|
|
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:19 | |
| - Jayflame schreef:
- .Lionpaw schreef:
- @Daan: Omg thanks <3 Vixen ook nomnom
@Freedje: UhM pArDoN waarom gaat Fern dood? :c @Kip: Lol het heeft geen haast hoor (ik was het ondertussen alweer vergeten) @Beer: B) Ze is zwanger, haar lichaam kan de druk niet aan en ze zal bevallen van twee kittens waarbij ze overlijdt, een kitten gaat dood en de andere bespeel ik en is een soort reïncarnatie van haar, maar dan mannelijk
Kort omschreven natuurlijk j a n k |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:23 | |
| wanneer je honger hebt, daarom te veel voedsel maakt, alles toch op eet want he no waste!! dan zo moe zijn van het eten, een napje doen, en nu pas wakker zijn ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:29 | |
| Dankjee San <3 Oke volgensmij heb ik overal gepost nu, zeg het als ik iets vergeten ben want ik weet niet goed meer waar al mijn topics staan hahaha |
|
| |
Freedje 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:32 | |
| - .Lionpaw schreef:
- Jayflame schreef:
- .Lionpaw schreef:
@Freedje: UhM pArDoN waarom gaat Fern dood? :c @Kip: Lol het heeft geen haast hoor (ik was het ondertussen alweer vergeten) @Beer: B) Ze is zwanger, haar lichaam kan de druk niet aan en ze zal bevallen van twee kittens waarbij ze overlijdt, een kitten gaat dood en de andere bespeel ik en is een soort reïncarnatie van haar, maar dan mannelijk
Kort omschreven natuurlijk Oh my goood :c Wie is de vader? Blizzardwing, maar die moet niks van d'r weten. Nu krijgt ze steun van Tallshadow en 't zijn echt de laatste topics nu en daarna gaat ze dood en omg ik ben sommige topics echt aan het rekken hahaha |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:39 | |
| - Jayflame schreef:
- .Lionpaw schreef:
- Jayflame schreef:
- .Lionpaw schreef:
Kort omschreven natuurlijk Oh my goood :c Wie is de vader? Blizzardwing, maar die moet niks van d'r weten. Nu krijgt ze steun van Tallshadow en 't zijn echt de laatste topics nu en daarna gaat ze dood en omg ik ben sommige topics echt aan het rekken hahaha Dat had ik ook met Zira, topics rekken :c |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:42 | |
| Als Lion tot 20 moons kan rekken is ie even lang als Heron apprentice geweest xD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| - Blackbear schreef:
- wanneer je honger hebt, daarom te veel voedsel maakt, alles toch op eet want he no waste!! dan zo moe zijn van het eten, een napje doen, en nu pas wakker zijn
ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi dit klinkt als mijn leven lol tbh |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Ik moet morgen om acht uur bij de tandarts zijn Fml. Vroeg opstaan. En fietsen.
;vv; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:48 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- wanneer je honger hebt, daarom te veel voedsel maakt, alles toch op eet want he no waste!! dan zo moe zijn van het eten, een napje doen, en nu pas wakker zijn
ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi dit klinkt als mijn leven lol tbh maar echt wat is slaapritme eerlijk who needs that |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:54 | |
| - Blackbear schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi dit klinkt als mijn leven lol tbh maar echt wat is slaapritme eerlijk who needs that ik eigenlijk maar ja het lukt nooit dus nm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:55 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi dit klinkt als mijn leven lol tbh maar echt wat is slaapritme eerlijk who needs that ik eigenlijk maar ja het lukt nooit dus nm I'm a strong independent boi who needs no damn sleeping pattern anygays het nappen heeft me hongerig gemaakt dus ik ga ff pannenkoeken maken joe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:55 | |
| - Blackbear schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
ggwp
hey 400+ berichten met Bearboi dit klinkt als mijn leven lol tbh maar echt wat is slaapritme eerlijk who needs that ik eigenlijk maar ja het lukt nooit dus nm I'm a strong independent boi who needs no damn sleeping pattern anygays het nappen heeft me hongerig gemaakt dus ik ga ff pannenkoeken maken joe lol even second dinner om tien uur s'avonds want waarom niet |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:56 | |
| net één van de gevoeligste posts die ik ooit heb geschreven geschreven poeh |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:58 | |
| - Mousewish schreef:
- net één van de gevoeligste posts die ik ooit heb geschreven geschreven
poeh en het heeft me geraakt man poeh |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:58 | |
| Woa sorry Loïs er staat een enorme post bij Azola :'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:59 | |
| Dat was zo sad Beer & Loïs I cri straks laat ik van schrik Kestrel van een klif springen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:59 | |
| Mouse is bae voor altijd ;w; |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 22:00 | |
| Mouse is te bae dus moest ik even een hele post voor haar schrijven <3
en lois maakt me stil man <'3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 22:01 | |
| @Kip: OMG YES @Esmee: Pardon doe maar niet ;-; @Demi: Ja sowieso <\3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 22:04 | |
| Neuh ik heb net een nieuw setje voor m gemaakt ga hem toch niet vermoorden nu Ik laat hem niet doodgaan voordat ik zijn history heb uitgeschreven lol het is maar gedeeltelijk af *wijst naar z'n profiel*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|