|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 14:32 | |
| Als Claw een mens zou zijn, zou zijn FC sowieso Negan van The Walking Dead zijn Maar wie zou Shark zijn...? (THE JOKER XD) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 16:06 | |
| Ik kan Keirah niet loslaten hoor
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 16:40 | |
| - Keirah schreef:
- Ik kan Keirah niet loslaten hoor
Je moet of Shark wint automatisch het gevecht *duikt weg voor boze Michelle* |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 16:41 | |
| - Keirah schreef:
- Ik kan Keirah niet loslaten hoor
Daar hebben we AU's voor IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 17:18 | |
| Waarom zijn de avatars mensen huh
Trouwens!!! Iemand die een topic met Lost wilt? ook al antwoord ik niet echt snel Heb hier al extreeeeeeem lang niet meer geschreven Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
|
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 17:19 | |
| - Lostdream schreef:
- Waarom zijn de avatars mensen huh
Trouwens!!! Iemand die een topic met Lost wilt? ook al antwoord ik niet echt snel Heb hier al extreeeeeeem lang niet meer geschreven https://www.warriorcatsnl.com/t34885-big-changesKijk naar de datum van gisteren IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 17:21 | |
| - Thomas* schreef:
- Lostdream schreef:
- Waarom zijn de avatars mensen huh
Trouwens!!! Iemand die een topic met Lost wilt? ook al antwoord ik niet echt snel Heb hier al extreeeeeeem lang niet meer geschreven https://www.warriorcatsnl.com/t34885-big-changes Kijk naar de datum van gisteren Oke mooi HAHA ik dacht al Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| |
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 18:58 | |
| Kijk hoe mooi ze allemaal zijn
Dat moment dat je, je post net op het moment dat het aot wordt gesplitst plaatst en daardoor het onderwerp ineens niet meer bestaat Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
Laatst aangepast door Rousepaw op ma 2 apr 2018 - 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 19:17 | |
| Ik keek net even via mijn mobiel op Warrior Cats en ik zie nu pas dat Keirah's huid vitiligo is... Ik dacht dat het gekke schaduw was, oops IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 19:39 | |
| Zo, behalve red's naam zijn al mijn karakters weer gewoon katten
rip hun pretty pretty menselijke ava's |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 19:53 | |
| Lola is ook ge-update, vond het weer tijd voor een nieuw setje |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 20:20 | |
| Nooo ik ga Swallow wel eventjes zo houden hoor :c ik vind Anya te cool <3 |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 20:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 20:34 | |
| - Thomas* schreef:
- Ik keek net even via mijn mobiel op Warrior Cats en ik zie nu pas dat Keirah's huid vitiligo is... Ik dacht dat het gekke schaduw was, oops
Jaaah dat vond k zo mooi passen bij dr flamepoint <3 |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 21:07 | |
| - Lola schreef:
- Lola is ook ge-update, vond het weer tijd voor een nieuw setje
Ik heb Sid net ook een nieuw uiterlijk gegeven Hehe I am trying to Be great at something. |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 apr 2018 - 21:23 | |
| Damnit ik heb de avatar van Jim niet opgeslagen >:c moet ik weer een nieuwe maken dat gebeurt op zn vroegst overmorgen pas want morgen heb ik geen tiiijjjjjjjdddddd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|