|
|
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 21:41 | |
| Iemand nog een topicje met Owl? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 21:42 | |
| ik heb gesinned en heb een tekentablet weer gekocht voor mn vormgeving dan wel but still xD |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:03 | |
| ahahahah leuk c: van welk merk?
ik vind Sequoia mooi ^^ |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:22 | |
| eWa gappies just in case someone was wondering ben gewoon dik op vakantie de hele vakantie ill be active!! |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:28 | |
| hmn im not amused D:
"hier probeer maar even andere lenzen *dieharde allergische reactie* het ziet ernaaruit dat je allergisch bent" "dat zei ik al voor u ze erin duwde" "yes yes allergisch dus dat wisten we nog niet" "whut..." im salty now |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:35 | |
| - Cinnamonkit. schreef:
- ahahahah leuk c: van welk merk?
ik vind Sequoia mooi ^^ Wacom Intuos draw C: gewoon de simpelste die ze hadden maar het geeft met 5 minuutjes al betere logo resultaten xd |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:35 | |
| - Burnetpaw schreef:
- hmn im not amused D:
"hier probeer maar even andere lenzen *dieharde allergische reactie* het ziet ernaaruit dat je allergisch bent" "dat zei ik al voor u ze erin duwde" "yes yes allergisch dus dat wisten we nog niet" "whut..."
Dit ben ik met melk en ei, ik ben er niet allergisch voor, maar ik kots het uit als ik het proef. En steeds blijven aandrinken van proef het nou eens. Like no dude |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:38 | |
| Mammanman , het onweert hier ... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:40 | |
| Hier is het kurkdroog terwijl er op buienradar stond dat we 70% kans op storm hadden
I see... |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 22:57 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- hmn im not amused D:
"hier probeer maar even andere lenzen *dieharde allergische reactie* het ziet ernaaruit dat je allergisch bent" "dat zei ik al voor u ze erin duwde" "yes yes allergisch dus dat wisten we nog niet" "whut..."
Dit ben ik met melk en ei, ik ben er niet allergisch voor, maar ik kots het uit als ik het proef. En steeds blijven aandrinken van proef het nou eens. Like no dude same ik ben ook heel gevoelig voor radijzen, als in soms proef ik ze zelf niet maar dan tien minuten ligt alles eruit en ben ik zeker een dag niet goed :") een allergie noem ik het nie maar mja met de lenzen worden mn ogen helemaal dik en rood en ben ik echt voor een halfuur blind op het oog ofzo en pijn dat het doet omg ;w; en ik heb echt al alles geprobeerd maar hoe meer ik probeer hoe erger het word ugh en ik moet iets vinden tegen september want dan ga ik dus gaan duiken en ik heb -6 dus ben praktisch blind zonder bril |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:08 | |
| - Butterstar schreef:
- Cinnamonkit. schreef:
- ahahahah leuk c: van welk merk?
ik vind Sequoia mooi ^^ Wacom Intuos draw C: gewoon de simpelste die ze hadden maar het geeft met 5 minuutjes al betere logo resultaten xd aah wacoms zijn echt good c: |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:28 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- hmn im not amused D:
Dit ben ik met melk en ei, ik ben er niet allergisch voor, maar ik kots het uit als ik het proef. En steeds blijven aandrinken van proef het nou eens. Like no dude same ik ben ook heel gevoelig voor radijzen, als in soms proef ik ze zelf niet maar dan tien minuten ligt alles eruit en ben ik zeker een dag niet goed :") een allergie noem ik het nie maar mja met de lenzen worden mn ogen helemaal dik en rood en ben ik echt voor een halfuur blind op het oog ofzo en pijn dat het doet omg ;w; en ik heb echt al alles geprobeerd maar hoe meer ik probeer hoe erger het word ugh en ik moet iets vinden tegen september want dan ga ik dus gaan duiken en ik heb -6 dus ben praktisch blind zonder bril - 6, wow. Ik heb rechts -2,5 (+kwart cilinder) en links -1,5. En ik zie mn eigen voeten al wazig. Dat moet echt hel zijn |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:38 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- hmn im not amused D:
Dit ben ik met melk en ei, ik ben er niet allergisch voor, maar ik kots het uit als ik het proef. En steeds blijven aandrinken van proef het nou eens. Like no dude same ik ben ook heel gevoelig voor radijzen, als in soms proef ik ze zelf niet maar dan tien minuten ligt alles eruit en ben ik zeker een dag niet goed :") een allergie noem ik het nie maar mja met de lenzen worden mn ogen helemaal dik en rood en ben ik echt voor een halfuur blind op het oog ofzo en pijn dat het doet omg ;w; en ik heb echt al alles geprobeerd maar hoe meer ik probeer hoe erger het word ugh en ik moet iets vinden tegen september want dan ga ik dus gaan duiken en ik heb -6 dus ben praktisch blind zonder bril - 6, wow. Ik heb rechts -2,5 (+kwart cilinder) en links -1,5. En ik zie mn eigen voeten al wazig. Dat moet echt hel zijn oh god :/ dat is niet fijn ik ken iemand met een - of + dunno wat het verschil is 8 en die heeft bokaal glazen, ze noemt zichzelf sybilla XD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:40 | |
- Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Burnetpaw schreef:
- hmn im not amused D:
Dit ben ik met melk en ei, ik ben er niet allergisch voor, maar ik kots het uit als ik het proef. En steeds blijven aandrinken van proef het nou eens. Like no dude same ik ben ook heel gevoelig voor radijzen, als in soms proef ik ze zelf niet maar dan tien minuten ligt alles eruit en ben ik zeker een dag niet goed :") een allergie noem ik het nie maar mja met de lenzen worden mn ogen helemaal dik en rood en ben ik echt voor een halfuur blind op het oog ofzo en pijn dat het doet omg ;w; en ik heb echt al alles geprobeerd maar hoe meer ik probeer hoe erger het word ugh en ik moet iets vinden tegen september want dan ga ik dus gaan duiken en ik heb -6 dus ben praktisch blind zonder bril - 6, wow. Ik heb rechts -2,5 (+kwart cilinder) en links -1,5. En ik zie mn eigen voeten al wazig. Dat moet echt hel zijn oh god :/ dat is niet fijn
ik ken iemand met een - of + dunno wat het verschil is 8 en die heeft bokaal glazen, ze noemt zichzelf sybilla XD -5,75 & -5,5 hier o/ Mn moeder heeft -9 in d'r lenzen zitten en een oud klasgenoot van me had -11 in beide glazen :') But ye, I know the feel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:42 | |
| Ik heb hele zware nieuw-acc vibes omg |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:51 | |
| XD
iemand topicje met deze princess? |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:52 | |
- XD
iemand topicje met deze princess? *kuch*Beampaw*kuch* |
|
| |
Beertje 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:53 | |
| - Beampaw schreef:
- Cinnamonkit. schreef:
- XD
iemand topicje met deze princess? *kuch*Beampaw*kuch* is goed ik maak wel c: daarna miss een open topicje en tv kijken met papa |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:57 | |
- Beampaw schreef:
- Cinnamonkit. schreef:
- XD
iemand topicje met deze princess? *kuch*Beampaw*kuch* is goed ik maak wel c: daarna miss een open topicje en tv kijken met papa Ik ga nu slapen, ik ben echt doooood >.< |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 jul 2017 - 23:58 | |
| i'm tired, my body hurts and i feel anxious ;-; i need to sleep |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |