|
|
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:43 | |
| Duuuus... Gravel heeft een nieuw herfssetje en idk of ik hem nu leuk of niet vind :') Het is niet zo héél herfstig maar ik kon geen goede foto's vinden met herfst, oeps. |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:45 | |
| aaah nice XD vorige setje van red (ik was even confused wow)
|
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:46 | |
| Ik ga maar posten dann
Gravel is pretty <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:46 | |
| - Cavepaw schreef:
- aaah nice XD vorige setje van red (ik was even confused wow)
same XD hmmm zal ik ook een herfstsetje voor Swallowflight maken of niet ik vind deze stiekem wel heel leuk maar het is wel een grappig idee heheheh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:47 | |
| - Cavepaw schreef:
- aaah nice XD vorige setje van red (ik was even confused wow)
Uhh serieus? Ik ben een tijdje niet helemaal 100% bijgeweest, oeps. Wacht, wie speelde Red? Dan vraag ik wel na of die het goed vind xd @Kestrelwing Thaaanks |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:49 | |
| Oe, Gravel's glo up is beter dan mijn glo up |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:51 | |
| Bunny ^^ en geeft niet hoor XD
|
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| Ik kijk echt te snel door Lucifer heen, seizoen 3 begint pas op 2 oktober en dan ben ik al lang door seizoen twee heen |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Aahhh ik kan echt niet wachten tot Halloween <3 |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:53 | |
| @San; same hiero, ik ben dol op halloween, en dan op November de kerstboom al opzetten, ho ho ho xD
Also, in het Aurene x Letum topicje lach ik steeds als ik me inbeeld hoe geïrriteerd Brat met haar staart zwiept en Letum steeds in de gezicht mee slaat terwijl hij het probeert te bijten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:55 | |
| - Cavepaw schreef:
- Bunny ^^ en geeft niet hoor XD
Oh oké dan stuur ik Bunny zo een berichtje, thanks :') |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:56 | |
| woopwoop even posten met Tiger Iemand die nog een topic met hem wilt voordat hij een To-Be wordt? (8 tribecats only ofc |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:56 | |
| - Letum schreef:
- @San; same hiero, ik ben dol op halloween, en dan op November de kerstboom al opzetten, ho ho ho xD
Also, in het Aurene x Letum topicje lach ik steeds als ik me inbeeld hoe geïrriteerd Brat met haar staart zwiept en Letum steeds in de gezicht mee slaat terwijl hij het probeert te bijten. Jaahh <33 Halloween is echt geweldig vooral omdat ik dan ga trick-treaten ~ zoiets zou ze ook echt doen hoor xDD |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:58 | |
| Ja dat gaat hij doen in het Brat x Letum topicje die ik nog moet maken, oeps? XD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 17:59 | |
| Halloween <3 Ik hou ervan maar meestal houdt mijn halloween in dat ik de hele dag en nacht binnen zit, WC stalk en GW2 speel xD Ik ben zo sociaal ja dat ik geen vrienden heb om wat mee te doen lol |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 18:00 | |
| Ik ga dan maar gewoon in een donkere kamer Resident Evil 7 spelen met die crazy girlfriend |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 18:03 | |
| Ik vier geen Halloween B) hoewel ik wel altijd Halloweensetjes maak want dat is leuk HAHAHA
nog 150 woorden en dan ben ik klaaaar met mijn artikel whoooooh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 18:04 | |
| Nou ja als ik een gans ben dan ben ik maar een Amerikaanse gans :'D Resident Evil oh boy neeee |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 18:07 | |
| Like wth, met een kettingzaag de hele hand doorsnijden en dan nog doorgaan en het wordt dan langzaamaan erger met die hele familie like ben je onsterfelijk ofz xD
Nog niet eens 6 manen en Tornado manipuleert zijn zoon al om iedereen te vertellen dat zijn mama en sibs dood zijn :') en toch kijkt Letum op naar zijn vader |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|