|
|
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:02 | |
| - Acefray schreef:
- *Kijkt naar het Bitter en Amber topic* .... Ik weet zo'n gemene reactie als Bitter het komt vertellen...... Whoops.... (A')
Maar hoe gaat het met de mensen hier :'DD D: |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:11 | |
| Ik ben nog gewoon dizzy van gisternacht :'D no more cocktails for me |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:13 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:15 | |
| |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:20 | |
| Oi lekker bezig Marlie, ik kan geen alcohol meer nemen aangezien ik al een lever operatie heb gehad xD |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:32 | |
| Waarom zou je überhaupt al zo vroeg aan alcohol beginnen?? Like, je hersens gaan naar de klote :"")
*vliegt weer weg* |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:36 | |
| - Coyotekit. schreef:
- Waarom zou je überhaupt al zo vroeg aan alcohol beginnen?? Like, je hersens gaan naar de klote :"")
*vliegt weer weg* I'm with you! Je hersenen zijn pas volgroeid op je 25ste. *vliegt mee weg* |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:36 | |
| - Coyotekit. schreef:
- Waarom zou je überhaupt al zo vroeg aan alcohol beginnen?? Like, je hersens gaan naar de klote :"")
*vliegt weer weg* Exactly! Ik heb nog nooit een slok alcohol genomen en ben niet van plan dat te gaan doen op het moment ^^ Ik ben braaf, brave Inge |
|
| |
Ms. Devil 8 Actief And she would bow
to no-one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:37 | |
| Het ligt er goed aan hoeveel je drinkt though.
Alcohol doet igg wat met je hersenen, het breekt de 'paadjes' die je zelf hebt moeten maken om bijvoorbeeld dingen te leren en kan dus ervoor zorgen dat je iets vergeet, maar het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel je achter elkaar drinkt. Een glas zou niet veel kwaad kunnen zo af en toe (':
Je moet er igg niet zes achter elkaar drinken lmao.
Ik dronk mijn eerste glas toen ik zestien was, heb tot mijn achttiende niet meer dan drie glazen gedronken op feestjes. I'm totally fine~ met een vwo diploma op mn zak hoera |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:40 | |
| - Coyotekit. schreef:
*vliegt weer weg* + Je conditie en vergeet niet wat je je lever aan doet~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:42 | |
| conditie heb ik toch al niet B) |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:42 | |
| Ik heb zelf ook nooit alcohol gedronken en heb daar geen behoefte aan. Ik ben het er wel mee eens dat af en toe 1 glaasje wel moet kunnen, maar ik ben absoluut geen voorstander van te "moeten" drinken om je losser te voelen, dronken te worden etc... Dat is simpelweg niet gezond. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:43 | |
| - Thornface schreef:
- Ik heb zelf ook nooit alcohol gedronken en heb daar geen behoefte aan. Ik ben het er wel mee eens dat af en toe 1 glaasje wel moet kunnen, maar ik ben absoluut geen voorstander van te "moeten" drinken om je losser te voelen, dronken te worden etc... Dat is simpelweg niet gezond.
Dit dus precies x3 Ik had vriendinnen die op hun 16e al helemaal los gingen op verjaardagsfeestjes, heb me 1 keer erin mee laten slepen maar nooit meer ahhaha. |
|
| |
Nath 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:46 | |
| - Thornface schreef:
- Ik heb zelf ook nooit alcohol gedronken en heb daar geen behoefte aan. Ik ben het er wel mee eens dat af en toe 1 glaasje wel moet kunnen, maar ik ben absoluut geen voorstander van te "moeten" drinken om je losser te voelen, dronken te worden etc... Dat is simpelweg niet gezond.
^Hier sta ik met een volle ja achter. Is t wel zo dat je losser wordt van alcohol en daardoor makkelijker contacten legt en ja het is ook allemaal wel leuk enzo (behalve als je Nathalie heet en snel misselijk wordt door alcohol). Maar dat; moeten drinken & nodig hebben vind ik ook helemaal verkeerd. En voor iemand die al sport, voor wedstrijden gaat enzo, kan je er beter gewoon helemaal vanaf blijven. Drink met verstand~ huehue @Demi; maar daar kan aan gewerkt worden ;P |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 12:56 | |
| |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 13:06 | |
| Af en toe n glaasje en dan heel af en toe een paar glaasjes doe k nog wel, maar dat compleet naar de tering zuipen snap k echt nie. XD |
|
| |
Ms. Devil 8 Actief And she would bow
to no-one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 13:08 | |
| Ik kan dat tbh ook helemaal niet. Dan moet ik like 30x naar de wc achter elkaar om de plassen want dan is mijn blaas op de een of andere manier zovan 'oke, ik moet nog een keer.' (': |
|
| |
Nath 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 13:22 | |
| Wat ik zelf het vervelendst aan alcohol vind, naast het misselijk worden en dat het ongezond is enzo, is dat ik mezelf gewoon niet meer ben wanneer ik t op heb. Mensen gaan me leuk vinden om hoe ik op dat moment ben met alcohol en heb het idee dat wanneer ze me nuchter ontmoeten, me saai vinden. "Ja op stap ben je echt grappig!" Nuchter niet dan? |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 13:25 | |
| Ik vind het gewoon raar dat mensen uit mijn klas het stoer vinden om alcohol te nemen en te roken en drugs enzo ??? ik snap echt niet wat daar stoer aan is, ik vind het eerder suf en dom |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 sep 2017 - 13:25 | |
| Ik heb na één glas gewoonlijk gewoon geen trek meer in meer. Ik heb ook maar één keer iets van een effect gemerkt, toen had ik een biertje op een lege maag op en werd ik een beetje draaiierig :') Dus dat is ook niet echt voor herhaling vatbaar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|