We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Calligula zette ook z'n paard aan als legeraanvoerder en stuurde een legioen om oorlog te voeren met de zee Iemand maak een karakter gebaseerd op hem :'D
Also relatable
Waarom ben ik niet aan mijn filosofiepaper aan het werken help me
Yoyo moet ik Snow actief maken, weggeven of laten verstoffen hahah
Mijn Nero wordt wel iets vredelievender
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Er was ook een romein die een slaaf in een bronzen koe had gestopt. Vervolgens hadden ze een vuur onder de koe gestopt zodat die steeds warmer werd en de slaaf werd zo levend verbrand. Het geschreeuw van die slaaf werd op een bepaalde manier vervormd waardoor het als loeien van een koe klonk, vonden die Romeinen enig :'D
Kan je bedenken dat deze mensen een wereldrijk hadden? Lmao
@Nath; Thora is echt een leuk karakter oml <3
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
@Kip; ahw thankyou <3 Ben ook zo blij dat ik het niet heb opgegeven met haar~
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Welterusten mensen! Ik zal maar gaan slapen want 06:30 gaat mijn wekker weer en ik wil toch wel even een goede nachtrust haha (al ga ik eerst nog wat boek lezen nu).