We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Oof school is eindelijk afgelopen voor dit jaar! Heb ik nog iets gemist e.e
Geen school meer? Hoe kan dat? O.o
Examens? Ik heb Donderdag mijn laatste schooldag gehad. Nu twee weken vakantie en dan vier dagen examen en dan bijna vier maanden zomervantie
Succes Inge!!
Dankjewel! Ik heb er wel vertrouwen in. Wiskunde vind ik erg moeilijk maar ik heb compensatiepunten van Kunst en Maatschappijleer dus het gaat wel lukken, ook als ik een 4 heb voor Wiskunde.
:::
Chillybreath
Member
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Oof school is eindelijk afgelopen voor dit jaar! Heb ik nog iets gemist e.e
Geen school meer? Hoe kan dat? O.o
Examens? Ik heb Donderdag mijn laatste schooldag gehad. Nu twee weken vakantie en dan vier dagen examen en dan bijna vier maanden zomervantie
4 dagen examens?!! Ik ben zo jaloers ik heb twee weken examens o:
Also, how's life??
Ik doe vmbo-gt dus ik heb ook minder vakken dan jij wss. Ik heb qua theoretische vakken alleen wiskunde, Engels, Duits, rekenen, biologie en Nederlands waarvan ik rekenen al in de derde gehaald heb. En ik wacht nog op de uitslag van de praktijkexamens. Die heb ik vorige week gehad in twee dagen. Dus dat valt ook mee.