Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Wildfox
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 15:59

Aah nee toch >< ik hoot tot de windclan, ik heb niets tegen Wc hoor ravenpaw is ook een acc van me maar ik wou hem in een andere clan proppen ><
zou dat nog kunnen..... ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:00

Wildkit schreef:
Aah nee toch >< ik hoot tot de windclan, ik heb niets tegen Wc hoor ravenpaw is ook een acc van me maar ik wou hem in een andere clan proppen ><
zou dat nog kunnen..... ^^

Ja, dat kan wel, je hebt er tenslotte niks in gepost, ik maak je naam wel kleurloos.
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:01

gadverdamme >.<
en t is zo'n gemene groene sprinkhaan, zo'n soort heeft mn vriendin gebeten toen ze hier was xD
spyclaw
Member
73921
253

CAT'S PROFILE
spyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:04

kun je ook uit een clan stappen of er in gaan als je al hebt gepost ?
Wildfox
Member
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:04

Icewing
Member
26

CAT'S PROFILE
Icewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:06

@ Redeye: Oh, ik wist niet dat sprinkhanen bijten. Het is maar goed ook dat je het even zegt. Razz

En ik ben ook wel toe aan een nieuw account...
Sorrow
Member
40

CAT'S PROFILE
Sorrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:10

jeej Reddy voor Sorrow <3 nieuw accje :3
en ze bijten O.o
want mn vriendin schreeuwde inneens dat dat beest beet xD
Nightcrawler
Member
63

CAT'S PROFILE
Nightcrawler
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:13

Ja, sprinkhanen bijten. Dat weet ik omdat mijn oma vertelde dat ze een keer was gebeten door een best wel grote sprinkhaan... Wist je dat er een ras sprinkhaan is dat Wrattenbijter heet x3
Sorrow
Member
40

CAT'S PROFILE
Sorrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:21

ok ik voel me nu best een sadist, heb net dat ding geelectrucuterrd, nu wil ik hem verbranden..
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:22

x3
Icewing
Member
26

CAT'S PROFILE
Icewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:23

Ik ben zelf nog nooit gebeten door een sprinkhaan maar ik ben best wel bang voor ze.
En een keer deed ik de gordijnen open en opeens stond er een sprinkhaan naast me en ik schrok. Hij vluchttte weg maar in de avond toen ik en mijn moeder de sprinkhaan vonden waren we best wel bang en deden we moeilijk om hem te doden. Bang, dat hij op ons ging springen. XD

Lol, Wrattenbijter XD
Sorrow
Member
40

CAT'S PROFILE
Sorrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:26

verbrande sprinkhaan stinkt.. of het komt omdat er een haar van me in de vlammen viel xD
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:27

misschien allebei lol
Wildfox
Member
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:31

yay yay yay
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 1247806006 Algemene Onzin Topic - Pagina 46 1247806006 Algemene Onzin Topic - Pagina 46 1247806006
neiuwe avaaaa
Satoko
Member
132

CAT'S PROFILE
Satoko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:39

Wie van jullie heeft zin in een topic met Satoko. ^^
Wildfox
Member
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:43

ik kan nogal moeilijk ^^
Satoko
Member
132

CAT'S PROFILE
Satoko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:46

Wat kan je nogal moeilijk x'd :p
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:51

Nou, stage was kút zeg :')
Satoko
Member
132

CAT'S PROFILE
Satoko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:53

Wat voor stage doe je 8D && hoezo was het kut dan ;p?
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 5 okt 2011 - 16:55

Met ouderen, verplicht voor school. (nog een minpunt van die school -.- Kut stages doen, terwijl Techniek en Economie waar ze willen stage mogen lopen, maar nee in de 3e moet je met kinderen, en nu in de 4de met ouderen. Oh ja, daar wil ik ook echt mee werken later T_T)
Anyway- die mannetjes daar zijn echt vies. En ik kwam daar om half 9 aan, en om half 4 ging ik weg. Nog geen één keer heb ik gezeten, alleen maar rond gelopen, een beetje niets zitten doen. Echt hoor, hoe saai, en stom. En dat moet ik nog tot Maart volhouden, nou, leuk hoor -.-
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: