|
|
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:02 | |
| @Linn Wil je een topic met zusje Homekit? :3 |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:03 | |
| - Stallionheart schreef:
- Lionkit' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
- Hannah: Lolololol (': Ja uh. Ik had tijd over ;3; I guess
Ja ik moet ook eentje maken maar ben te lui Omg ja je moet er een maken >c Ik vind voorsteltopics maken het leukste om te doen rip haha Is idd het leukste maar er zit zoveel tijd in (a) Yess I swear als ik klaar ben met één karakter ga ik gewoon door naar het andere. Zo erg ben ik. Flo: Yes sure! Wie maakt?~ |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:04 | |
| - Lionkit' schreef:
- Stallionheart schreef:
- Lionkit' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
Ja ik moet ook eentje maken maar ben te lui Omg ja je moet er een maken >c Ik vind voorsteltopics maken het leukste om te doen rip haha Is idd het leukste maar er zit zoveel tijd in (a) Yess I swear als ik klaar ben met één karakter ga ik gewoon door naar het andere. Zo erg ben ik.
Flo: Yes sure! Wie maakt?~ Ik moet nog een sheet voor hem zoeken en dan komt het zware werk bleh |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:06 | |
| Kom er net achter dat ik geen vrouwelijke karakters heb 0.0 Nu wil ik wel mijn hele aanmelding aanpassen maar ergens ook weer niet ;.;
What must I do? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:07 | |
| @D; gewoon let it go, nog meer katertjes whooo~~
- also, ik denk dat Owl graag staarcontesten houdt, maar uilen doen dat ook. Ik heb struggles met Owlcrash of Owlgaze |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:08 | |
| - Owlkit, schreef:
- @D; gewoon let it go, nog meer katertjes whooo~~
- also, ik denk dat Owl graag staarcontesten houdt, maar uilen doen dat ook. Ik heb struggles met Owlcrash of Owlgaze Thanks, dan zal ik het laten gaan.. Al zou het mijn laatste ACC worden maar katers voor the win xD Edit: Oh ja beide namen klinken geweldig! <3
Laatst aangepast door Butterkit, op zo 16 jul 2017 - 16:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:10 | |
| - Lionkit' schreef:
- Stallionheart schreef:
- Lionkit' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lionkit' schreef:
Ja ik moet ook eentje maken maar ben te lui Omg ja je moet er een maken >c Ik vind voorsteltopics maken het leukste om te doen rip haha Is idd het leukste maar er zit zoveel tijd in (a) Yess I swear als ik klaar ben met één karakter ga ik gewoon door naar het andere. Zo erg ben ik.
Flo: Yes sure! Wie maakt?~ Kun jij maken? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:11 | |
| Flooooooo how about Owl x Home :p |
|
| |
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:11 | |
| - Owlkit, schreef:
- Flooooooo how about Owl x Home :p
Iz good! Kun jij maken? |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:12 | |
| Flo: Sure thing! Zal er direct aan beginnen ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:12 | |
| - Homekit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Flooooooo how about Owl x Home :p
Iz good! Kun jij maken? Sure, je ziet hem verschijnen in de pm |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:13 | |
| Owlgaze klinkt super pretty. En ik zie de situatie voor me dat Owl bij de ceremonie gwn een deathstare aan het geven is aan de leader en dat die is van. "Owl... you're going to be- Stop staring. Owlgaze. Yeah you're Owlgaze, now stop it" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:15 | |
| - Acefray schreef:
- Owlgaze klinkt super pretty. En ik zie de situatie voor me dat Owl bij de ceremonie gwn een deathstare aan het geven is aan de leader en dat die is van. "Owl... you're going to be- Stop staring. Owlgaze. Yeah you're Owlgaze, now stop it"
tru tho, maar Owlcrash klinkt ookal badass, aangezien hij nogal behoorlijk onhandig is en hij heeft nogal lange poten en idkkdkdkdeeh Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk |
|
| |
Bo~ 105 Actief "If life is like a field of flowers, you should pick me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:18 | |
| - Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Owlgaze klinkt super pretty. En ik zie de situatie voor me dat Owl bij de ceremonie gwn een deathstare aan het geven is aan de leader en dat die is van. "Owl... you're going to be- Stop staring. Owlgaze. Yeah you're Owlgaze, now stop it"
tru tho, maar Owlcrash klinkt ookal badass, aangezien hij nogal behoorlijk onhandig is en hij heeft nogal lange poten en idkkdkdkdeeh
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:33 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
tru tho, maar Owlcrash klinkt ookal badass, aangezien hij nogal behoorlijk onhandig is en hij heeft nogal lange poten en idkkdkdkdeeh
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD fair enough Xd |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:34 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD Owl is nog maar een halve moon, wacht ff met de naam en zie hoe hij is in de RPG. I mean, vanaf de 12 moons wordt die pas warrior, genoeg tijd om te brainstormen over de naam en er kan nog van alles veranderen~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:36 | |
| - Thora schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD Owl is nog maar een halve moon, wacht ff met de naam en zie hoe hij is in de RPG. I mean, vanaf de 12 moons wordt die pas warrior, genoeg tijd om te brainstormen over de naam en er kan nog van alles veranderen~ Precies, dat hou ik mezelf altijd voor. Maar dan krijg ik die gedachte van 'ships, wat als ik te laat kom met die naam?' who knows |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:45 | |
| - Owlkit, schreef:
- Thora schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD Owl is nog maar een halve moon, wacht ff met de naam en zie hoe hij is in de RPG. I mean, vanaf de 12 moons wordt die pas warrior, genoeg tijd om te brainstormen over de naam en er kan nog van alles veranderen~ Precies, dat hou ik mezelf altijd voor. Maar dan krijg ik die gedachte van 'ships, wat als ik te laat kom met die naam?' who knows Ja dat herken ik wel, bij mij zijn ook zoveel namen veranderd. Thrushdive, bijvoorbeeld, zou eerst Thrushpelt gaan heten xD Maar voor Smokegaze had ik nooit echt een warrior naam verzonnen en voor hem heb ik dus echt vlak voor de ceremonie nog moeten na denken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:47 | |
| - Thora schreef:
- Owlkit, schreef:
- Thora schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Whahahaha maar gewoon echt zijn ogen is zijn wapen, als hij iemand wilt manipuleren moet hij diegene gewoon echt aankijken van 'dead inside' en zodra hij ouder is gaat hij anderen ook de elevator eyes geven like Olwgaze klinkt echt bijpassend voor hem maar Owlcrash is gwn... badassss idkk Zorg dat ie owlgaze heet en dan ervoor zorgen dat zn friends m owlcrash noemen ofzo xD Owl is nog maar een halve moon, wacht ff met de naam en zie hoe hij is in de RPG. I mean, vanaf de 12 moons wordt die pas warrior, genoeg tijd om te brainstormen over de naam en er kan nog van alles veranderen~ Precies, dat hou ik mezelf altijd voor. Maar dan krijg ik die gedachte van 'ships, wat als ik te laat kom met die naam?' who knows Ja dat herken ik wel, bij mij zijn ook zoveel namen veranderd. Thrushdive, bijvoorbeeld, zou eerst Thrushpelt gaan heten xD Maar voor Smokegaze had ik nooit echt een warrior naam verzonnen en voor hem heb ik dus echt vlak voor de ceremonie nog moeten na denken xD Snap ik wel, like Smokegaze is gewoon Rookstaar zo uhm XD |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 16:49 | |
| Sweetheart heeft meer topics slachtoffers nodig :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|