes dan :')
Ben eindelijk Kestrels geschiedenis aan het afschrijven, is wel heel dramatisch hoor want iedereen gaat dood. Zelfs Dapplepaw moet maar dood gaan ;; |
|
| |
Daniëlle 70 Actief My grand plan
Is that I will be remembered
My grand plan
Just you wait and see
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:07 | |
| Damn. Heb ik weer. Tussen de introductions van ThunderClan aan het kijken, kom ik opeens een Redstone tegen! Terwijl ik toch zeker was dat er geen Redstone was, en ook geen Redkit of Redpaw die later Redstone zou worden... Ik heb alle Red's nagekeken en nergens stond het. ???? |
|
| |
Inge 43 Actief "I CAN’T BELIEVE I DID THIS!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:12 | |
| - Dogkit~ schreef:
- Damn. Heb ik weer. Tussen de introductions van ThunderClan aan het kijken, kom ik opeens een Redstone tegen! Terwijl ik toch zeker was dat er geen Redstone was, en ook geen Redkit of Redpaw die later Redstone zou worden... Ik heb alle Red's nagekeken en nergens stond het. ????
Das gek. Als ik red intype bij het kopje "warriors" waar je accounts kan opzoeken zie ik geen redstone?? |
|
| |
My grand plan
Just you wait and see
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:14 | |
| - Milkykit' schreef:
- Dogkit~ schreef:
- Damn. Heb ik weer. Tussen de introductions van ThunderClan aan het kijken, kom ik opeens een Redstone tegen! Terwijl ik toch zeker was dat er geen Redstone was, en ook geen Redkit of Redpaw die later Redstone zou worden... Ik heb alle Red's nagekeken en nergens stond het. ????
Das gek. Als ik red intype bij het kopje "warriors" waar je accounts kan opzoeken zie ik geen redstone?? Diegene heette nog Redkit, maar het was wel raar. Die Redkit stond volgens mij ook niet bij de lijst van ThunderClanners... vreemd |
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:14 | |
| - Milkykit' schreef:
- Dogkit~ schreef:
Das gek. Als ik red intype bij het kopje "warriors" waar je accounts kan opzoeken zie ik geen redstone?? De account bestaat niet, het is een toekomstige naam voor een kitten account dat al twee jaar niet meer online gekomen is. |
|
| |
My grand plan
Just you wait and see
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:16 | |
| - Chanterellekit schreef:
- Milkykit' schreef:
- Dogkit~ schreef:
Das gek. Als ik red intype bij het kopje "warriors" waar je accounts kan opzoeken zie ik geen redstone?? De account bestaat niet, het is een toekomstige naam voor een kitten account dat al twee jaar niet meer online gekomen is. Phew. Dan kan Muds kitten nog gewoon als warrior name Redstone hebben. |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:18 | |
| Is Elk niet een klein schattig snoepje? x3 |
|
| |
My grand plan
Just you wait and see
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:19 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:20 | |
| Ja ik dacht ook dat Redstone al bestond toen je die naam vroeg want ik herinner me een tijdje geleden dat ik ook een redstone aan wou maken haha ik denk dat het eentje is die bij de inactieve acc adoptie overgenomen is en naar kitten gezet is so yeah (a)
also @wie vroeg over cootxamber: its complicated indeed XD |
|
| |
Sans 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:22 | |
| - Elkkit schreef:
- Is Elk niet een klein schattig snoepje? x3
Very cute <33 |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:34 | |
| Danku danku :'P Winter moet ooit ook nog eens aan de man zeg |
|
| |
Daan 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2018 - 16:36 | |
| aaah hier kan ik wel tevreden mee zijn voor nu <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |