We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
CAT'S PROFILE Age: Full of stars (33 moons) ♡ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 13:40
bedankt voor de aanmeldingen allemaal,
omdat er een kittenstop is en ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten zal het team hier even een slotje op gooien, dit is ook maar tijdelijk hoor dus no stress
ik edit dit bericht dat jullie het even weten dat het weer going is
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 13:42
Beste iedereen,
Op het moment is er een kittenstop in Windclan. Om deze reden is het niet mogelijk een nieuw Windclankittenaccount aan te maken. In overleg met Butter/Oceanbreeze sluit ik daarom dit topic, tot er overleg heeft plaatsgevonden tussen de initiatiefnemers en de leiding van Windclan naar tevredenheid van beide partijen, over de kittenstop en hoe dit plan daarin past.
Met vriendelijke groet,
Emma/Tallshadow
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 14:57
Er kan weer worden gereageerd in dit topic.
Met vriendelijke groet,
Julia/Chawl
Pebble ○
Endless Hunting
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 14:58
Peachkit // Gullkit
>>Dit zijn eigenlijk twee aanmeldingen in één, omdat ik niet weet of jullie liever een poesje of een katertje hebben. Een katertje zou natuurlijk wel een mooi evenwicht maken, maar misschien past een poesje beter bij de zomer.. Jullie mogen het kiezen, het is mij om het even ^.^
NAAM >>De naam Peachkit is gekozen omdat dit poesje een zandkleurige vacht heeft, die doet denken aan de kleur van perzikken. Een perzik is een typisch zomerfruit, dat groeit in warme gebieden en een zoete smaak heeft. Peachkit zal vrij klein zijn, maar niet al te slank - eerder wat breder. Ze zal grijs-blauwe ogen hebben, de kleur van de zee maar niet van de open oceaan.
>>De naam Gullkit is gekozen omdat dit katertje bij zijn geboorte een raar piepje had, dat klonk als het geluid van een zeemeeuw. In de zomer zijn de meeuwen alom tegenwoordig aan de zee en hun geluid is overal. Gullkit zou er hetzelfde uitzien als Peachkit: zandkleurige vacht, klein maar breed, grijs-blauwe ogen.
INNERLIJK >>Ik beschrijf het uiterlijk met ‘hij’ voor het gemak maar dit blijft hetzelfde of het nu Peachkit of Gullkit word ^^
>>Het humeur van deze kitten is heel erg afhankelijk van het weer. Als het goed weer is, zal hij vrolijk zijn - heel Greenleaf door weet hij geen blijven met zijn enthousiasme. Als het regenachtig, somber weer is zal hij echter ook veel humeuriger zijn. Dan klaagt hij steen en been over de kou en de regen.. Hij houd van de warmte en hij zal het niet snel te warm hebben. Deze kitten is ook enorm bang van onweer - doodsbang zelfs. Je kan niks met hem aanvangen van het moment dat het begint te donderen. Als hij wat ouder is zal ook opvallen dat hij enorm snel verliefd word. Hij is ook enorm klef, té lief soms, en enorm opdringerig. Hij kan geen nee horen. Hij zal altijd bij zijn nieuwste liefje in de buurt willen zijn, lieve woordjes fluisteren, enorm romantisch.. Maar het kan wat te veel worden. Hij is ook te lief in de andere zin van het woord - hij zal het bijvoorbeeld enorm moeilijk vrienden om zijn liefje te laten vallen, en hij zal altijd vriendelijk zijn tegen iedereen. Hij kan geen nee horen, maar ook geen nee zeggen.
>>Het karakter word vooral uitgewerkt in de rpg, maar dit is het belangrijkste
>>Ik heb het karakter ook gebaseerd op de zomer - meestal mooi weer, af en toe eens onweer (en dat vind niemand fijn), maar vooral veel te klef en veel te warm, met natuurlijk de nodige vakantieliefjes om de vakantie wat spannender te maken ;3
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 15:39
Er is besloten dat om het mogelijk te maken dat er een kitten in Windclan word geaccepteerd een moeder aan de kitten te geven namelijk Silversong. Dit omdat er wel nestjes mochtten worden aangemeld en géén losse kittens.
