We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 dec 2017 - 18:45
Wat een rotregel D:
Yoo mensen hoe is t hier? Ik probeer een naam voor m'n hoofdpersoon in mijn verhaal te verzinnen en ik kwam op Sena maar dat doet me denken aan John Cena en dat is een no go XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 dec 2017 - 18:45
Leo schreef:
Bitterhowl schreef:
De regel dat je niet meer de poortjes door kan zonder 10 euro op je kaart te hebben
Haha wtf is dat nou weer voor regel omh
ja echt he welke idioot heeft dat nou weer verzonnen >.< het echt rip want bij ons op centraal hebben ze van die leuke eet winkels maar nu KAN IK NIET ETEN WANT IK HEB GEEN 10 EURO OP MIJN KAART EN ME MOEDER WIL HET NIET OPLADEN EJEONFOE