| [gz] ↣ Four seasons, four clans | |
|
|
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 2:05 | |
| Omg, ik kwam er nu pas achter, thank you!
|
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 9:18 | |
| Beechlegs kan grote broer zijn van Honeykit? Deerpaw kan zus zijn van Heatkit?
(Btw, zoeken jullie nog familie?) |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 11:55 | |
| Nah, jammer dat Gull of peach niet gekozen is :c I feel betrayed (no just kidding hahaha XD)
gefeliciteerd Elfje iig ^^ |
|
| |
Quinty 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 12:04 | |
| @Cosmo; Ik hou voor nu alleen Strained als broer voor Honey :') Tenzij 't een nog eerder nestje wordt, maar dan zouden ze 20+ moons moeten zijn ^^' |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 12:18 | |
| Dat met Deerpaw moet je even overleggen met mij, sinds ik de speler ben van Silversong die de moeder is van Heatkit! Het moest namelijk een nestje zijn, er is geen mogelijkheid in het aanmelden van losse kittens, maar wel van kittens in een nest. |
|
| |
Paprikachips 26 Actief Oh, happy day!
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 13:25 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Dat met Deerpaw moet je even overleggen met mij, sinds ik de speler ben van Silversong die de moeder is van Heatkit! Het moest namelijk een nestje zijn, er is geen mogelijkheid in het aanmelden van losse kittens, maar wel van kittens in een nest.
Dan moet Deerpaw dus dochter zijn van Silversong bedoel je? Het zou trouwens ook kunnen dat Deerpaw half-zus word en Silversong dus niet de moeder is. Ligt er aan wat jij het fijnst vind, Butter. |
|
| |
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 17:02 | |
| Heat is officieel Windclan |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans di 25 jul 2017 - 18:03 | |
| Ik heb inderdaad Heatkit toegevoegd, nog voordat je, je bij Windclan had aangemeld haha. ;") Heb je ook even een pb gestuurd met Heatkit's moeder, Silversong. Dan kunnen we even overleggen hoe en wat we met de karakters gaan doen! |
|
| |
Linn 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans wo 26 jul 2017 - 11:44 | |
| Hello! Hoe gaan we het doen met leeftijden? Willen we dat de kittens allemaal rond dezelfde leeftijd zitten of mogen ze ook jonger/ouder zijn dan elkaar? ;D
Het leek mij persoonlijk wel grappig als Northern de jongste/een van de jongste is en niemand dat merkt totdat ze zijn leeftijd vragen, want deze kitten is h u g e |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 3 aug 2017 - 19:46 | |
| Ik heb momenteel Cinn op 3 moons staan Zolang de kittens tussen de 4 en 2 moons zitten is het goed voor mij c= misschien is Northern dan 2 moons maar schat iedereen hem 4 xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans | |
| |
|
| |
|