|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:47 | |
| Ja zekers maar wij kunnen alsnog nooit garanderen dat dr geen mensen met slechte intenties op wc zitten xD vraag me af wat ze doen dan maar ja |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:50 | |
| Hannah: Lmao daarom zeg ik ook, ga niet op Omegle.
Ik ben blij dat tumblr nu een 'safe' mode ofzo heeft ingevoegd, zodat arme kinderen die niets van bepaalde dingen afweten geen schokkende beelden meer voor hun ogen krijgen. -strill traumatized- <'3
Mimi: Vraag me af waarom mensen zoveel moeite zouden willen doen though. al moet ik zeggen dat ik vroeger toen ik 10 was wel eens met iemand van die korte verhaaltjes heb geschreven waarvan ik nu denk.. aiiii. maybee. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:50 | |
| Maar sowieso al die meet foto's die overeen komen met foto's die mensen van zichzelf plaatsen enzo x'D Dat is zooo teveel werk om allemaal te faken man jezus. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:52 | |
| Truee x'D dat is t bijna applausje voor als je zover gaat :'D |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:53 | |
| En dan moet je dat hele rpg gebeuren begrijpen en zeg nou allemaal zelf het was niet makkelijk om te beginnen met rpg'en. So much confusion. Confusion everywhere.
Vooral bij een site die een beetje ingewikkeld is, wat WCopzich op sommige gebieden is qua bijhuoden etc. |
|
| |
Hannah 59 Actief Death inspires me like a dog inspires a rabbit
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:54 | |
| Zien ze allemaal foto's van katten whahaha
Hoe wanhopig zijn ze dan als ze hier zelfs een kattenacount moeten gaan maken om ons te bereiken
Naja Ik ga slapen, trusteeh |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:55 | |
| - Ik ben stiekem ook n pedo:
Nee maar iig je kan me verwachten op de volgende meeting als ik kan xP |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:56 | |
| wahaha toen ik voor het eerst ging moeten moest ik bij iemand gaan slapen want twas te ver om in een keer heen te reizen ik zweer dat mn ouders een inzinking kregen :"D ik had een belletje had gemist van mn pap en op mn voicemail stonden er zo van die berichten van JE KOMT NU NAAR HUIS en ga zo maar door HAHA was te mooi
nu caren ze nie meer wat ik ga doen wahah ze caren alleen om het reisgeld HNG treinreizen is duur naar het buitenland uwu |
|
| |
Demi 153 Afwezig "Crazy isn’t being broken or swallowing a dark secret. It’s you or me, amplified."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:56 | |
| ik ben te lui om me fysiek naar de locatie van de meeting te verplaatsen rip |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:59 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ik ben stiekem ook n pedo:
Nee maar iig je kan me verwachten op de volgende meeting als ik kan xP die foto is geweldig xD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 23:59 | |
| Mijn ouders zouden me echt never nooit niet laten logeren bij een vreemde. #overprotectivemuch
Miss kom ik ook oooit naar een meet.
lolol niemand weet hoe ik uitzie heuheu |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:01 | |
| Danku danku ik ben héél fotogeniek
Ik wist niet eens dat ik niet wist hoe Linn eruit ziet D: |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:02 | |
| I've got ya'all fooled
Nee ik heb nooit een pic gepost want meh, het internet -shrugs- Misschien ooit. Als het een hele leuke foto is~ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| wahahaha mijn ouders waren van okay, je mag gaan, omdat ik al zo lang eig zat te vragen of ik naar een meet kon haha
alleen mijn pap heeft wel eens like heel chill naar Bo gereden voor de funzels, wat lol, idk 4/5u heen is, like uh... Dude, wth? x'D hij is te sweet tho <3 |
|
| |
San 728 Actief
| |
| - Tiger • schreef:
- .
lolol niemand weet hoe ik uitzie heuheu +1 geeheh~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:05 | |
| - Maar mijn hoofd is te mooi om niet te delen:
Neehh all jokes aside hier vind ik het prima dat mensen weten hoe ik eruit zie xD EDIT: Jezus ik heb like een driedubbele onderkin op die foto
Laatst aangepast door Kestrelwing op do 7 sep 2017 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:06 | |
| OMG EEN LIEVEHEERSBEESTJE 8D Die hadden we bij mijn oma ook vroeger |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:07 | |
| Mijn ouders kunnen geen fcks meer geven want 22 enzo, maar dat deden ze al n poos nie meer omdat mn ma zelf mee geweest is en mn broertje ook like half de site kent ofzo hahaha x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:08 | |
| Ik heb een hele familie van die lieveheersbeestjes hahaha <3 Anyway ik ga pitten, moet vroeg op helaas. Welterusten iedereen ^^ |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 0:34 | |
| Wie o wie wilt een Thora topic? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |