|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 7:52 | |
| - Blurryface schreef:
- Amberhunt schreef:
- Blurryface schreef:
- Ik wil Blurry een crush geven op een totaal slechte kat maar idek
of gewoon op Amber XD Whahaha heeft hij dat nou weer xD Naja op Amber is best een goede reden want Amber luistert ook naar hem dus idk En dat is het ding dat Amber nooit doorheeft, wanneer iemand em leuk vind hehe |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 7:56 | |
| God, en Blur gaat zich zo schuldig voelen want hij heeft demon al xD |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 7:57 | |
| - Blurryface schreef:
- God, en Blur gaat zich zo schuldig voelen want hij heeft demon al xD
aww arme Blurry, Amber helpen Xd |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 8:32 | |
| |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 8:35 | |
| - Blurryface schreef:
- Amberhunt schreef:
- Blurryface schreef:
- Ik wil Blurry een crush geven op een totaal slechte kat maar idek
of gewoon op Amber XD Whahaha heeft hij dat nou weer xD Naja op Amber is best een goede reden want Amber luistert ook naar hem dus idk NO DEMON WILL KILL U D< |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 8:42 | |
| |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 9:00 | |
| - Amberhunt schreef:
- Blurryface schreef:
- God, en Blur gaat zich zo schuldig voelen want hij heeft demon al xD
aww arme Blurry, Amber helpen Xd Dat gaat awkward worden @M: whahah Blurry zal dat leuk vinden :') |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 9:13 | |
| - Amberhunt schreef:
- Chivypaw schreef:
- Heey Bo c:
omg ik ken het hahahah XD dat heb ik met kinderfoto's heel vaak Hii, Oeh ik zie die counting stars map. Jammer dat ik echt niks kan met op de computer tekenen XD Je hoeft helemaal niet op de computer te tekenen, gewoon op papier mag ook! Als het maar mooi wordt ingescand c: En morning everyone! |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 9:36 | |
| Maar 1 uur op school en al gelijk twee paniekaanvallen en stress |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:04 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:14 | |
| Volgende week heb ik 12 tussenuren :'))) Fml lol |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:30 | |
| Woahhh er komt een tribe kitten? Yayy net nu Tiger To-Be wordt >cc |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:35 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:36 | |
| Morgen, ga zo naar school... start laat lol |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:36 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 10:37 | |
| ik ben dus al van vier wakker en de stress houd me overeind, woahhhhh als ik opeens ergens dood word gevonden is het dus wss van mijn aanslepende slaaptekort HAHA (ok) |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 12:00 | |
| Wat een vies weer vandaag zeg... |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 12:09 | |
| Wat zie ik nou weer op Nu.nl - Date goals:
Een vrouw in de Britse stad Bristol kwam tijdens een date vast te zitten in het raamkozijn. Dit gebeurde nadat zij een drol, die zij uit het raam had gegooid, uit een spleet achter het raam vandaan wilde halen. De vrouw, die na een etentje met een student mee naar huis was gegaan, had de drol uit het raam gegooid omdat deze toen zij doortrok niet door de toiletpot spoelde.
De uitwerpselen belandden echter niet in de tuin, maar in een spleet tussen twee ramen. De vrouw biechtte haar actie op aan de student. Samen bedachten zij hoe ze de ontlasting weer terug konden halen.
De vrouw probeerde via het raam de drol te pakken, maar kwam hierbij vast te zitten. De student, Liam Smith, moest de brandweer bellen om zijn date uit haar benarde positie te bevrijden.
Crowdfunding De brandweer moest het raam kapot slaan om de vrouw te redden. De zaak kwam in de publiciteit omdat Smith na het incident een crowdfundingsactie startte om een nieuw raam te kopen, zo meldt de BBC.
Binnen een dag had hij al 1.200 pond opgehaald, duizend pond meer dan wat Smith voor ogen had.
Tweede date Het geld dat overblijft na de reparatie van het raam, geeft het duo aan twee goede doelen: een organisatie die brandweerlieden helpt, en een organisatie die toiletten verzorgt in ontwikkelingslanden.
Het tweetal heeft inmiddels een geslaagde tweede date achter de rug.
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 13:17 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Wat zie ik nou weer op Nu.nl
- Date goals:
Een vrouw in de Britse stad Bristol kwam tijdens een date vast te zitten in het raamkozijn. Dit gebeurde nadat zij een drol, die zij uit het raam had gegooid, uit een spleet achter het raam vandaan wilde halen. De vrouw, die na een etentje met een student mee naar huis was gegaan, had de drol uit het raam gegooid omdat deze toen zij doortrok niet door de toiletpot spoelde.
De uitwerpselen belandden echter niet in de tuin, maar in een spleet tussen twee ramen. De vrouw biechtte haar actie op aan de student. Samen bedachten zij hoe ze de ontlasting weer terug konden halen.
De vrouw probeerde via het raam de drol te pakken, maar kwam hierbij vast te zitten. De student, Liam Smith, moest de brandweer bellen om zijn date uit haar benarde positie te bevrijden.
Crowdfunding De brandweer moest het raam kapot slaan om de vrouw te redden. De zaak kwam in de publiciteit omdat Smith na het incident een crowdfundingsactie startte om een nieuw raam te kopen, zo meldt de BBC.
Binnen een dag had hij al 1.200 pond opgehaald, duizend pond meer dan wat Smith voor ogen had.
Tweede date Het geld dat overblijft na de reparatie van het raam, geeft het duo aan twee goede doelen: een organisatie die brandweerlieden helpt, en een organisatie die toiletten verzorgt in ontwikkelingslanden.
dat is... apart |
|
| |
Freedje 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 sep 2017 - 13:45 | |
| - Fisheye schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Wat zie ik nou weer op Nu.nl
- Date goals:
dat is... apart Dat is eigenlijk best wel kak hahaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|