We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Deathstrike is inderdaad vette naam. Ik ben blij dat ik topicj met je heb. lolz Oh, en over ons topic, ik antwoord nu meteen, mama was gewoon vervelend en daarom mocht ik niet op pc. Mar nu wel. Ik ga ff posten! xD
Secretflower a wunderfull secret
Mindweaver
StarClan
120
CAT'S PROFILE Age: after 73 moons my life has ended.. Gender: Rank:
De kat die Cindersoul op zijn setje heeft lijkt echt keihard op mijn kat! xD
Trouwens! Laatst kwam ik met de fiets terug naar school. I know, we wonen in een geweldige buurt genaamd Bungalowpark. Ik moet eerst langs mega grote koeieveleden, daarna langs een paardenweide. En in die paardenweide!! Ik wist al dat er een kattenest bij het stro was, maar niet dat ze daar met tweehonderd of zo waren! Moet je horen. Ik fietste voorbij, en opeens werd mijn aandacht getrokken door heel veel katten die naar mij stonden te kijken. Kleine poesjes, grote sterke katten, oude katten. Het was fantastisch. Ik ben afgestapt en heb er naar gekeken. Zo mooi! Echt warriors! Sommige katten kwamen wat naar voren. Ze keken allemaal naar mij, ik vond het zo speciaal. Jammer genoeg was de batterij van de fototoestel leeg. Mensen, ik heb de warroirs gevonden! xD