|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:35 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Jinglepaw schreef:
- *Lionpaw schreef:
- Swallowflight schreef:
- <33 nu moet Jingle x Lion echt worden hoor
i ship it already Ik zie hem al proberen te flirten. Zo erg 'smooth' met zijn elleboog tegen een boom aan en dan keihard op zn bek vallen woowwow ze hebben elkaar technisch gezien nog niet ontmoet en nu al een ship xD ik ben bezig met dat topic maar zoveel afleidingen ugh Take your time, zeg ik. Ik ben ver af van thuis :'D ik ben de shipmachine manman natuurlijk ship ik ze |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:37 | |
| - Flurrykit schreef:
- Jinglepaw schreef:
- *Lionpaw schreef:
- Swallowflight schreef:
- <33 nu moet Jingle x Lion echt worden hoor
i ship it already Ik zie hem al proberen te flirten. Zo erg 'smooth' met zijn elleboog tegen een boom aan en dan keihard op zn bek vallen woowwow ze hebben elkaar technisch gezien nog niet ontmoet en nu al een ship xD ik ben bezig met dat topic maar zoveel afleidingen ugh jij moet ook posten bij bloom :c I have so much to do somebody kill me :c het ergste is nog dat ik op de ipad zit waar ik totaal niet snel op type |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:37 | |
| Ah yes, de kans voor Thorn om de overprotective "dislikes all boyfriends" dad te worden |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:39 | |
| - Jinglepaw schreef:
- thank you huehue :3 ik kan niet stoppen met lachen om jingle's avatar xD het lijk net alsof ze haar "benen" heeft gekruist en ze kijkt zo serieus de camera in like dat is dus echt niet Jingle
Ze lijkt echt op zo'n moeder van 'En waar ben jij geweest?' Of die typische journaal vrouw 'Ja vandaag hebben we in het Noorden wat wind' |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:52 | |
| Of een kleuter die je probeert te verleiden tbh
Waarom ben ik zo geneigd om een random naam uit m'n namen lijstje te halen, die aan te maken met een random setje in een random clan en dan in de rpg een persoonlijkheid bepalen?
|
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:53 | |
| - Thornface schreef:
- Ah yes, de kans voor Thorn om de overprotective "dislikes all boyfriends" dad te worden
yes dat zou zo funny zijn haha :') ooit moet bloom ook een kater hebben en een nestje ook ooit want dat word grappig voor de namen hahaha |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:55 | |
| - Thornface schreef:
- Ah yes, de kans voor Thorn om de overprotective "dislikes all boyfriends" dad te worden
Als Lion er ooit bij betrokken wordt gaat hij of huilen of erg slijmen bij Thorn - @B; we kunnen ook een Lion x Bloom? -- Also ik ben eindelijk thuis, gewoon casually met de tram terugggegaan |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:56 | |
| @Bunny: Dan gaat dat gebeuren >D Voor dat nestje zou ik me waarschijnlijk ook wel aanmelden tbh (a)
@A: Ik verwachtte "en een random persoonlijkheid", via een generator oid xD |
|
| |
Wölf 113 Actief Damn, this is exciting!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:57 | |
| maak een broer voor Spacewalker
|
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:58 | |
| @H yes jij maakt dan :') @Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:58 | |
| Ah nee jammer, daar ben ik bar slecht in en ga ik ook echt niet proberen X"D Vind het altijd het leukst om een persoonlijkheid in de rpg te ontdekken, heb ik bij de meeste van m'n accs wel
En dan noem ik die Spacecake |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 17:59 | |
| - Flurrykit schreef:
- @H yes jij maakt dan :')
@Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') Oke, moet nog eerst bijposten |
|
| |
Wölf 113 Actief Damn, this is exciting!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:00 | |
| Spaceweed nee maar als je wil B) mag ook een sis zijn hoor zou ook cool zijn als hij/zij ook een bengaal is dan B)
|
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:01 | |
| Ik wilde op de spoiler in Tall's sig klikken maar klikte op het plaatje en toen was ik m'n post kwijt ;-;
Also, ik relate aan de tekst in Lion's sig
Ik ga nog wel even kijken of ik het überhaupt wel mag doen want ik heb al 12 acc...
Al ga ik wss op een site stoppen omdat meh het ligt me niet zo dus dan zou het kunnen |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:02 | |
| - Rousepaw schreef:
- Ik wilde op de spoiler in Tall's sig klikken maar klikte op het plaatje en toen was ik m'n post kwijt ;-;
Also, ik relate aan de tekst in Lion's sig
Ik ga nog wel even kijken of ik het überhaupt wel mag doen want ik heb al 12 acc...
Al ga ik wss op een site stoppen omdat meh het ligt me niet zo dus dan zou het kunnen Hij is zwaar onhandig |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:02 | |
| Hahahaha lion's os tekstje is zo funny omg xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:05 | |
| - Flurrykit schreef:
@Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') Dat is adorable :'D |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:09 | |
| - Thornface schreef:
- Flurrykit schreef:
@Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') Dat is adorable :'D OMG EARTHKIT-EARTPAW-EARTQUAKE OML EN DAN ZIJN OS-QUOTE 'I'm SHOOK' |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:15 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Thornface schreef:
- Flurrykit schreef:
@Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') Dat is adorable :'D OMG EARTHKIT-EARTPAW-EARTQUAKE OML
EN DAN ZIJN OS-QUOTE 'I'm SHOOK' Earthquake bestaat al though :') |
|
| |
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 18:15 | |
| - Bloompaw schreef:
- *Lionpaw schreef:
- Thornface schreef:
- Flurrykit schreef:
@Femke yay xD het moeten dan allemaal namen zijn die ze gemakkelijk kan aanduiden zoals bvb skykit of earthkit en dan moet der partner raden :') Dat is adorable :'D OMG EARTHKIT-EARTPAW-EARTQUAKE OML
EN DAN ZIJN OS-QUOTE 'I'm SHOOK' Earthquake bestaat al though :') Ya damn bastards and ya damn names |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|