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 16:46
Stand tall and proud
GENERAL Current name: Sequoiakit Former names: - Future names: Sequoiapaw - Sequoiastripe - Sequoiastar (?) Meaning warrior name: Sequoia / streep Reason name: Sequoia: Toen de Clan's naar het Mountain Territory reisden waren er hoge bomen die schaduw boden aan de Clans op de hete dagen, deze bomen waren Sequoiatrees waar Sequoiastripe naar vernoemd is. Stripe: Over haar rug loopt een vlammend oranje streep die doet denken aan vuur en warmte in de zomer. Nicknames: None yet Gender: Female ♀ Age: Unborn Season born: Greenleaf Birth time: Sunrise Birth place: Clan Cavern
OUTSIDE Height: .. inch Weight: ... pounds Coat color: Wit | Oranje Coat Length: Half langharig Pattern: Bicolour Eyes: Gras groen Nose Color: Roze Paw pads: Roze Built: Hoog op haar poten, korte ruwe vacht en brede borstkas Extraordinary Things: Ondanks haar ruwe vacht heeft ze een pluizige staart
Sequoiastripe is een prachtige poes met echt WindClan bloed wat duidelijk aan haar uiterlijk te zien is. Ze is oranje met wit en over haar rug loopt een rood vlammend kleed dat doet denken aan de zomer. Haar oren zijn redelijk groot in verhouding tot haar lichaam wat typisch WindClan is waardoor ze goed kan horen. Daarnaast staat ze hoog op haar poten en heeft ze een indringende blik met haar grasgroene ogen.
INSIDE Favorite season: Greenleaf Favorite weather: De vroege ochtendzon Favorite time: Als de zon hoog aan de hemel staat en het sunhigh is Good traits: Wordt in de RPG uitgewerkt Bad traits: Wordt in de RPG uitgewerkt Likes: Greenleaf - zon - zomerwind Dislikes: Bareleaf - sneeuw - regen Fears: Wordt in de RPG uitgewerkt
Description:
Sequoiastripe is een poes die een vrij kort lontje heeft en een fel temperament heeft. Ze zal haar mening niet onder stoelen of banken schuiven. Ook kan ze redelijk agressief uit de hoek komen en manipuleert ze graag andere katten voor haar eigen doeleindes. Ook misleid en bedriegt ze andere katten soms en heeft ze een gevoel voor humor dat als zwart beschreven kan worden.
Toch heeft Sequoiastripe een heilig geloof in StarClan en weid ze haar leven toe aan StarClan voor zover ze dat kan. Zelf vind ze dat ze StarClan het meest loyaal dient van iedereen in WindClan en gelooft ze dat zij voor de Clan moet zorgen.
History
|| KITTEN ||
Wordt in de RPG bepaald
SKILLS
✧✧✧✧✧✧ = None/extremely bad ✦✧✧✧✧✧ = Bad ✦✦✧✧✧✧ = Can much better ✦✦✦✧✧✧ = Okay/Normal/Good ✦✦✦✦✧✧ = Pretty good ✦✦✦✦✦✧ = Really good ✦✦✦✦✦✦ = Extremely good/perfect
Social Friendly: ✦✦✦✦✦✦ With kittens: ✦✦✦✦✦✦ With older cats: ✦✦✧✧✧✧ With Clanmembers: ✦✦✦✦✧✧ Trust in other cats: ✦✦✦✦✦✦ Protection instinct: ✦✦✧✧✧✧
Jullie kennen me natuurlijk van Stallionheart waarmee ik ongetwijfeld het meeste actief ben. Sequoia zit al een hele poos in mijn hoofd en het lijkt me leuk om haar op deze manier leven in te blazen.
Ik ben zelf en zomerkind ik ben van 18 augustus c:
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 22:23
Ik ga een kater aanmaken door pure inspiratie die bereid staat om Honeykit's grote broer te worden als dat mogelijk kan zijn moet hem nog aanmaken though
,Honeykit
Member
Quinty 26 Actief
CAT'S PROFILE Age: Don't ask a ladies age Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 22:24
Ik vind alles eigenlijk wel best voor Honey :') I just need atleast one cat who can give her some comfort c:
Owlbate
Member
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 22:56
Alright, here goes nothing
Dustkit is een langharige lichtgrijze poes, anders dan haar broer is ze niet zo opvallend groot en heeft eigenlijk een gewone Riverclan bouw. Ze heeft wat brede schouders, maar dit komt later pas meer. Haar vacht is wat langer dan die van Norternkit, maar ook minder dik.
