|
|
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 18:41 | |
| - Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 18:52 | |
| - Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 19:00 | |
| - Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 19:12 | |
| - Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Mazikeen schreef:
- Cyber schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet het al
Ik ga haar verliefd maken op de ergste kat die haar pad kruist Cyberrrr xD Claw haat Cyber basicly. Denk ik? Idk, cyber heeft Claw al tweemaal proberen te vermoorden enzo hha. (hi!) Oh wauw, Ik lach me hier stilletjes dood om want Lola en Shallow zijn friends XD Oh nee, dat zou wat met zich meebrengen hha. Shallow die een crush krijgt op haar vriendins vader xD Is het erg dat ik het eigenlijk nog wel zie gebeureb :') Meer dan normaal hha, Cyber heeft al met zo ongeveer alle soorten katte gedate, en meer crushes gehad waarschijnlijk dan de meestte |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 19:22 | |
| Morgen vrij yayyy. Miss kan k dan posten |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 20:25 | |
| Ik ga vanavond nog wat posten met Butterpact en dan ben ik er alweer klaar mee voor vandaag. Met Shark ben ik redelijk bij gepost, ik heb gewerkt en ik ben nog lekker ziek ook, so yeah xD |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 20:28 | |
| Iedereen is ziek atm volgensmij, ik was vorige week ook al ziek XD |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 20:45 | |
| Ik krijg ook echt onaardige reacties zoals "Blijf uit mijn buurt, ik wil niet aangestoken worden!" als ik zeg dat ik ziek ben hahaha Aan al die mensen die dat dat doen: - Spoiler:
|
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 20:47 | |
| - Butterpact schreef:
- Ik krijg ook echt onaardige reacties zoals "Blijf uit mijn buurt, ik wil niet aangestoken worden!" als ik zeg dat ik ziek ben hahaha
Aan al die mensen die dat dat doen:
- Spoiler:
Oh wauw, die is golden xD |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:02 | |
| - Lola schreef:
- Butterpact schreef:
- Ik krijg ook echt onaardige reacties zoals "Blijf uit mijn buurt, ik wil niet aangestoken worden!" als ik zeg dat ik ziek ben hahaha
Aan al die mensen die dat dat doen:
- Spoiler:
Oh wauw, die is golden xD Je moet echt eens op Google en dan op "soon meme" zoeken. Er staan erbij die echt zo goed zijn. Deze past bv echt bij het thema van deze site: - Spoiler:
|
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:03 | |
| Haha, zal het eens doen, maar ga nu een kerst setje voor Lola maken bc waarom niet xD |
|
| |
Esmee 28 Actief Moon dust in my lungs, stars in my eyes
I am a child of the cosmos, and I will rule the skies
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:22 | |
| Yeyy nieuwe RC katjes :') |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:25 | |
| Ja ik zag Long en Winter en ik dacht OMG IK MOET ER OOK EEN COOLE XD |
|
| |
Sans 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:26 | |
| Oh ma gosh i love the name coongroan xD |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:28 | |
| Hhahhaha ik wou eerst Coonhound doen want das ook cool, maar groan klonk ook wel gaaf xD okay guys help: [0] Links [0] Rechts |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:34 | |
| New accounts incoming :') |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:42 | |
| |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:43 | |
| Okay die ene zegt al genoeg XD ik wou mijn buikgevoel even bevestigen hehehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:45 | |
| - Lola schreef:
- Haha, zal het eens doen, maar ga nu een kerst setje voor Lola maken bc waarom niet xD
Guess who is back in the game O:) Cyber. Een topicje Cyber x Lola moet dan ook maar binnekort eens gebeuren. + wat betekenen paarse namen? |
|
| |
Beer 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 nov 2017 - 21:48 | |
| - Cyber schreef:
- Lola schreef:
- Haha, zal het eens doen, maar ga nu een kerst setje voor Lola maken bc waarom niet xD
Guess who is back in the game O:) Cyber.
Een topicje Cyber x Lola moet dan ook maar binnekort eens gebeuren.
+ wat betekenen paarse namen? Dat zijn de tribe katten ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|