|
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:58 | |
| - Cyber schreef:
- Lola schreef:
- Haha, zal het eens doen, maar ga nu een kerst setje voor Lola maken bc waarom niet xD
Guess who is back in the game O:) Cyber.
Een topicje Cyber x Lola moet dan ook maar binnekort eens gebeuren.
+ wat betekenen paarse namen? Ja zekers |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:59 | |
| - Coongroan schreef:
- Cyber schreef:
- Lola schreef:
- Haha, zal het eens doen, maar ga nu een kerst setje voor Lola maken bc waarom niet xD
Guess who is back in the game O:) Cyber.
Een topicje Cyber x Lola moet dan ook maar binnekort eens gebeuren.
+ wat betekenen paarse namen? Dat zijn de tribe katten ^^ van in de grotten, right? + @Lola, heb je zin om eens een topicje te maken? Anders maak ik er wel eentje ergens deze week |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:00 | |
| Coon is amazing :') Oeh Lola's kerst setje is cute |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:01 | |
| Ik wou eigenlijk net gaan douchen en slapen haha, morgen weer om 6 uur er uit.
and ty <3 |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:09 | |
| Aaah die gif <3
en Lau@ jups die in grotten leven in de bergen XD
and thanks esmee hihi |
|
| |
Esmee 15 Actief L'enfer, c'est les autres.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:22 | |
| Beertje je maakt mooie setjes <3 Ik probeer ook maar wat xD |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:23 | |
| Hihihi <3 JIJ MAAKT OOK MOOIE SETJES OMGIES kijk dat tekstje nou in der os <3
tbh moeten de drie nieuwe aanwinsten eens een topicje XD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:25 | |
| Brat be like Also Coon is looking good~~ |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:33 | |
| thanks!
Zo zijn profiel een klein beetje gemaakt en nu gaan slapen... of nog wat liedjes luisteren XD tot morgen! |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:35 | |
| - Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') Meer dan normaal hha, Cyber heeft al met zo ongeveer alle soorten katte gedate, en meer crushes gehad waarschijnlijk dan de meestte Is dat niet illegaal xD I mean, ze verschillen like 5 jaar ofzo |
|
| |
Esmee 15 Actief L'enfer, c'est les autres.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:39 | |
| - Coongroan schreef:
- Hihihi <3 JIJ MAAKT OOK MOOIE SETJES OMGIES kijk dat tekstje nou in der os <3
tbh moeten de drie nieuwe aanwinsten eens een topicje XD MAAR NIET ZO MOOI ALS DIE VAN JOU <33 Jaahh we moeten asap een topicje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:45 | |
| - Shallow schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') Meer dan normaal hha, Cyber heeft al met zo ongeveer alle soorten katte gedate, en meer crushes gehad waarschijnlijk dan de meestte Is dat niet illegaal xD I mean, ze verschillen like 5 jaar ofzo Vgm niet zolang Shallow ouder is dan 12 moons. |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:52 | |
| - Lola schreef:
- Shallow schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') Meer dan normaal hha, Cyber heeft al met zo ongeveer alle soorten katte gedate, en meer crushes gehad waarschijnlijk dan de meestte Is dat niet illegaal xD I mean, ze verschillen like 5 jaar ofzo Vgm niet zolang Shallow ouder is dan 12 moons. Man man man man |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 22:55 | |
| - Shallow schreef:
- Lola schreef:
- Shallow schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') Meer dan normaal hha, Cyber heeft al met zo ongeveer alle soorten katte gedate, en meer crushes gehad waarschijnlijk dan de meestte Is dat niet illegaal xD I mean, ze verschillen like 5 jaar ofzo Vgm niet zolang Shallow ouder is dan 12 moons. Man man man man Nja de dierenwereld werkt anders als de mensenwereld. Ookal zijn mensen gwn zoogdieren XD |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 23:00 | |
| Beertje maakt geweldige setje =w= en Bunz ook<3
I feel outdated met mijn setjes hier lol, mensen beginnen me in te hale nxDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 23:01 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 nov 2017 - 7:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 nov 2017 - 8:04 | |
| En al weer twee uur wakker, good morning |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 nov 2017 - 8:10 | |
| im hyper idk why x3 |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 nov 2017 - 11:17 | |
| |
|
| |