|
|
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 20:08 | |
| Nee ik bedoel rogues. Rogues kunnen ook gwn rondtrekken en dus bij de bergen komen. Maar BC kan geen topics met clan katten Teller of the Endless Skies |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 20:10 | |
| - Skyteller schreef:
- Nee ik bedoel rogues. Rogues kunnen ook gwn rondtrekken en dus bij de bergen komen. Maar BC kan geen topics met clan katten
omdat BC gebonden zijn aan hun clan, right? of waarom niet? Wil geen fouten gaan maken in rpg hha. |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 20:11 | |
| Omdat BC idd gewoon in de buurt van BC moet blijven. Teller of the Endless Skies |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 20:14 | |
| nice! thx waz |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 21:21 | |
| |
|
| |
Loïs 127 Actief if i could begin to be half of what you think of me
| |
| |
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 21:47 | |
| - Bugpaw schreef:
- HEY lau welkom welkom friend <3 (Dit is Zira btw mocht je me niet herkennen ghehe)
En wow Marijn! Kittypaw wordt warrior omg ja ik kom nog eens langs en misschien probeer ik -nog eens- wat meer te posten. (ahja dat account herkende ik inderdaad niet) ik dacht dat Brat dood was? En Zira ook? En nu zag ik ineens Brat weer rondlopen? @Sacredfire wow voor een seconde was ik helemaal aan het freaken van 'hoe weet die dat ik Pink ben?' dan zag ik je naam en wist ik genoeg |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 nov 2017 - 23:02 | |
| - Sacredfire schreef:
- @Sacredfire wow voor een seconde was ik helemaal aan het freaken van 'hoe weet die dat ik Pink ben?' dan zag ik je naam en wist ik genoeg
Bwahaha ja ik dacht al dat dat zou gebeuren xD hoe is t met je tho? Heb je niet bepaald veel gesproken ofzo-[/quote] hha :p en het gaat echt goed! met jouw? |
|
| |
Loïs 127 Actief if i could begin to be half of what you think of me
| |
| |
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 7:06 | |
| |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 8:04 | |
| Goedemorgen! Be proud of all the scars, they make you who you are Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 8:30 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Waaaah hoi Lau!!
En goeiemorgen all ghehe zo'n warm onthaal Hey!! Jouw ben ik nog laaaang niet vergeten haha. @Bugpaw, hmmm Ik dacht dat ze dood was O.o ze staat in mijn family-tree (die ik bijhoud van cyber) als 'dood' aangeduid. Ik zal is nagaan se |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 10:02 | |
| Hai Lau! c:
also even een random vraagje hahaha... zou er iemand weten waar/hoe/wat kaas of andere melkproducten te verkrijgen zijn zonder lactose in? Of like idk zonder melk idk rlly. Ik eet al alpro producten maar ik kan nergens kaas vinden zonder lactose dus mss dat iemand weet? Zou me heel wat helpen iig :> AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 16:49 | |
| - Outrage schreef:
- Hai Lau! c:
also even een random vraagje hahaha... zou er iemand weten waar/hoe/wat kaas of andere melkproducten te verkrijgen zijn zonder lactose in? Of like idk zonder melk idk rlly. Ik eet al alpro producten maar ik kan nergens kaas vinden zonder lactose dus mss dat iemand weet? Zou me heel wat helpen iig :> Ik weet het wel! Mijn zus heeft lactose vrije kaas, ik zal het als je wilt mijn vader even vragen. Dat is echt van melk gemaakt maar dan zonder die lactose er in. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 17:00 | |
| |
|
| |
Selina 17 Actief I like my coffee the way I like myself: Dark, bitter and too hot for you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 nov 2017 - 19:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 nov 2017 - 9:25 | |
| |
|
| |