|
|
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:32 | |
| - Bronzemask schreef:
- Wie is de speler van Briarlight nou? Want ik noem je de hele tijd Ghost maar ik weet niet zeker of ij dat wel bent XD
Ik ben het niet xDDD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:43 | |
| Goodmorning!
Iemand een topic met deze man? “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:50 | |
| @R <3 “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:53 | |
| - Stallionheart schreef:
- 'k zag dat je een aanvraagje had geplaatst in een setjes topic, voor de ava kan je denk ik beter het volledige plaatje geven (:
(En helaas zijn tortie males onvruchtbaar op dit forum :c Welcome to the club Nightpool) Oja dommm, thanks cx (Hoezo ontvruchtbaar? o:) “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:53 | |
| Topic met Zeal, Spotted of Silver misschien? (: |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:55 | |
| - Bronzemask schreef:
- Wie is de speler van Briarlight nou? Want ik noem je de hele tijd Ghost maar ik weet niet zeker of ij dat wel bent XD
Hannah hehe @Chi, ja ik was in een manege aan het wachten op mn vriendin en er was daar een shire en die was echt een vriendelijke reus xD You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole
And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore. |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:57 | |
| Zou wel willen tho Brair is een damn mooi account |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 11:59 | |
| - Zealspark schreef:
- Topic met Zeal, Spotted of Silver misschien? (:
Spotted of Silver? “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:01 | |
| - Nightpool schreef:
- Stallionheart schreef:
- 'k zag dat je een aanvraagje had geplaatst in een setjes topic, voor de ava kan je denk ik beter het volledige plaatje geven (:
(En helaas zijn tortie males onvruchtbaar op dit forum :c Welcome to the club Nightpool) Oja dommm, thanks cx
(Hoezo ontvruchtbaar? o:) Genetisch gezien is een torbie kater bijna altijd steriel, tenzij het een Chimera is. Chimera is een geval dat een torbie kater wel vruchtbaar is dat komt omdat deze kat is samengesmolten in de baarmoeder van de moederpoes en zo wel vruchtbaar is. Beter gezegd ; Chimera is geen mutatie/gen/ziekte/allel, maar een twee-eiige eenling. & ik wilde Stallion Chimera maken want dat bestaat gewoon (ook in de Warrior boeken; Redtail bv) maar Wazoula heeft gezegd dat torbie katers op dit forum per definitie onvruchtbaar zijn. Omdat er anders massa's zouden zijn die hiermee door wilden gaan ofzo (?) Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:21 | |
| - Stallionheart schreef:
- Nightpool schreef:
- Stallionheart schreef:
(En helaas zijn tortie males onvruchtbaar op dit forum :c Welcome to the club Nightpool) Oja dommm, thanks cx
(Hoezo ontvruchtbaar? o:) Genetisch gezien is een torbie kater bijna altijd steriel, tenzij het een Chimera is. Chimera is een geval dat een torbie kater wel vruchtbaar is dat komt omdat deze kat is samengesmolten in de baarmoeder van de moederpoes en zo wel vruchtbaar is. Beter gezegd ; Chimera is geen mutatie/gen/ziekte/allel, maar een twee-eiige eenling.
& ik wilde Stallion Chimera maken want dat bestaat gewoon (ook in de Warrior boeken; Redtail bv) maar Wazoula heeft gezegd dat torbie katers op dit forum per definitie onvruchtbaar zijn. Omdat er anders massa's zouden zijn die hiermee door wilden gaan ofzo (?) Oh god, misschien moet ik dan nog een keer nadenken over zijn uiterlijk ahah. “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:28 | |
| - Nightpool schreef:
- Stallionheart schreef:
- Nightpool schreef:
- Stallionheart schreef:
(Hoezo ontvruchtbaar? o:) Genetisch gezien is een torbie kater bijna altijd steriel, tenzij het een Chimera is. Chimera is een geval dat een torbie kater wel vruchtbaar is dat komt omdat deze kat is samengesmolten in de baarmoeder van de moederpoes en zo wel vruchtbaar is. Beter gezegd ; Chimera is geen mutatie/gen/ziekte/allel, maar een twee-eiige eenling.
& ik wilde Stallion Chimera maken want dat bestaat gewoon (ook in de Warrior boeken; Redtail bv) maar Wazoula heeft gezegd dat torbie katers op dit forum per definitie onvruchtbaar zijn. Omdat er anders massa's zouden zijn die hiermee door wilden gaan ofzo (?) Oh god, misschien moet ik dan nog een keer nadenken over zijn uiterlijk ahah. Of een dame maken ervan :'D In het Guidebook staat het onder Regels en dan Kittens: Calico en tortie katers (variant van rood en zwart in de vacht) zijn onvruchtbaar. Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:32 | |
| @R
Ah had ik nooit gezien, naja ik zoek wel even verder ^^ Bedankt voor het zeggen in ieder geval. “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:40 | |
| - Briarlight schreef:
- Aah Night en Stallion zijn toch allebei handsome hoor c:
En ik heb mijn awkward Briar gemist, heb eindelijk meer inpi voor haar gekregen Doe een topic met Night dan cx “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 apr 2018 - 12:47 | |
| - Briarlight schreef:
- Nightpool schreef:
- Briarlight schreef:
- Aah Night en Stallion zijn toch allebei handsome hoor c:
En ik heb mijn awkward Briar gemist, heb eindelijk meer inpi voor haar gekregen Doe een topic met Night dan cx Yiss alright, wie maakt?
en welkom to the white fur club yee Danku danku, ik maak wel c: “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|