We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
ik ga de MarcoMarco fashion show kijken whoo eerst douchen tho ik ben bij de kapper geweest en ik voel overal haartjes prikken hahaklfjsdmfdg
Drizzle falling Softly
YEP. I'M AMAZING。
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart (Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik eet druiven die van onze eigen druivenstruik komen en nu smaakt er eentje naar kattenpis. En heel toevallig wonen er redelijk wat (dominante) katten in mijn buur en nu ben ik bang dat ik een druif met kattenpis heb op gegeten
Maar goedd, ghelloo everybody c: ik ben bezig met Nederlands en het is zwaar vervelend ughh