|
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:29 | |
| Ik wil nog altijd heel graag een acc dat gebaseerd is op m'n eigen kat lol Maar ik ben slecht met RC accs help |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:30 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ik wil nog altijd heel graag een acc dat gebaseerd is op m'n eigen kat lol
Maar ik ben slecht met RC accs help just do it hmmm |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| - Hellhound schreef:
- Hij is ook weer net 12 moons hoor, in mijn ogen zijn dat echt nog kinderen eigenlijk :')
volgens die kat-naar-mensenleeftijd ding is dat ook echt 15 jaar c': vet nasty |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| @Demi; thanks <3 @Anouk; nou al mijn karakters hebben like kittens gekregen op 15 (hoewel wind niet die was ouder maar dat was een ongelukje, en white heeft ook later kits gekregen maar die heeft er 5 milj en zijn eerste nestje was ook op like 15) dus je moet nog maar drie manen wachten dan? c: |
|
| |
Rebecca / Lion 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:31 | |
| Nuuu Misty moet ook al naar 12 moonss |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:32 | |
| Ik ben zwaar gefrustreerd omdat al mijn accs seriously forever alone zijn hahahah |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:33 | |
| uwu anders doe ik hem wat ouder lol hij hoort toch 30 moons te zijn urr xD |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:33 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ik ben zwaar gefrustreerd omdat al mijn accs seriously forever alone zijn hahahah
wel kestrel is ietsje te oud voor zowel red als bloom so met hem kan ik je niet helpen xD Wie heb je nog? :') mijn accs zijn ook forever alone though, de enige die en relatie had heeft daar een heel trauma aan overgehouden rip |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:34 | |
| - Amberstorm schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ik ben zwaar gefrustreerd omdat al mijn accs seriously forever alone zijn hahahah
wel kestrel is ietsje te oud voor zowel red als bloom so met hem kan ik je niet helpen xD Wie heb je nog? :')
mijn accs zijn ook forever alone though, de enige die en relatie had heeft daar een heel trauma aan overgehouden rip mijn katjes zijn ook lekker single lol B) vooral Quietstep |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:35 | |
| - Rowe schreef:
- Amberstorm schreef:
- Kestrelwing schreef:
wel kestrel is ietsje te oud voor zowel red als bloom so met hem kan ik je niet helpen xD Wie heb je nog? :')
mijn accs zijn ook forever alone though, de enige die en relatie had heeft daar een heel trauma aan overgehouden rip mijn katjes zijn ook lekker single lol B) vooral Quietstep Leopardpaw |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:35 | |
| Neeh Kestrel heeft Cowmilk
Ik heb deze dame hier, Snowywinter, Celestialshine, Winterplume, Ice • en Honey • xD |
|
| |
Rebecca / Lion 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:37 | |
| Leo heeft een nieuwe mini ava xD
(Maar niet beter dan dat van Nero hoor ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:38 | |
| - Snowberry schreef:
- Neeh Kestrel heeft Cowmilk
Ik heb deze dame hier, Snowywinter, Celestialshine, Winterplume, Ice • en Honey • xD Honey x pebble (hoewel ze miss een beetje jong is) en euh verder heb ik ook bijna alleen maar poezen rip |
|
| |
120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:39 | |
| Here is Cowmilk and imma post with her now B)
alleen struggle ik nog steeds met het setje |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:40 | |
| *kopieert-plakt uit ander topic* voor die Warrior Cats MAP wil ik iets doen met Crowcalls droom dat alle clans één zouden moeten worden, en daarvoor lijkt het me leuk om katten te tekenen die daar iets mee te maken hebben (dus bijv. half-clanners, hechte vrienden uit verschillende clans en misschien ook katten die juist een hekel hebben aan andere clans, die dan in die utopievoorstelling zelfs ook gezellig met elkaar omgaan). Heb je een kat die aan een dergelijke beschrijving voldoet, stuur me een pm! |
|
| |
Esmee 83 Actief Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:41 | |
| Neee Cowmilk is pretty <3
Mijn enige mannen zijn Kestrelwing, Ice en Nero Ik heb natuurlijk ook Aurene nog maar die is 2 moons so don't touch the lil' baby |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:41 | |
| - Evergreen schreef:
- *kopieert-plakt uit ander topic* voor die Warrior Cats MAP wil ik iets doen met Crowcalls droom dat alle clans één zouden moeten worden, en daarvoor lijkt het me leuk om katten te tekenen die daar iets mee te maken hebben (dus bijv. half-clanners, hechte vrienden uit verschillende clans en misschien ook katten die juist een hekel hebben aan andere clans, die dan in die utopievoorstelling zelfs ook gezellig met elkaar omgaan). Heb je een kat die aan een dergelijke beschrijving voldoet, stuur me een pm!
Oh! Je kan Sweetheart boos op de achtergond maken c: die heeft een hekel aan andere clans |
|
| |
☾ Loïs 26 Actief ☾ High Matriach ☾
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:44 | |
| AAH bedankt iedereen die sacred leuk vindt <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:46 | |
| Sacred is idd nice, ik vind vooral haar osje mooi! <3 |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 sep 2017 - 20:56 | |
| - Ravenfall schreef:
- Evergreen schreef:
- *kopieert-plakt uit ander topic* voor die Warrior Cats MAP wil ik iets doen met Crowcalls droom dat alle clans één zouden moeten worden, en daarvoor lijkt het me leuk om katten te tekenen die daar iets mee te maken hebben (dus bijv. half-clanners, hechte vrienden uit verschillende clans en misschien ook katten die juist een hekel hebben aan andere clans, die dan in die utopievoorstelling zelfs ook gezellig met elkaar omgaan). Heb je een kat die aan een dergelijke beschrijving voldoet, stuur me een pm!
Oh! Je kan Sweetheart boos op de achtergond maken c: die heeft een hekel aan andere clans Alle katten die erin komen gaan wel supervrolijk en lief voor elkaar zijn, want het is Crowcalls fantasie en daar is enkel plaats voor liefde (dus ook hele grumpy katten die andere clans haten gaan in haar denkbeeldige utopie juist heel vreedzaam zijn). Als je dat goed vind wil ik Sweet er best bij zetten :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|