|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 13:29 | |
| Hèhè, ik voel me veel beter dan gisteren. Tijd om te posten (: |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:00 | |
| - I have no idea who this is:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:08 | |
| Helleuw x3
ik ben al een eeuwigheid online zonder in te loggen woeps haha |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:10 | |
| Ik ken het xD gewoon als gast wat rondkijken hhahhha |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:16 | |
| Ennn toen had ik zin in een human rpg dus ging ik opzoek naar site layouts en alles The only thing though, ik heb al 3 jaar niet meer aan layouts gewerkt oopsie |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:21 | |
| - Macchiato schreef:
- Bronzemask schreef:
- Goeiemorgen!
Ik heb letterlijk niet geslapen vanwege de pup. Haar naam is Quinty geworden omdat het een q nest was c: Mag ik me vereerd voelen?
:') c: Sorry dat ik wss niet post vandaag. Ik heb een puppy, een dip en ben verslaafd geraakt aan Game of Thrones. |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:52 | |
| Echt bestel nooit online gordijnen bij Leen bakker. Jemig wat een drama :') ... En ze willen je gewoon niet helpen als er iets mis is gegaan. Dus daar komen we ook nooit weer. |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:54 | |
| - Chawl schreef:
- Echt bestel nooit online gordijnen bij Leen bakker. Jemig wat een drama :') ... En ze willen je gewoon niet helpen als er iets mis is gegaan. Dus daar komen we ook nooit weer.
Oh boy that sucks ;v; Leen Bakker is niet goed bezig joh. Ook al met dat drama over die kastjes die ze per ongeluk voor '24 euro' verkochtten terwijl de echte prijs 350 was en nu de kastjes niet willen weggeven voor 24 euro aan de mensen die die dingen online hadden besteld. lol. Succes anyways! |
|
| |
Quinty 37 Actief Life Happens. Coffee Helps.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 14:55 | |
| - Owlkit, schreef:
- @Q; hey, jij daar, als het goed is heb ik jouw zeldzame soort gespot bij PJ
Zeker! In volle glorie weer :') |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:07 | |
| - Lionkit' schreef:
- Chawl schreef:
- Echt bestel nooit online gordijnen bij Leen bakker. Jemig wat een drama :') ... En ze willen je gewoon niet helpen als er iets mis is gegaan. Dus daar komen we ook nooit weer.
Oh boy that sucks ;v; Leen Bakker is niet goed bezig joh. Ook al met dat drama over die kastjes die ze per ongeluk voor '24 euro' verkochtten terwijl de echte prijs 350 was en nu de kastjes niet willen weggeven voor 24 euro aan de mensen die die dingen online hadden besteld. lol.
Succes anyways! Ja... het kwam er op neer dat we het zelf maar moesten oplossen. Als we er geen verstand van hadden moesten we het niet online bestellen. Joh bedankt hè ik dacht echt *piep* mens... :') Nou ja het komt ook wel weer goed, maar klantvriendelijkheid kennen ze niet volgens mij en daar baal ik dan nogal van. |
|
| |
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:08 | |
| Iemand nog een topicje met Misty? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:10 | |
| #Julia: Dafuq is dat nu weer voor een onzin? Als je het niet begrijpt, zijn zij juist diegenen die je ermee moeten helpen. Da's hetzelfde als je een product gaat kopen in een supermarkt waarvan je niet goed weet wat je er allemaal mee kunt doen en de afdelingsverantwoordelijke zegt tegen je dat je het product maar niet moet kopen als je er geen kennis van hebt. En daar steek je dan je energie en je geld in.
#Hannah: Ik wil wel met Thistle als jij maakt? Zou jij naar Shark door willen sturen als je 'm af hebt? (: |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:12 | |
| Zoooo met dank aan bunny is Fruity helemaal pretty c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:13 | |
| Ja slaat nergens op... we moesten het dan maar opnieuw bestellen. Ja iedereen heeft gewoon 150 euro in de boom hangen hoor :') halen we er zo eventjes uit geen probleem. Zo frustrerend dat...
Goed ik zou ophouden met mijn frustratie hier, maar ik ben wel echt pissig op ze XD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:13 | |
| Oh damn she looks amazing |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:16 | |
| - Chawl schreef:
- Ja slaat nergens op... we moesten het dan maar opnieuw bestellen. Ja iedereen heeft gewoon 150 euro in de boom hangen hoor :') halen we er zo eventjes uit geen probleem. Zo frustrerend dat...
Goed ik zou ophouden met mijn frustratie hier, maar ik ben wel echt pissig op ze XD Van mij mag je zelfs Whatsappen met me om je frustratie te uiten, want ik begrijp je wel (: En je krijgt ook geen vergoeding of niks? Kun je geen klacht indienen tegen hun? |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:17 | |
| Julia dat snap ik helemaal pffft wat een rare mensen, als je sterretjes kunt geven voor klantvriendelijkheid doe dan maar een nul
Eheheheheh -hairflip- ik zocht auburn cat op en toen kwam ik op het plaatje xD tbh Ace is ook geen lelijkerd met zijn pixelie os |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:21 | |
| Het is echt super fancy, ook die fabulous ogen. Maar thanks <33 Ik wil stiekem nog een nieuwe maken xD Maar dan moet ik ff kijken hoe ik het ga doen |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:37 | |
| Doen het is echt leuk hihi c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 15:47 | |
| -steekt hand omhoog-
Leen bakker employee here xD
Dat 24 euro was geen kast maar een volledig bed met tent dr onder en lattenbodem. Iedereen kan weten dat die prijs niet klopt dan voor 24 euro en in de wet staat de verkoper ook duidelijk beschermt voor dit soort fouten :')
Ben mee eens dat voor de eerlijke mensen (aka miss de eerste 100) dr wel iets geregeld moet worden maar dr zijn orders per klant voor 300 van die bedden binnengekomen en gelijk op marktplaats voor 150 euro neergezet enzo. Daarnaast genoeg mensen die wisten dat t niet ging gebeuren en alsnog ff order plaatsen. (Heb ze gister hele dag aan de telefoon gehad)
Julia shitty van die gordijnen zeg en sws wtf? Bij onze winkel regelen we gwn dat alles goedkomt.. jammer dat je niet dichterbij woont amders kon je ff langskomen bij ons :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|