We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ja ik had het over oss :p haha dankje. 'k vind het zo leuk om os's te maken voor Birdie. -adore- In het algemeen ook wel, maar dan wil ik altijd zelf de plaatjes kiezen hhaha. Maja..
Dangerdance
StarClan
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
Only read if you dont like JB, and wanna now my dream :/:
Ik had vanacht zo'n rare droom! Ik was ergens, en we hadden een parcour, door de bomen. We mochten niet vallen, en ze vroegen om ideeën om niet te vallen/val te breken. Allerlei mensen kwamen af, van judomatten tot leemzakken, tot ik in mijn stoel me omdraai, en mijn hand omhoog steek. Ik zeg iets, maar halverwege zwak ik af, maar de ene jongen wou echt weten wat mijn plan was. Dus toen zei ik dat we kratten met gesingneerde cd's van JB moesten leggen, omdat niemand daarin wou vallen. [Weeeird.] Toen kwam hij op me af, en even was ik bang dat hij een fan was van hem, toen hij zei, 'Waarom heb ik jou niet eerder ontmoet?', en me een hug gaf.
Sorry als ik hiermee misschien mensen beledig, maar ik kan mijn dromen niet zelf sturen, en ik vertel het gewoon. :/