|
|
|-/annah 168 Actief Discontent follows ambition like a shadow
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:17 | |
| - Littlestream schreef:
- Pff maagontstekingen zijn echt niet fijn als je van eten houdt en cola :' (
*heeft erge buikgriep, maar drinkt cola because savage* okeh Also, LITTLEEEEEEE<3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:19 | |
| Hihi littleee<3 Oke tbh ik was een fanfic aan 't schrijven en gebruikte 't woord belittling en toen dacht ik gelijk aan little :')
En ja ik eerst ook maar heb nu al vier dagen krampen op dezelfde plek. Ze komen nu ook steeds sneller en ik heb maar besloten alles met bruis even opzij te schuiven :') :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:19 | |
| Jullie met jullie fanfics *Leest Johnlock fanfictions* *Sips tea* |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:20 | |
| 1 onafgemaakt chapter: 4 duizend woorden. 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:22 | |
| Kijk daar krijg je een applausje voor uwu
Also, mijn charries hebben altijd wel wat he, Shallow hoort niet in de BloodClan, Owl is aan dramaqueen, Flameleap steekt zijn middelvinger naar StarClan op, en dan hebben we Shadowfray, die op een Mary Sue leek, wilt die opeens naar ShadowClan |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:26 | |
| - Cedarkit. schreef:
- Thora schreef:
- Cedarkit. schreef:
- Thora schreef:
- Dus mijn bestie en ik besloten om te gaan hardlopen... en daarna besloten we om gewoon -poef- het water in te springen~
Oftewel, we hebben random gezwommen in onze hardloopkleding Haha, lekker spontaan :'D Was het niet koud? Het was wel een beetje koud ja (A) Maar niet verkeerd, we waren ook al warm van de 2km die we er op hadden zitten. (Zij hardloopt nog niet zo lang, dus met haar doe ik 5km hardlopen) En daarna 3km terug hardlopen en tijdens het zwemmen zelf blijft je lichaam ook wel aardig warm, alleen het water was wel frisjes :') Klinkt wel chill though ^^
Ik zou eigenlijk ook eens iets van sporten moeten gaan oppakken uhum T was ook echt chill <3 ___________ En omg, misschien ga ik voor een lang weekje naar München aanstaande vrijdag, alleen moet die vriendin waar ik dan heen ga het nog even snel overleggen met de begeleidster van haar. Lekker spontaan, maar hoop wel dat t mag. Ik kan namelijk met twee vrienden mee rijden die naar een festival in Slovenië gaan, en ze gaan langs München (waar ze ook gaan kamperen voor een nachtje), waar ik dan afgezet word. De 29ste of 30ste word ik dan weer opgehaald en ga ik terug naar huis -duimenduimenduimen- |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:35 | |
| *probeert Yanthe en/of Waifu te summonen* |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:36 | |
| Nath is echt mijn held, ze rent gewoon voor mij, terwijl ik lekker thuis lui achter de tv zit uwu |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:39 | |
| @Hannah, ik spring wel voor je |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:39 | |
| - Flameleap schreef:
- Nath is echt mijn held, ze rent gewoon voor mij, terwijl ik lekker thuis lui achter de tv zit uwu
Omg xD Hardlopen is lekker hoor, echt waar! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:43 | |
| - Thora schreef:
- Flameleap schreef:
- Nath is echt mijn held, ze rent gewoon voor mij, terwijl ik lekker thuis lui achter de tv zit uwu
Omg xD Hardlopen is lekker hoor, echt waar! Mijn conditie is below 0, maar goed om te horen dat je aan je summerbody werkt, als je dat al niet hebt tho @A; wow, thanks oor die opoffering. Ik zal het nooit vergeten <3 -- Also, nieuw woord voor in Flame's woordenboek 'ge-vermoord' |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: ~ ma 17 jul 2017 - 20:47 | |
| - Flameleap schreef:
- Thora schreef:
- Flameleap schreef:
Omg xD Hardlopen is lekker hoor, echt waar! Mijn conditie is below 0, maar goed om te horen dat je aan je summerbody werkt, als je dat al niet hebt tho @A; wow, thanks oor die opoffering. Ik zal het nooit vergeten <3
-- Also, nieuw woord voor in Flame's woordenboek 'ge-vermoord' Hahaha thanks en ja, denk dat mijn summer-body wel in orde is :') Ik zal ook wel teleurgesteld zijn in mezelf als dat niet zo was aangezien ik minstens 3x per week karate train en daarnaast hardloop~ En prachtig woord c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 20:49 | |
| - Smokegaze schreef:
- Flameleap schreef:
- Thora schreef:
- Flameleap schreef:
Omg xD Hardlopen is lekker hoor, echt waar! Mijn conditie is below 0, maar goed om te horen dat je aan je summerbody werkt, als je dat al niet hebt tho @A; wow, thanks oor die opoffering. Ik zal het nooit vergeten <3
-- Also, nieuw woord voor in Flame's woordenboek 'ge-vermoord' Hahaha thanks en ja, denk dat mijn summer-body wel in orde is :') Ik zal ook wel teleurgesteld zijn in mezelf als dat niet zo was aangezien ik minstens 3x per week karate train en daarnaast hardloop~
En prachtig woord c: That'll be some black magic, dear XD Thank you, thank you, hij heeft er hard voor gewerkt |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 21:13 | |
| |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 21:42 | |
| Ik ben nu al 42 minuten aan het wachten tot GoT S7 hier op de ziggo app beschikbaar komt. Ik voel me nu heeel verdrietig :') |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 21:43 | |
| ik ben zo hyped voor deze week iepiep <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 22:09 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 22:10 | |
| - Butterstar schreef:
- omg ik ben trash xD
Hamiltrash, come here, fam. Ik ben trots op je |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 22:12 | |
| I SAW AN CHANCE AND I TOOK IT |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 22:14 | |
| Also, heb je nog plaats voor een Shadow x Butter? (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |