|
|
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 11:44 | |
| Ik wacht tot de namen terug veranderen, tot die tijd mag Thomas mooi mens zijn (a) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 11:47 | |
| - Thomas* schreef:
- Ik wacht tot de namen terug veranderen, tot die tijd mag Thomas mooi mens zijn (a)
yes me too >3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 11:50 | |
| Haha, alleen maar mooi xD Ava mag best nog een dagje mens zijn ~ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 11:51 | |
| - Alyhra schreef:
- Ehm guys we waren totally serious hoor
Ik eh zit nog in Duitsland zonder pc.. dus dat wordt op z'n vroegst morgen pas x'D no problem, kan ik nog even genieten van poppy en de rest (a) also een menselijke warrior cats rp zou eigenlijk echt wel heel cool zijn lol |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 11:59 | |
| I'm fine with keeping them, m'n chars zien er leuk uit als mensen XD Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:00 | |
| - Rousepaw schreef:
- I'm fine with keeping them, m'n chars zien er leuk uit als mensen XD
yeah me too bloom is sooo pretty :''') |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:06 | |
| Whahaha xD Ach, nog een dagje met deze leuke gezichten allemaal kan nog wel c:
Warriors human AU IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:18 | |
| - Alyhra schreef:
- We kunnen wel een AU maken idd. En dan even n leuk sheetje doen dat iedereen z'n ava kan houden. Geloof da Babs ooit nog zo'n sheetje had met avatar size plaatje ernaast bijv.
yeah dat zou wel cool zijn Bloom heeft het in mensenvorm wss makkelijker omdat ze dan gebarentaal kan gebruiken, is nogal moeilijk als kat natuurlijk XD |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:34 | |
| Ik zie Hell echt al helemaal allemaal kinderen leren omgaan met wapens en Rouse doodleuk iets makkelijker met alle kruiden kunnen werken maar Kind oh boi Kind gaat iedereen doodsbang maken zonder dat het de bedoeling is Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:35 | |
| Weet je wat heel creepy zou zijn als alles gewoon hetzelfde zou blijven? De vele zeslingen enzo.. Like hoe heeft die moeder dat ooit overleefd rip XD |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:39 | |
| Ja het aantal kinderen zou echt een beetje eng zijn XD Maar also Twolegs, wat zijn Twolegs dan ineens voor creepy reuzen? Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:40 | |
| - Rousepaw schreef:
- Ja het aantal kinderen zou echt een beetje eng zijn XD
Maar also Twolegs, wat zijn Twolegs dan ineens voor creepy reuzen? wel de twolegs zijn gwn de moderne mensen de clans zijn de wilde mensen die in een reservaat leven enzo, what do you think? :') |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:41 | |
| Hoe kan de bloodclan dan tussen de twolegs wonen? Random holbewoner loopt door je straat stel je voor Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 12:53 | |
| - Rousepaw schreef:
- Hoe kan de bloodclan dan tussen de twolegs wonen?
Random holbewoner loopt door je straat stel je voor wel de Bloodclan is zo'n soort racistische groep die de clans willen uitroeien |
|
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |