|
|
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 15:44 | |
| - Zealspark schreef:
- Nightpool schreef:
- Zealspark schreef:
- Topic met Zeal, Spotted of Silver misschien? (:
Spotted of Silver? Doe dan Silver, met haar heb ik nog niet gepost ^^ Zou jij willen maken? “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 15:50 | |
| Ik heb de Windclan Patrols, Drills & Tasks opgeschoont en vernieuwd. Jullie kunnen je allemaal aanmelden voor nieuwe Hunt Patrols, Water Patrols, Drills en Apprentice Tasks :3 @Stallionheart jouw patrouille staat er daar ook bij nu - :::
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 20:03 | |
| Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD Teller of the Endless Skies |
|
| |
| |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 21:31 | |
| - Skyteller schreef:
- Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD
Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking". En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum. Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D Ava & Sig by El4a |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 22:09 | |
| - Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD
Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking". En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.
Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D R is nooit n tri color kater ervoor geweest die kits heeft gehad tho of t was echt heeel vroeg in de tijd dat de namen ook nog nie zo streng waren etc. Dus t is nie dat dr wel al tig rond hebben gelopen en ik net voor stallion n ban heb gezet. Teller of the Endless Skies |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 22:30 | |
| k ben net terug van een slaapfeestje waar natuurlijk niet geslapen is en ik ben kapot lmao (((: alsooo ga ik morgen ook niet kunnen posten want dan gaan we met de fam een dagje naar zeeeee &&also, hoi (a) - Allemaal Kunst.:
|
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 22:58 | |
| - Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking". En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.
Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D R is nooit n tri color kater ervoor geweest die kits heeft gehad tho of t was echt heeel vroeg in de tijd dat de namen ook nog nie zo streng waren etc. Dus t is nie dat dr wel al tig rond hebben gelopen en ik net voor stallion n ban heb gezet. W, wat ik bedoel is dat het jammer is dat de regel erna pas is gekomen. Ook omdat in de boeken Redtail wel kittens kon krijgen enz. Wat Stallion betreft zou ik het gewoon erg fijn vinden om maar 1 nest te doen en verder niets. En het is jammer dat die mogelijkheid er niet is door die later ingevoerde regel. En als het inderdaad zeldzaam moet blijven zouden er naar mijn opinie toch enkele vruchtbare katers moeten zijn. Zeker omdat dit wel realistisch wordt benaderd en de rode ogen bij katten gewoon door de vingers wordt gezien But that's just me. Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| |
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 23:27 | |
| Als ik mag, Er zit een verschil in een mannetje dat toevallig XXY is en een chimera, en ik zou persoonlijk de bijzonderheid apart zetten. En persoonlijk vind ik niet dat je nádat iemand een karakter heeft aangemaakt kan zeggen dat het niet mag, omdat het in de echte wereld niet kan. Of naja, opzich kan het wel, maar niet wanneer de rest van dit forum zich amper houdt aan echte genetica (degene die zich eraan houden doen dat vaak ook nog in de versie van 'Het koppel is beide van de recessieve kleur maar de opa had de dominante kleur dus kittens kunnen ook de dominante kleur hebben ookal is dat in t echte leven niet echt mogelijk' volgens mij..?) en er niet-albino's met rode ogen ronddribbelen :p Als er hier geen flut om genetica wordt gegeven denk ik ook niet dat je er heel strak op moet zitten dat torties dus een gevolg is van een inter-dominant x-chromosmaal gen, en XXY niet vruchtbaar is omdat elke ouder maar 1 chromosoompje van het paar meeneemt en XXY geen paar is maar een trio. ^^ Kijk, als er overal hier met genetisch realisme werd gewerkt had ik het wel gesnapt, dat kon je het verwachten dat het verboden werd. Maar nu, gezien er verder niet met genetisch realisme wordt gewerkt, vind ik het een beetje wel... dubbel worden, zegmaar. Ik weet niet echt hoe je dat kan uitleggen :') En ofc is het al algemener bekend dat mannelijke torties meestal onvruchtbaar zijn, maar het is ook algemeen bekend dat rode ogen niet zomaar voorkomen bij katten enzo. En bij spelers met enige basiskennis van genetica is het bekend dat uit recessief aa x recessief aa, geen dominante kleur Aa of AA kan komen. Het staat nu ofc in de regels dus nú is het wel te verwachten voor de komende mannelijke torties, maar Rebecca/Lion had het nog niet kunnen inzien en dan vind ik het persoonlijk niet 100% eerlijk om het nu te verbieden, en zou ik Stallion de uitzondring maken omdat ie voor de ban al was aangemeld. Maar dat is mijn mening en voor de rest heb ik niks te zeggen over n ander zn karakter of het beleid van de site, en bedoel er ook niks verkeerds mee (maar misschien is n ander der kijk erop wel handig, ergens) Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 23:41 | |
| Dit staat echt al heel lang zo vast en het hele punt dat ik hier specifiek een regel van heb gemaakt is dat mensen het expliciet als plotpunt kiezen als ze een kater nemen die wel drie kleuren heeft dat deze dan niet vruchtbaar is. Als je dan ondertussen wel 10 andere torties heb rondwandelen die wrl gewoon kittens hebben? De oogkleuren enzo hebben daar verder weinig invloed op en rood komt vooral door de overweldigende aantal karakters die rood al hadden voor we echt heel streng werden(tientallen karakters laten aanpassen later nog of 1 iemand teleurstellen is wel wat anders). Soms gebeurt er wel eens iets op je forum dat je daarop in speelt om er een regel van te maken omdat er anders toch weer uitzonderingen komen. Wat dat betreft is het net als de andere dingen waar ik geen uitzonderingen op geef, waarom die wel en ik niet. Als ik iedereen gewoon zijn karakter moest laten behouden omdat een bepaalde regel nog nie zo expliciet was neergezet toen deze gemaakt was, dan spookte er hier nog wel n boel meer vreemde dingen rond. Regels pas je ook een beetje aan door wat je ziet gebeuren op het forum. Teller of the Endless Skies |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2018 - 5:52 | |
| Oof school is eindelijk afgelopen voor dit jaar! Heb ik nog iets gemist e.e pretty things don't last
|
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2018 - 8:45 | |
| Ik hou van alleen thuis zijn c:
Also goodmorning peeps♡ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2018 - 9:06 | |
| Goedemorgen Teller of the Endless Skies |
|
| |
| |
| |
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2018 - 9:45 | |
| Goodmorning y'all~ zonnetje in Spanje is heerlijk (a) Rotten and broken. to the core. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|