|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:34 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Brat schreef:
- Thistlepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mensen ik maak geen grap er stond een man met een masker beneden
help Is hij nu weg? Politie bellen en jezelf opsluiten totdat je zeker weet dat hij weg is!
Nou ik was in de woon kamer en toen ging de bel ik woon in een flat btw dus ik ging uit het raam kijken wie het was, en toen zag ik een man met een masker en een koffer. Dus ik snel aan mijn moeder vertellen, en toen ging ik weer kijken of hij er nog stond. Maar hij was al weg. dus nu heeft mijn moeder de beneden buren gebeld of ze hem hebben gezien en ze vertelde haar dat hij weg liep. jezus wtf? ikr xD ik denk dat het een zwerver was aangezien er naast ons een leeg huis staat waar veel dakloze komen |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:34 | |
| - Brat schreef:
- Thistlepaw. schreef:
- Brat schreef:
help Is hij nu weg? Politie bellen en jezelf opsluiten totdat je zeker weet dat hij weg is!
Nou ik was in de woon kamer en toen ging de bel ik woon in een flat btw dus ik ging uit het raam kijken wie het was, en toen zag ik een man met een masker en een koffer. Dus ik snel aan mijn moeder vertellen, en toen ging ik weer kijken of hij er nog stond. Maar hij was al weg. dus nu heeft mijn moeder de beneden buren gebeld of ze hem hebben gezien en ze vertelde haar dat hij weg liep. Oh, ik dacht dat hij echt in je huis was. Nja. Als hij er nog eens is en je vertrouwt het echt niet, kun je nog altijd de politie bellen. Maar wel heftig, zeg :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:37 | |
| - Brat schreef:
- Thistlepaw. schreef:
- Brat schreef:
Nou ik was in de woon kamer en toen ging de bel ik woon in een flat btw dus ik ging uit het raam kijken wie het was, en toen zag ik een man met een masker en een koffer. Dus ik snel aan mijn moeder vertellen, en toen ging ik weer kijken of hij er nog stond. Maar hij was al weg. dus nu heeft mijn moeder de beneden buren gebeld of ze hem hebben gezien en ze vertelde haar dat hij weg liep. iel wat creepy .-. |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:38 | |
| Iemand een topic met Vixen? <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:39 | |
| Ik durf voorlopig ook niet meer naar buiten xD De buren hebben btw een melding gedaan bij de politie EDIT hij had ongeveer z'n mask - klik:
Laatst aangepast door Brat op wo 13 sep 2017 - 20:41; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:40 | |
| - Vixenfur schreef:
- Iemand een topic met Vixen? <3
Vixen x Dazzlestrike? Zou jij willen maken? (: |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:44 | |
| @San, omg dat is echt creepy ;0 @Freedje, yaas ik ga nu even aan wat schoolwerk en als ik vanavond nog tijd heb maak ik em x3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:45 | |
| jakkes dat is echt eng San D:
EN AAAH VIXEN IS ZO MOOOII |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:47 | |
| - Vixenfur schreef:
- @San, omg dat is echt creepy ;0
@Freedje, yaas ik ga nu even aan wat schoolwerk en als ik vanavond nog tijd heb maak ik em x3 Is goed hoor ;3 |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:51 | |
| ploep deze weer is omhoog gehaald |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:52 | |
| Lion is zo pretty omfg. <3
En yaaas Nyn x3 Vixen is bae hehehe |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:54 | |
| - .Lionpaw schreef:
- ploep deze weer is omhoog gehaald
Omfg ik herinner me nog dat Fern & Lion een topic hadden toen Fern nog app was en nu gaat ze binnenkort dood en ah ;_; |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:56 | |
| Oh right ik ging een topic Wolf en Lion maken oeps |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:57 | |
| Ik gil om die quote XD @lois |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 20:58 | |
| laten we mijn kdrama een kans geven :3 |
|
| |
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:02 | |
| @Daan: Omg thanks <3 Vixen ook nomnom @Freedje: UhM pArDoN waarom gaat Fern dood? :c @Kip: Lol het heeft geen haast hoor (ik was het ondertussen alweer vergeten) @Beer: B) |
|
| |
Esmee 40 Actief Walking with a friend in the dark is better than walking in the light alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:09 | |
| Celestial heeft een nieuw onderschriftje ^^ Niet per se heel blij mee maar ja xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:17 | |
| Neeeeee is mooi esmee <3 ^^
iemand moet mij echt eens leren hoe ik een setje maak xDD |
|
| |
Freedje 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:18 | |
| - .Lionpaw schreef:
- @Daan: Omg thanks <3 Vixen ook nomnom
@Freedje: UhM pArDoN waarom gaat Fern dood? :c @Kip: Lol het heeft geen haast hoor (ik was het ondertussen alweer vergeten) @Beer: B) Ze is zwanger, haar lichaam kan de druk niet aan en ze zal bevallen van twee kittens waarbij ze overlijdt, een kitten gaat dood en de andere bespeel ik en is een soort reïncarnatie van haar, maar dan mannelijk Kort omschreven natuurlijk |
|
| |
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 21:19 | |
| - Jayflame schreef:
- .Lionpaw schreef:
- @Daan: Omg thanks <3 Vixen ook nomnom
@Freedje: UhM pArDoN waarom gaat Fern dood? :c @Kip: Lol het heeft geen haast hoor (ik was het ondertussen alweer vergeten) @Beer: B) Ze is zwanger, haar lichaam kan de druk niet aan en ze zal bevallen van twee kittens waarbij ze overlijdt, een kitten gaat dood en de andere bespeel ik en is een soort reïncarnatie van haar, maar dan mannelijk
Kort omschreven natuurlijk Oh my goood :c Wie is de vader? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|