|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 17:39 | |
| - Butterstar schreef:
- Ik heb nogsteeds geen info van mn school over wanneer ik weer zou moeten beginnen. Ik ga echt stuk xD
goed geregeld man c': |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 17:46 | |
| Bij mij beginnen de lessen echt pas de 11de weer :') |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:01 | |
| Zoo, net terug van pianoles c: |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:05 | |
| wat het pianoig?
-
Hey zou Allium mogen als prefix (allium is de bloem van een sjalot XD) ? |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:06 | |
| Mimi: feel u tho, ik weet niet wanneer of hoe ik boeken moet halen so .. Is ook nergens wat over te vinden op internet ofzo xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:07 | |
| - Ospreykit schreef:
- wat het pianoig?
-
Hey zou Allium mogen als prefix (allium is de bloem van een sjalot XD) ? BEER NEE GEEN NIEUWE ACCOUNTS MAKEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:07 | |
| Ja het was heel pianoig Beer xD hahahaha omg |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:10 | |
| Rustig konijn XD ik ga ook geen nieuwe accounts maken, tis gewoon een vraag (ik moet ergens mijn inspiratie kwijt en dus maak ik setjes en namen gahahahha)
tja t kon ook vleugelpianoig zijn he
humor nul |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:11 | |
| - Ospreykit schreef:
- Rustig konijn XD ik ga ook geen nieuwe accounts maken, tis gewoon een vraag (ik moet ergens mijn inspiratie kwijt en dus maak ik setjes en namen gahahahha)
tja t kon ook vleugelpianoig zijn he
humor nul Tsja ik probeer gewoon je zelfbeheersing te zijn haha (a) en ik heb geen flauw idee of allium zou mogen of niet so :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:11 | |
| vleugelig dan XD hahahaha
|
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:14 | |
| Dankjewel zelfbeheersing c: I needed you <3
ah leuk c: Ik heb ooit een houten vleugelpiano gezien <3 niet gelakt dat hout xD nom nom en het was zo duur rip |
|
| |
Femke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:15 | |
| Ik ben nu toch niet Hawk aan t baseren op Malfoy hoop ik :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:18 | |
| Allium is de genus (geslacht) naam van een bepaalde groep planten, das dus Latijn, geen Engels. Het is ook geen soortnaam. |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:24 | |
| Ik zit voor de verandering eens in de woonkamer op mijn laptop, hier op WC. Mijn moeder kijkt even op mijn schouder en zegt; "Goh, je bent nu twintig en je zit er nog op." Dus toen moest ik lachen en zei ik, "Jep en de eerste van de site wordt al moeder en zit er ook nog gewoon op." En toen moest mijn moeder lachen en zei: "prachtig."
Mooi dit. |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:29 | |
| - Thora schreef:
- Ik zit voor de verandering eens in de woonkamer op mijn laptop, hier op WC. Mijn moeder kijkt even op mijn schouder en zegt; "Goh, je bent nu twintig en je zit er nog op." Dus toen moest ik lachen en zei ik, "Jep en de eerste van de site wordt al moeder en zit er ook nog gewoon op." En toen moest mijn moeder lachen en zei: "prachtig."
Mooi dit. Wow, prachtig xD Mijn moeder vraagt soms nog 'zit je nog steeds op dat wolvenspel?!' (': Mam dat was 6 jaar geleden, so no. |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:31 | |
| - Lionkit' schreef:
- Thora schreef:
- Ik zit voor de verandering eens in de woonkamer op mijn laptop, hier op WC. Mijn moeder kijkt even op mijn schouder en zegt; "Goh, je bent nu twintig en je zit er nog op." Dus toen moest ik lachen en zei ik, "Jep en de eerste van de site wordt al moeder en zit er ook nog gewoon op." En toen moest mijn moeder lachen en zei: "prachtig."
Mooi dit. Wow, prachtig xD
Mijn moeder vraagt soms nog 'zit je nog steeds op dat wolvenspel?!' (': Mam dat was 6 jaar geleden, so no. SAME zit je nog op dat paardenspel ... sigh maar het is stilletjes aan kattenspel geworden XD en mijn vader pest mij ermee door een poezenliedje te zingen jaj oh en bedankt voor de uitleg @wazz <3 |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:32 | |
| - Lionkit' schreef:
- Thora schreef:
Mooi dit. Wow, prachtig xD
Mijn moeder vraagt soms nog 'zit je nog steeds op dat wolvenspel?!' (': Mam dat was 6 jaar geleden, so no. "Dat wolvenspel" Ook prachtig :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:33 | |
| Hahaha mooi idd x'D Mijn ma weet de naam gelukkig wel Die licht ik wel eens in als er weer eens wa is x"D |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:34 | |
| - Ospreykit schreef:
- eujjj Belgische universiteit of hoge scholen hun vakanties zijn echt chill <3
Helaas moet je in de vakantues gwn doorwerken voor school, toch op mijn belgische unief, dus echt vakanties zijn het niet :') Geef mij maar liever middelbaar, heb je veeeeel meer goed geregeld vakanties hahaha Ik heb alleen paas, kerst en grote vakantie vrij en das allemaal voor de blok... heh :') So... yea |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 aug 2017 - 18:34 | |
| Mijn vader noemt WC soms 'Warrior Kots' xD because hij dat grappig vindt ofzo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|