|
|
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 15:59 | |
| Aah nee toch >< ik hoot tot de windclan, ik heb niets tegen Wc hoor ravenpaw is ook een acc van me maar ik wou hem in een andere clan proppen >< zou dat nog kunnen..... ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:00 | |
| - Wildkit schreef:
- Aah nee toch >< ik hoot tot de windclan, ik heb niets tegen Wc hoor ravenpaw is ook een acc van me maar ik wou hem in een andere clan proppen ><
zou dat nog kunnen..... ^^ Ja, dat kan wel, je hebt er tenslotte niks in gepost, ik maak je naam wel kleurloos. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:01 | |
| gadverdamme >.< en t is zo'n gemene groene sprinkhaan, zo'n soort heeft mn vriendin gebeten toen ze hier was xD |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:04 | |
| kun je ook uit een clan stappen of er in gaan als je al hebt gepost ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:04 | |
| Oh thanks Babzz @red een sprinkhaan lolzzz ^^ zou het pijn doen als die je bijt... ? ..... kik de spoiler + link - Spoiler:
en wat zien jullie allemaal ^^ |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:06 | |
| @ Redeye: Oh, ik wist niet dat sprinkhanen bijten. Het is maar goed ook dat je het even zegt. En ik ben ook wel toe aan een nieuw account... |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:10 | |
| jeej Reddy voor Sorrow <3 nieuw accje :3 en ze bijten O.o want mn vriendin schreeuwde inneens dat dat beest beet xD |
|
| |
63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:13 | |
| Ja, sprinkhanen bijten. Dat weet ik omdat mijn oma vertelde dat ze een keer was gebeten door een best wel grote sprinkhaan... Wist je dat er een ras sprinkhaan is dat Wrattenbijter heet x3 |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:21 | |
| ok ik voel me nu best een sadist, heb net dat ding geelectrucuterrd, nu wil ik hem verbranden.. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:22 | |
| |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:23 | |
| Ik ben zelf nog nooit gebeten door een sprinkhaan maar ik ben best wel bang voor ze. En een keer deed ik de gordijnen open en opeens stond er een sprinkhaan naast me en ik schrok. Hij vluchttte weg maar in de avond toen ik en mijn moeder de sprinkhaan vonden waren we best wel bang en deden we moeilijk om hem te doden. Bang, dat hij op ons ging springen. XD
Lol, Wrattenbijter XD |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:26 | |
| verbrande sprinkhaan stinkt.. of het komt omdat er een haar van me in de vlammen viel xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:27 | |
| misschien allebei |
|
| |
| |
| |
| |
132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:39 | |
| Wie van jullie heeft zin in een topic met Satoko. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:43 | |
| |
|
| |
132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:46 | |
| Wat kan je nogal moeilijk x'd :p |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:51 | |
| Nou, stage was kút zeg :') |
|
| |
132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:53 | |
| Wat voor stage doe je 8D && hoezo was het kut dan ;p? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 okt 2011 - 16:55 | |
| Met ouderen, verplicht voor school. (nog een minpunt van die school -.- Kut stages doen, terwijl Techniek en Economie waar ze willen stage mogen lopen, maar nee in de 3e moet je met kinderen, en nu in de 4de met ouderen. Oh ja, daar wil ik ook echt mee werken later T_T) Anyway- die mannetjes daar zijn echt vies. En ik kwam daar om half 9 aan, en om half 4 ging ik weg. Nog geen één keer heb ik gezeten, alleen maar rond gelopen, een beetje niets zitten doen. Echt hoor, hoe saai, en stom. En dat moet ik nog tot Maart volhouden, nou, leuk hoor -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|