Ze is een erg vrolijke en drukke dame die het niet zo nauw op de regels heeft en graag omwegen bedenkt om ze kunnen om zeilen. Smoesjes zijn haar niet te min en ze gebruikt ze dan ook regelmatig om zichzelf uit benarde situaties te redden. Dustkit is echter wel erg betrouwbaar in het feit dat ze je nooit zomaar in de steek zou laten of verraden, aan klikspanen heeft ze ook een rothekel. Ze kan slecht gevaar inschatten en moet vaak leren door ervaring. Kortom, een poesje waar je op moet letten.
Dit is hoe ik haar ongeveer heb bedacht
Owlbate
Member
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans do 20 jul 2017 - 23:37
S T R A I N E D M I N D
seems like it's not my
problem
Name: Strainedmind Rank: Young warrior Former name(s): Strainedkit ➼ Strainedpaw Former rank(s): Kitten ➼ Apprentice Age: 12 moons Gender: Tomcat Bloodline: 100% shadowclan Sexuality: Asexual
Mother: x Father: x Siblings: Honeykit, ? Other: x Crush: x Mate: x Offspring: x
Clanleader: Tallshadow Deputy: Acorndust Medicine cat: Acefray Medicine cat apprentice: Bitterpaw Mentor: Dithermind (npc) Apprentice: x
P E R S O N A L I T Y darkly.humorous▾apathetic▾cynical▾short.tempered▾intelligent▾mature▾serious
Strainedmind is een stille kater die zich liever afstandelijk van anderen houdt. Hij is dus niet zo'n sociaal type. Het kan soms zijn dat hij daden doet, of iets zegt, wat niet echt voor anderen in voordeel komt, vanwege zijn kort lontje. Verder is hij zeer beschermend tegenover degenen die hij echt waardig vindt om te beschermen. Hij is een zeer pittig type en niet makkelijk om overheen gelopen te worden. Wat je al in zijn naam kan horen is hij vaak gespannen, vaak gestrest., Hierbij heeft hij een lichte vorm van PTSD. Soms kan hij een dag hebben waar hij zich wat losser voelt dan gewoonlijk, waardoor hij soms in een goede bui kan komen. En soms heeft hij natuurlijk ook zijn dagen waar hij met zichzelf, en anderen een meningsverschil mee zal hebben. Het is meer onvoorspelbaar.
A P P E A R A N C E Color fur: black Fur length: short Eye color: one blue eye and one orange eye Claws and teeth: sharp but at neutral length Type of body: A tall, yet not quite muscular tom, still manages to stay on his four paws and can be slightly clumsy sometimes.
B E H I N D . T H E . C A T Name: Hannah Roleplay experience: 4 jaar? Why: Ik had al een tijdje dit idee in me hoofd, vooral met het jonge zusje gevoel. Dus ik vond het een leuk idee om me hier is even aan te melden voor Honeykit's oudere broer. Boven alles zou ik graag een actieve ShadowClanner willen die niet echt slecht is, of té optimistisch. Daar lijk ik de laatste tijd veel inspiratie voor te hebben.
Laatst aangepast door Owlkit, op vr 21 jul 2017 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Thistleclaw
StarClan
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
CAT'S PROFILE Age: 60 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans vr 21 jul 2017 - 0:17
That actually sounds... Really interesting. I'm in! Kan ik ook wel leuk om heen werken met Honeykit, omdat zij een wat wisselvallig karakter gaat krijgen c:
Owlbate
Member
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans vr 21 jul 2017 - 13:21
Yeah, thanks. Is het goed dat ik dat volgende week doe? Dan ben ik weer thuis
Chivysniff
StarClan
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
CAT'S PROFILE Age: Full of stars (33 moons) ♡ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans ma 24 jul 2017 - 22:20
Ik ben een beetje vroeg, maar vandaag was ik er helemaal uit c: Het was echt moeilijk, want alle namen trokken mij aan samen met het uiterlijk c: en natuurlijk het karakter. Ik ben dus tijdens werk aan het denken gegaan en dit is er uit voortgekomen:
Born on the hottest day of summer:
Heatkit van Elfje c;
je mag hem snel aanmaken en er mee posten.
Nu we alle kittens hebben kunnen we onderlinge topicjes doen, maar nog niet tussen de 4. Ik ga bijna een maand op vakantie en ik wil graag actief kunnen posten op dat topic eheheheh.
xxx Beertje
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE