|
|
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:03 | |
| - Flameleap schreef:
- Ik wil deze een apprentice geven maar hij is zo lui en kinderachtig en onhandig en
dom Hij heeft wat Swiftivation nodig~ |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:03 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Flameleap schreef:
- Ik wil deze een apprentice geven maar hij is zo lui en kinderachtig en onhandig en
dom Hij heeft wat Swiftivation nodig~ Taylor Swift boost |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:04 | |
| Haha, nah, als ik een karakter echt niet mag betekend dat dat diegene hem goed bespeeld hihi |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:04 | |
| - Flameleap schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Flameleap schreef:
dom Hij heeft wat Swiftivation nodig~ Taylor Swift boost
Hahahaha omg xD Swift is totaal geen Taylor, like, she's not that sweet xD |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:05 | |
| - Raptorecho schreef:
- Flameleap schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Flameleap schreef:
dom Hij heeft wat Swiftivation nodig~ Taylor Swift boost
Hahahaha omg xD Swift is totaal geen Taylor, like, she's not that sweet xD That's the point ( .-.) |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:05 | |
| Zometeen mooi posten voor iedereen (: |
|
| |
Beertje 99 Actief Bees have the honey
in there mouths have
the stings in their tails
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:16 | |
| misschien post ik nog straks, like om 23u ofzo
toedels! |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:28 | |
| Ik wil zo graag me deze posten ;w; |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:34 | |
| Ik lichamelijk en fysiek een wreck en morgen moet ik ook een hele dag gaan rondlopen en moet heel het weekend werken ugh .-. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:42 | |
| En dan nu naar Wonderwomen met mams, tot laterz~ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 18:58 | |
| Ik wil meer katten voor Bane waar ze bij is van "Ik haat het maar dat is best aantrekkelijk maar NEE" xD
En miss een paar thunderclanners die een beetje respect en regel in haar willen meppen
|
|
| |
Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:02 | |
| - Acefray schreef:
- Ik wil meer katten voor Bane waar ze bij is van "Ik haat het maar dat is best aantrekkelijk maar NEE" xD
En miss een paar thunderclanners die een beetje respect en regel in haar willen meppen
so you looking for katers of poezen? wbw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:06 | |
| - Acefray schreef:
- Ik wil meer katten voor Bane waar ze bij is van "Ik haat het maar dat is best aantrekkelijk maar NEE" xD
Ik heb Beampaw en Flameleap Maar Beam is veel te stil en Flame is niet zo serieus sooo |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:07 | |
| - Acefray schreef:
Rising wil er wel wat in meppen ik vertel even over hem via tele |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:17 | |
| - Swallowflight schreef:
- Redpetal schreef:
- Twigkit schreef:
- Coyote • schreef:
- Ik wil een een Thunderclan kater aanmaken puur en alleen om de reden dat ie Redpetal blij moet maken want dat arme kind oml uwu
Racza/Branchtrove is echt een ass >:c voegt het toe aan het lijstje het is gewoon hoe het hier ook aan toe gaat, mannen maken babies en verdwijnen dan XD #teenmom Je bent al de vijfde ofzo die het voorsteld haha :")
als ze in het nieuwe territorium komen (als dat er komt zelfs haha) dan zal ik miss es rondkijken tussen de katers voor een potentiële man voor der wbw Thornface x Redpetal. Shipit. Subtle ...Ergens wil ik ooit een topic met Thorn en Branch/Nazca, zodat hij de protective foster dad kan zijn als Nazca Jingle en Bloom beledigt :') |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:25 | |
| - Thornface schreef:
- Swallowflight schreef:
- Redpetal schreef:
- Twigkit schreef:
- Coyote • schreef:
- Ik wil een een Thunderclan kater aanmaken puur en alleen om de reden dat ie Redpetal blij moet maken want dat arme kind oml uwu
Racza/Branchtrove is echt een ass >:c voegt het toe aan het lijstje het is gewoon hoe het hier ook aan toe gaat, mannen maken babies en verdwijnen dan XD #teenmom Je bent al de vijfde ofzo die het voorsteld haha :")
als ze in het nieuwe territorium komen (als dat er komt zelfs haha) dan zal ik miss es rondkijken tussen de katers voor een potentiële man voor der wbw Thornface x Redpetal. Shipit. Subtle
...Ergens wil ik ooit een topic met Thorn en Branch/Nazca, zodat hij de protective foster dad kan zijn als Nazca Jingle en Bloom beledigt :') lol maar thorn was close met snow no way xD also Nazca vind blijkbaar jingle wel cool omdat ze 'sterk' is en bloom niet omdat ze niet kan praten hmpf xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:29 | |
| Bunny: For haat-crush-interesse katers B) Voor in elkaar meppen mag alles natuurlijk.
Hannah: Bane is miss iets te bedreigend voor hun xD |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:33 | |
| - Acefray schreef:
- Bunny: For haat-crush-interesse katers B) Voor in elkaar meppen mag alles natuurlijk.
Hannah: Bane is miss iets te bedreigend voor hun xD -schuift alle katers die ik heb naar voren- lol ik heb echt weinig katers eigenlijk xD Coverkit en Flurrykit zijn te klein, Greypaw heeft al iets en Pebble is ook niet echt geschikt hahaha |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:36 | |
| - Snakesong schreef:
- Thornface schreef:
- Swallowflight schreef:
- Redpetal schreef:
- Twigkit schreef:
- Coyote • schreef:
als ze in het nieuwe territorium komen (als dat er komt zelfs haha) dan zal ik miss es rondkijken tussen de katers voor een potentiële man voor der wbw Thornface x Redpetal. Shipit. Subtle
...Ergens wil ik ooit een topic met Thorn en Branch/Nazca, zodat hij de protective foster dad kan zijn als Nazca Jingle en Bloom beledigt :') lol maar thorn was close met snow no way xD also Nazca vind blijkbaar jingle wel cool omdat ze 'sterk' is en bloom niet omdat ze niet kan praten hmpf xD Maar het kwam nooit verder dan vriendschap Jk ik zie hem voorlopig echt niet samenzijn met iemand xDHm, dat is waar ook... Dat zou wel voor meer drama zorgen, want Bloom is precious |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 jul 2017 - 19:38 | |
| Owl is de enige die echt pittig is maar hij is een echt meisje xD
Naja ik heb nog Squallpaw en Blizzard buttt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |