|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 12:58 | |
| Oewh Lynx ziet er amazing uit.
Fancy Thistle >33 |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:01 | |
| - Butterstar schreef:
- Al die Riverclanners <3
RiverClan = best clan |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:11 | |
| - Chillybreath schreef:
- Butterstar schreef:
RiverClan = best clan PREACH THIS |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:12 | |
| Silver zorgt weer voor krachtige toekomstige RC kitties B) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:13 | |
| Ik wil Warhound er weer tussen zetten als slechtste warrior ooit die met alles en iedereen flirt. Gewoon om Riverclan wat op te vrolijken B) |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:13 | |
| Olw heeft butter op ideeën gebracht door dat hele advies xD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:14 | |
| - Acefray schreef:
- Ik wil Warhound er weer tussen zetten als slechtste warrior ooit die met alles en iedereen flirt. Gewoon om Riverclan wat op te vrolijken B)
'Oelalalaaa wie is deze mooie vis, hm? Oh, sprakeloos, I like that.' 'War, die vis is dood.' 'Oh well, enough fish in the sea. ' |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:15 | |
| @D; whahaha oml :'), Owl kan nu wel zijn eigen support group ofzo beginnen
Laatst aangepast door Owlkit, op di 18 jul 2017 - 13:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:16 | |
| Ik wil Thistle kittens ;~; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:21 | |
| - Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Ik wil Warhound er weer tussen zetten als slechtste warrior ooit die met alles en iedereen flirt. Gewoon om Riverclan wat op te vrolijken B)
'Oelalalaaa wie is deze mooie vis, hm? Oh, sprakeloos, I like that.' 'War, die vis is dood.' 'Oh well, enough fish in the sea. ' Hij heeft het eens met een boom gedaan. That says enough. En met Butterstar geflirt terwijl deze zijn assignment leidde |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:23 | |
| - Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
'Oelalalaaa wie is deze mooie vis, hm? Oh, sprakeloos, I like that.' 'War, die vis is dood.' 'Oh well, enough fish in the sea. ' Hij heeft het eens met een boom gedaan. That says enough.
En met Butterstar geflirt terwijl deze zijn assignment leidde i'm not kinkshaming Ik had Shadowfray gepland om de verrader van de Clan te worden, niet gelukt tho Though idk of Owl een moordenaar moet worden or not |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:24 | |
| - Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
'Oelalalaaa wie is deze mooie vis, hm? Oh, sprakeloos, I like that.' 'War, die vis is dood.' 'Oh well, enough fish in the sea. ' Hij heeft het eens met een boom gedaan. That says enough.
En met Butterstar geflirt terwijl deze zijn assignment leidde i'm not kinkshaming
Ik had Shadowfray gepland om de verrader van de Clan te worden, niet gelukt tho Though idk of Owl een moordenaar moet worden or not murdering is bad, cats die when they are murdered, that's not okay |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:24 | |
| Butter heeft gwn een zwak voor Warhound omdat hij zo'n idioot is xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:25 | |
| - Flight • schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
En met Butterstar geflirt terwijl deze zijn assignment leidde i'm not kinkshaming
Ik had Shadowfray gepland om de verrader van de Clan te worden, niet gelukt tho Though idk of Owl een moordenaar moet worden or not murdering is bad, cats die when they are murdered, that's not okay lying makes you go to hell |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:33 | |
| - Butterstar schreef:
- Chillybreath schreef:
- Butterstar schreef:
RiverClan = best clan PREACH THIS De meeste actieve katten die ik heb gehad komen uit RiverClan #faveclan @Jamie; aye dan wil ik wel topic warhound x Chilly Chilly zoekt topics tm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:36 | |
| - Butterstar schreef:
- Butter heeft gwn een zwak voor Warhound omdat hij zo'n idioot is xd
XD De enige reden dat hij nog in de clan zit. Ooit moeten ze nog een topic samen. Hij gaat wss gewoon verder xDD Oewh yush, als jij kan maken (en naar War stuurt) dan reageer ik erop >33 Ik ben nu casual een animatie aan het proberen te maken voor Ace zijn os sooo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:38 | |
| @J; ik ga zo het Ace x Owl maken nu hij meer kan doen uwu Also, betekent Ace niet 'cool' ofzo idk |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:39 | |
| @Jamie; dan komt ie later vanmiddag / vanavond / morgen xD en anders heb ik ook nog evt een open topic liggen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jul 2017 - 13:40 | |
| Oewh anders pak ik het open topic wel, voor het gemak :333
EN yushhh nu hoeft hij hem niet te poken met een tak. Maar ehem het betekend geslaagd en aas xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|