|
|
Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:11 | |
| Zullen we dan maar een Topic Mist x Ocean doen? c: |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:15 | |
| coyo post weer zo fijn hmmmm <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:16 | |
| - Rookkit schreef:
- Zullen we dan maar een Topic Mist x Ocean doen? c:
Natuurlijk! En maak je geen zorgen ze zal aardig zijn. Denk dat ze de clan ook op de hoogte stelt hiervan!:") Ocean heeft hem relatief licht gestraft... Tenminste met wat hij dacht als mogelijkheid haha. Wie speelt Webpaw eigenlijk? |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:28 | |
| Butter, hadden bur en ocean nog een topic? Zo niet mag ik er dan eentje maken zodra ik thuis ben? wss rond middernacht haha Loïs ik zou ook een topic Panther x burnie willen, kan ik die evt maken of liever niet? c:
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:29 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Butter, hadden bur en ocean nog een topic? Zo niet mag ik er dan eentje maken zodra ik thuis ben?
wss rond middernacht haha Loïs ik zou ook een topic Panther x burnie willen, kan ik die evt maken of liever niet? c:
Ze hadden er een toen Bur nog een kitten was. Dus je kunt er een maken! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:31 | |
| Wrm is iedereen zo hyper gays calm down
EDIT oeps guys* naja guys gays maakt ook allemaal nie uit ily all
Laatst aangepast door Snowywinter op za 23 sep 2017 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:31 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Butter, hadden bur en ocean nog een topic? Zo niet mag ik er dan eentje maken zodra ik thuis ben?
wss rond middernacht haha Loïs ik zou ook een topic Panther x burnie willen, kan ik die evt maken of liever niet? c:
Ze hadden er een toen Bur nog een kitten was. Dus je kunt er een maken! Allright ik heb best een goed idee qua topic <3 heb weer helemaal inspi voor burnie na mn reisje |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:33 | |
| - Burnetpaw schreef:
Jaaaa tuurlijk c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 21:36 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetpaw schreef:
Ze hadden er een toen Bur nog een kitten was. Dus je kunt er een maken! Allright ik heb best een goed idee qua topic <3 heb weer helemaal inspi voor burnie na mn reisje Haha mooizo. Begin ook weer inspiratie te hebben met Ocean. |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 22:02 | |
| Fancy nieuwe sig en nu ga ik weer een topicje opengooien |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 22:05 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Rookkit schreef:
Natuurlijk! En maak je geen zorgen ze zal aardig zijn. Denk dat ze de clan ook op de hoogte stelt hiervan!:") Ocean heeft hem relatief licht gestraft... Tenminste met wat hij dacht als mogelijkheid haha. Wie speelt Webpaw eigenlijk? Webpaw is geloof ik van Beer! Zou jij het topic evt willen maken? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 22:07 | |
| - Mistpaw' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Rookkit schreef:
Natuurlijk! En maak je geen zorgen ze zal aardig zijn. Denk dat ze de clan ook op de hoogte stelt hiervan!:") Ocean heeft hem relatief licht gestraft... Tenminste met wat hij dacht als mogelijkheid haha. Wie speelt Webpaw eigenlijk? Webpaw is geloof ik van Beer!
Zou jij het topic evt willen maken? ^^ Evt wel ja maar moet nu gaan slapen anders ben ik morgen niet vooruit te branden en heb eerst nog huiswerk te doen. En dan zal ik Beer een pb sturen dat ze ook op de hoogte is haha. I am so mean ;") |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 22:32 | |
| - Joeh mijn muffins zijn klaar:
En heey avondmensen |
|
| |
xoxox 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 22:35 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Joeh mijn muffins zijn klaar:
En heey avondmensen Oohh nom nom nom <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 23:21 | |
| - Welk setje is leuker voor Rook? (A):
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 23:24 | |
| De eerste kip <3
En yes dat doe ik dan Loïs en Butter, ik zal de link pben c: |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 23:45 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 sep 2017 - 0:05 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 sep 2017 - 1:27 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 sep 2017 - 6:33 | |
| goedemorgen
Ready for day 2 of Elfia |
|
| |