|
|
Bunny 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 13:43 | |
| Gefeliciteerd allemaal ^^ Het geboortetopic komt morgen omdat ze dan één week in de echte tijd zwanger is geweest <3 |
|
| |
Coffee Addict 101 Actief Don't you wish your coffee
was hot like me?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 14:05 | |
| Dan is de volgorde nu dus als volgt: 1. Espresso 2. Macchiato 3. Mochacinno 4. (Café au) Lait 5. Bombón 6. Pharisäer
Dan mogen Elfje en Butter nog even beslissen wie van hun kittens als laatste geboren wordt, al lijkt mij dit een leuke volgorde zo <3
--
En even over de geboorte! De kittens zullen dus vrijdag geboren worden. Ze krijgen hun koffie-namen van de twolegs en aangezien ragdoll kittens compleet wit geboren worden, krijgen ze gepaard met dat halsbandjes (van die kittenklittenbandjes) met een bepaalde kleur, zodat de eigenaren de kittens uit elkaar kunnen houden. Nu mogen jullie van mijn part zelf beslissen welke kleur jullie het mooist vinden, deze halsbandjes gaan er uiteindelijk wel weer af hoor zodra ze ongeveer 2 moons zijn denk ik en de kittens goed genoeg te onderscheiden zijn van elkaar ;D
Ik claim zelf lichtblauw hehe <3 |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 14:06 | |
| Oeh ik claim de donker bruine <3 |
|
| |
Quinty 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 14:14 | |
| Ik wil graag een grasgroene voor Mac c: |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 14:18 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 15:51 | |
| Ahh thanks.. Haha zal het tortie ventje dan vandaag of morgen aanmaken. (net terug van werk waar ik enkele problemen op mag lossen). Ik ben het zo wel eens met de volgorde!! |
|
| |
Femke 17 Actief The softest of coffee
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats do 27 jul 2017 - 16:55 | |
| Misschien hebben jullie het al gezien, maar hier is Laitje c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 14:34 | |
| Voor Pharisäer doe ik een oranje halsbandje.. |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 15:58 | |
| Als 10 minute mail me weer mag zal ik Mocha aanmaken! Voor nu wilt die even niet meewerken > |
|
| |
Bunny 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 17:58 | |
| Ik ga nu het geboortetopic aanmaken! Als ik het goed heb is dit de geboortevolgorde en de kleuren van halsbandjes: 1. Espresso -> Lichtblauw 2. Macchiato -> Grasgroen 3. Mochacinno -> Donkerbruin 4. (Café au) Lait -> Wit 5. Bombón 6. Pharisäer -> Oranje
Sinds ik voor Bombón geen kleur heb doe ik voor nu paars, maar als je een andere kleur wil zeg het gerust en dan pas ik dat gewoon even aan :') |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 17:59 | |
| Corrigeer me maar als ik het fout heb, kan ik gelijk ook weten hoe het precies zit is Coffee ook toegestaan in het geboortetopic of toch niet? |
|
| |
Bunny 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:05 | |
| - Owlkit, schreef:
- Corrigeer me maar als ik het fout heb, kan ik gelijk ook weten hoe het precies zit
is Coffee ook toegestaan in het geboortetopic of toch niet? Hmm, dat hangt er vanaf af Coffee binnen kan raken omdat Java wel bij de tweebenen gaat bevallen, dus ik weet niet of hij ergens door een kattenluikje ofzo dan binnen kan komen maar voor mijn part vind ik het niet erg als Coffee erbij is ^^ |
|
| |
was hot like me?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:06 | |
| Aangezien Coffee in een ander huis woont, lijkt mij van niet. Hij mag later kennis maken met de kittens (':
Denk dst de cattery twolegs er wel op letten dat er geen andere kat bijkomt |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:07 | |
| Dan wacht ik wel tot het familietopicje tevoorschijn komt c: |
|
| |
Quinty 37 Actief Life Happens. Coffee Helps.
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:16 | |
| Ik zie 't geboortetopic wel verschijnen c: Ik zal rond een uur of 7/half 8 kunnen posten, zodra hier alles gedaan is rondom het feit dat er mensen over de vloer komen xD |
|
| |
3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:23 | |
| Hier is hij dan! Eindelijk aangemaakt. Sorry dat het zo lang duurde, was vooral bezig met het overlijden van mijn kat vandaag! |
|
| |
was hot like me?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 18:33 | |
| Yay! En geeft niet, begrijpelijk! (:
En qua volgorde zou het zo goed moeten zijn, Bunny! <3 |
|
| |
Bunny 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 19:38 | |
| |
|
| |
was hot like me?
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 19:55 | |
| Zullen we de kittens trouwens eerst eventjes op 0,5 moons zetten ofzo? Zodat ze hun oogjes kunnen openen, kunnen leren lopen/praten etc.? <3 |
|
| |
Quinty 37 Actief Life Happens. Coffee Helps.
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats vr 28 jul 2017 - 19:56 | |
| Wacht, één klein dingetje. De kittens zijn 25% bloodclan?
EDIT; Ja, is goed hoor Linn c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Coffee Cats | |
| |
|
| |
|