|
|
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! ma 7 mei 2018 - 8:30 | |
| Voor de e-mail problemen: je moet nu gewooon een random e-mail invullen (ik had bv voor Maple hoi@gmail.com xD) want je account wordt direct bevestigd ^^ je hoeft niet meer naar je mail te gaan om op zo’n linkje te klikken c: |
|
| |
Butter 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! ma 7 mei 2018 - 19:13 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! zo 27 mei 2018 - 17:44 | |
| |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! zo 3 jun 2018 - 13:46 | |
| Kleine reminder dat de kittens van Swallow nog op het geboortetopic (klik) kunnen reageren! Volgorde: Fraykit - Swiftkit - Coalkit (: Aangezien ik atm weinig tijd heb om te posten en ik jullie ook niet te lang wil laten wachten <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! di 19 jun 2018 - 16:17 | |
| Gezien het nog een tijdje duurt voor het geboortetopic van Swallow afgerond wordt, mogen Waterkit en Hastykit op 1 week en mogen ze gaan posten! |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! di 19 jun 2018 - 17:26 | |
| Ik had Coalkit al laten posten ook al stond ze op laatste haha.. Gezien ik het druk had en even de tijd wou nemen een goedepost te schrijven en het op dat moment wou. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 20 jun 2018 - 18:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 27 jun 2018 - 9:29 | |
| Omdat een kitten van zo jong redelijk lastig te bespelen is hebben Beer en ik besloten dat de kittens alvast op 1 moon mogen! ^^ (Of we ze dan verouderen samen met de rest van de glowxsnowfamilie is nog de vraag, want dan gaat het wel opeens héél snel xD) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 27 jun 2018 - 10:53 | |
| - Swallowflight schreef:
- Omdat een kitten van zo jong redelijk lastig te bespelen is hebben Beer en ik besloten dat de kittens alvast op 1 moon mogen! ^^
(Of we ze dan verouderen samen met de rest van de glowxsnowfamilie is nog de vraag, want dan gaat het wel opeens héél snel xD) de glowxsnowfamilie gaat maar een maantje omhoog elke twee maanden geloof ik! Maar eventueel kunnen we het altijd wat trager doen om de synchroniteit wat te behouden enzo ; ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 27 jun 2018 - 11:02 | |
| Well ik kwam net met het idee dat het misschien ook leuk is als de kittens ook om de twee maanden ouder worden maar dan niet in juli - september - november etc, maar in juni - augustus - oktober - december enzovoorts. Is misschien wel een beetje chaotisch, maar als het goed bijgehouden wordt dan zou het kunnen werken. c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 27 jun 2018 - 11:08 | |
| Lijkt me goed hoor c: We moeten eigenlijk zo'n topic hebben om de leeftijden bij te houden en dan kan dat daarin ook staan. (iemand zin om dat bij te houden? :')) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! wo 27 jun 2018 - 11:12 | |
| - Whitelion schreef:
- Lijkt me goed hoor c:
We moeten eigenlijk zo'n topic hebben om de leeftijden bij te houden en dan kan dat daarin ook staan. (iemand zin om dat bij te houden? :')) dat zei ik net tegen Beer hahahah xDIk kan het wel bijhouden! Zal ik het dan ook zo even aanmaken? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: [watermeloons] kittens! | |
| |
|
| |
|