Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: ∆ BloodClan hondentandenceremonie 09/2017 zo 17 sep 2017 - 15:21 | |
| BloodClan hondentandenceremonie Een strakke blik was in zijn ogen te zien terwijl hij de hondentanden netjes op een rijtje legde in Claw’s den waar de members die hun hondentand hadden verdiend ze straks op mochten komen halen. Er waren deze keer weer weinig members die een hondentand verdiend hadden en dat viel hem tegen. Hijzelf, Ruki en Brat hadden een hondentand verdiend. Zijn halsband zat vol en het voelde goed dat hij dit zelf mocht aankondigen van Claw. Misschien hadden diegenen die eerst minder respect voor hem hadden dat nu wel dankzij zijn twaalfde hondentand. De tom liep kalmpjes door het camp en ging naar de verhoging waar Claw altijd op stond om zijn katten toe te spreken. Met enige moeite klom Shark naar boven en stond hij niet veel later op het camp neer te kijken. “Alle katten die oud genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen, mogen zich hier verzamelen voor een hondentandenceremony!” riep hij hard over de open plek. Hij wachtte tot de katten zich verzameld hadden en gaf een begroetend knikje naar hun. “Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat we ook deze moon weer weinig hondentanden uit kunnen delen. Het zijn alweer maar drie katten die iets krijgen en dat vind ik vrij weinig als ik naga met hoe veel katten we zijn.” Hij liet zijn blik ijzig over de katten glijden die naar hem keken. “Ik zou graag hebben dat er volgende ceremony meer katten zijn die een hondentand op kunnen halen. We hebben nu een nieuwe omgeving en ik heb het gevoel dat we binnenkort sterker dan ooit zullen worden. Jaag elke Clan cat of rogue die je in de Clan territories ziet weg en laat merken dat wij de baas zijn, dat wij binnenkort het woud zullen veroveren en dat ze gerust angst voor ons mogen hebben. Leid de young ones op zoals dat van jullie verwacht wordt en voer de taken uit die van jullie verwacht worden. En zorg dat we volgende moon meer hondentanden uit kunnen delen, want dit is gewoon vernederend.” Na hun nog één keer strak hebben aangekeken, ging hij over op de belangrijkere zaken. “Maar goed, dat terzijde, dan ga ik nu de katten bij me roepen die een hondentand op mogen halen.” Hij liet zijn blik op twee members hangen. “Brat, jij hebt één hondentand verdiend en Ruki, jij hebt twee hondentanden verdiend. De derde kat ben ikzelf. Ik heb mijn twaalfde hondentand verdiend en mijn halsband zit nu vol. Ik hoop dat ik over een paar moons hetzelfde van jullie kan zeggen.” Met een zwiep van zijn staart toonde hij aan dat de ceremony gedaan was. “Brat en Ruki, volg mij mee naar Claw’s den zodat ik jullie hondentanden aan jullie halsband kan vestigen.” Hij ging snel naar beneden en ging hun vervolgens voor naar Claw’s den terwijl hij hun wenkte met zijn staart. Hij was benieuwd of zijn o zo leuke speech geholpen had en dat die idioten nu echt goed hun best gingen doen.
- Hondentanden:
Shark:
Speciale hondentand --> Mee doen aan 2 grensonderzoeken. Shark's halsband zit nu vol.
Brat:
Speciale hondentand --> Mee doen aan 2 grensonderzoeken.
Ruki:
Hondentand 1 --> Van young one naar member gaan. Hondentand 2 --> Een kat/hond/vos doden.
|
|