|
|
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:14 | |
| aaah zoooo xD well henna lichaamsverf is ook leuk |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:15 | |
| - Wanderkit schreef:
- aaah zoooo xD
well henna lichaamsverf is ook leuk Ja ik vind henna lichaamsverf ook wel cool, alleen dan blijft maar even mooi en daarna loop je met uitgevaagde meuk rond op je arm, oid :') |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:20 | |
| - Thora schreef:
- Wanderkit schreef:
- aaah zoooo xD
well henna lichaamsverf is ook leuk Ja ik vind henna lichaamsverf ook wel cool, alleen dan blijft maar even mooi en daarna loop je met uitgevaagde meuk rond op je arm, oid :') das wel waar XD ik teken het alleen maar op mensen, niet op mezelf. Ik heb ooit eens een mislukte stier getekend op de arm van mn vriendin xD (we waren aan het kladden), ze ging op vakantie en haar arm was verbrand. De henna ging eraf en nu elke keer als ze daar bruint krijg je die mislukte stier te zien woeps |
|
| |
. 22 Actief And the stars blinked,
as they watched her carefully,
jealous of her shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:26 | |
| - Wanderkit schreef:
- Thora schreef:
- Wanderkit schreef:
- aaah zoooo xD
well henna lichaamsverf is ook leuk Ja ik vind henna lichaamsverf ook wel cool, alleen dan blijft maar even mooi en daarna loop je met uitgevaagde meuk rond op je arm, oid :') das wel waar XD ik teken het alleen maar op mensen, niet op mezelf. Ik heb ooit eens een mislukte stier getekend op de arm van mn vriendin xD (we waren aan het kladden), ze ging op vakantie en haar arm was verbrand. De henna ging eraf en nu elke keer als ze daar bruint krijg je die mislukte stier te zien woeps dat is echt zo erg whahaha xD Wordt dat deel niet meer bruin dan ofwat? |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:28 | |
| - Thora schreef:
- Quietstep schreef:
- ik wil m'n haar ook eens verven maar ik ben een pussy
Wat voor kleur zou je willen? c: geen idee, iets raars en fels zoals blauw lol |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:32 | |
| - Quietstep schreef:
- Thora schreef:
- Quietstep schreef:
Wat voor kleur zou je willen? c: geen idee, iets raars en fels zoals blauw lol Oh gaaf!! Heb daar alleen geen ervaring in |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:33 | |
| - Thora schreef:
- Quietstep schreef:
- Thora schreef:
- Quietstep schreef:
Wat voor kleur zou je willen? c: geen idee, iets raars en fels zoals blauw lol Oh gaaf!! Heb daar alleen geen ervaring in ik ga het ws toch nooit doen c': |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 17:42 | |
| - Sugarkit. schreef:
- Wanderkit schreef:
- Thora schreef:
- Wanderkit schreef:
- aaah zoooo xD
well henna lichaamsverf is ook leuk Ja ik vind henna lichaamsverf ook wel cool, alleen dan blijft maar even mooi en daarna loop je met uitgevaagde meuk rond op je arm, oid :') das wel waar XD ik teken het alleen maar op mensen, niet op mezelf. Ik heb ooit eens een mislukte stier getekend op de arm van mn vriendin xD (we waren aan het kladden), ze ging op vakantie en haar arm was verbrand. De henna ging eraf en nu elke keer als ze daar bruint krijg je die mislukte stier te zien woeps dat is echt zo erg whahaha xD Wordt dat deel niet meer bruin dan ofwat? nee veel witter xD ik weet niet hoe het komt, maar jaa een eeuwige tattoo hahahaha |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:00 | |
| |
|
| |
hartje ♡ 12 Actief the things we lose always have a way of coming back to us in the end... if not always in the way we expect ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:07 | |
| Omg als Wonder en Wander een tweeling zijn ga ik ze zo hard stalken
also hee ??hartje?? |
|
| |
hartje ♡ 12 Actief the things we lose always have a way of coming back to us in the end... if not always in the way we expect ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:08 | |
| Wonder en Wander zijn een tweeling jaaaa althans, als ik het goed begrepen heb xDEn hehehehe ik blijf liever nog een tijdje anoniem sorryy |
|
| |
| |
| |
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:15 | |
| hartje is wel een coole naam xD
STRAKS NAAR EVERYTHING EVERYTHING AAAH |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:18 | |
| - Redpetal schreef:
- Wonderkit. schreef:
- Wonder en Wander zijn een tweeling jaaaa
althans, als ik het goed begrepen heb xD
En hehehehe ik blijf liever nog een tijdje anoniem sorryy Dan noem ik je wel hartje op dit account haha xD en woo tweeling jep ik stalk I like twins 8)
zeg alsjeblieft dat ze van die hele close tweelingen zijn like elkaars zinnen aanvullen enzo ik heb altijd al zo'n tweeling willen spelen xD Is goeeeddd En ja, ze vullen elkaar aan en ze zijn close B) alleen is de een heel erg dromerig enzo en de ander meer wild points to miniprofielplaatje---- ik ga eten c: doegdoegggg |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 18:28 | |
| smakelijk hartje! Ik ga ook eten c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 19:17 | |
| Dankdank Beerr <3
Zop, klaar met eten en nu even Wonders template maken hehehe |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 19:29 | |
| Have fun Beer ^^
Een vriendin van me gaat er ook heen maar wat is het eigenlijk? |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 19:31 | |
| hoihoiii c: en heel veel plezier Beer!! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 aug 2017 - 19:58 | |
| Het feit dat mn eerste instinct is als ik shadowclan nieuwe accounts zie is om te kijken of ik ze toevallig Ace zijn kinders kan maken is erg
But hey people, how is it here? :"D
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|