|
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:24 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Silvercloud schreef:
- Ik moet nog steeds posten met haar broer <'3
I spy some Httyd 2. For the Dancing and the Dreaming ♥ Yes <'3 |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:25 | |
| - Hazelnut schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Silvercloud schreef:
- Ik moet nog steeds posten met haar broer <'3
I spy some Httyd 2. For the Dancing and the Dreaming ♥ Yes <'3 Ik blijf ze kijken die films, uggh want ze zijn zo amazingly touching! |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:25 | |
| - Seaweedkit schreef:
- River • schreef:
- Wanneer je lekker aan het gamen bent en plots de hele straat vol staat met mensen omdat er een ambulance staat en er wss iemand is overleden... ramptoeristen...
Er was eens een keer iemand doodgeschoten in mijn straat, was er zelf niet bij, maar nooit zie je iemand in onze straat, en toen ineens hele straat vol. Like, er is iemand dood, show respect. Nja eigg was ie niet dood, de politie wilde de ambulancebroeders er gwn niet bijlaten tot de laatste medeplichtige, die in shock was want was ongeluk, het huis uit was. ja dat dus 0.0 respect gewoon. Ben gewoon eens gaan kijken want ze stonden letterlijk voor mijn deur en ben alleen atm en heel het huis was blauw van die lichten en die geluiden ugh (yea ik was aan het gamen heb je wat stuff nodig om me te laten opkijken). Toen heb ik gehoord dat er iemand was overleden maar ja, idk of het roddels zijn of niet. Ben maar gwn terug naar binnen gegaan like, daar hoef ik niks van te zien hoor... wtf |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:29 | |
| - River • schreef:
- Seaweedkit schreef:
- River • schreef:
- Wanneer je lekker aan het gamen bent en plots de hele straat vol staat met mensen omdat er een ambulance staat en er wss iemand is overleden... ramptoeristen...
Er was eens een keer iemand doodgeschoten in mijn straat, was er zelf niet bij, maar nooit zie je iemand in onze straat, en toen ineens hele straat vol. Like, er is iemand dood, show respect. Nja eigg was ie niet dood, de politie wilde de ambulancebroeders er gwn niet bijlaten tot de laatste medeplichtige, die in shock was want was ongeluk, het huis uit was. ja dat dus 0.0 respect gewoon. Ben gewoon eens gaan kijken want ze stonden letterlijk voor mijn deur en ben alleen atm en heel het huis was blauw van die lichten en die geluiden ugh (yea ik was aan het gamen heb je wat stuff nodig om me te laten opkijken). Toen heb ik gehoord dat er iemand was overleden maar ja, idk of het roddels zijn of niet. Ben maar gwn terug naar binnen gegaan like, daar hoef ik niks van te zien hoor... wtf Ja mijn moeder kwam thuis en zag dat zo, uiteindelijk was ze gwn small talk met een politie agent gaan doen, ipv respectloos ramptoerist uithangen. |
|
| |
Beertje 74 Actief dancing light lit up the sky
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:30 | |
| - Seaweedkit schreef:
- River • schreef:
- Seaweedkit schreef:
- River • schreef:
Er was eens een keer iemand doodgeschoten in mijn straat, was er zelf niet bij, maar nooit zie je iemand in onze straat, en toen ineens hele straat vol. Like, er is iemand dood, show respect. Nja eigg was ie niet dood, de politie wilde de ambulancebroeders er gwn niet bijlaten tot de laatste medeplichtige, die in shock was want was ongeluk, het huis uit was. ja dat dus 0.0 respect gewoon. Ben gewoon eens gaan kijken want ze stonden letterlijk voor mijn deur en ben alleen atm en heel het huis was blauw van die lichten en die geluiden ugh (yea ik was aan het gamen heb je wat stuff nodig om me te laten opkijken). Toen heb ik gehoord dat er iemand was overleden maar ja, idk of het roddels zijn of niet. Ben maar gwn terug naar binnen gegaan like, daar hoef ik niks van te zien hoor... wtf Ja mijn moeder kwam thuis en zag dat zo, uiteindelijk was ze gwn small talk met een politie agent gaan doen, ipv respectloos ramptoerist uithangen. 100% mijn oma en mn vader en ik moet mee, zeer genant |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 23:44 | |
| - Dinspots schreef:
- Routpaw schreef:
- Loïs we hebben nog een din x rout nodig lmao
Ja omg is goed Maak jij of ik? Jij? Anders komt ie morgen avond, ben nu bij vrienden c: |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 0:10 | |
| Mijn moeder heeft ook al de laptop afgepakt, dus het kan zijn dat ik nogal inactief ga worden tot ik mijn telefoon of laptop terug krijg. Ik zit nu op de laptop van mijn stiefzusje, maar ik kan het niet mee naar huis brengen. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 2:50 | |
| Denk je eindelijk vakantie te hebben moet je een break-up verwerken :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 3:52 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Denk je eindelijk vakantie te hebben moet je een break-up verwerken :')
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 3:57 | |
| - Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 3:59 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D Welkom bij de single pringle squad :'D Naja, ik hoop dat het niet via text was want dat ken ik maar al te goed |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 4:02 | |
| - Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D Welkom bij de single pringle squad :'D Naja, ik hoop dat het niet via text was want dat ken ik maar al te goed Was t wel helaas. Maar voelde het stiekem al een maand aankomen maar wilde het niet aan mezelf toegeven ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 4:03 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D Welkom bij de single pringle squad :'D Naja, ik hoop dat het niet via text was want dat ken ik maar al te goed Was t wel helaas. Maar voelde het stiekem al een maand aankomen maar wilde het niet aan mezelf toegeven ^^ Ah ik haat dat. Het is echt een k*tmanier om een relatie te eindigen Naja. Ik zeg wel dat je een enorm bak ijsje verdient <3 hij verdient jou in ieder geval niet |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 4:06 | |
| - Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D Welkom bij de single pringle squad :'D Naja, ik hoop dat het niet via text was want dat ken ik maar al te goed Was t wel helaas. Maar voelde het stiekem al een maand aankomen maar wilde het niet aan mezelf toegeven ^^ Ah ik haat dat. Het is echt een k*tmanier om een relatie te eindigen Naja. Ik zeg wel dat je een enorm bak ijsje verdient <3 hij verdient jou in ieder geval niet Mmm ik zou wel ijs willen atm maarja waar haal je ijs vandaan om 4 uur 's nachts D: Waarom ben jij eigenlijk nog wakker? ;o |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 8:22 | |
| Goedemorgen!
Vandaag is het mijn beurt om naar de Efteling te gaan :'D |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 8:55 | |
| - Thornface schreef:
- Goedemorgen!
Vandaag is het mijn beurt om naar de Efteling te gaan :'D Superleuk! Symbolica is echt mooi, het wachten waard. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 9:03 | |
| - Bronzemask schreef:
- Thornface schreef:
- Goedemorgen!
Vandaag is het mijn beurt om naar de Efteling te gaan :'D Superleuk! Symbolica is echt mooi, het wachten waard. Als de wachttijden niet te lang zijn, zal ik eens kijken c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 9:17 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Owlkit, schreef:
- Kestrelwing schreef:
*pats back* got you bro Ik heb geen breakup gehad in de laatste paar jaren omdat ik ook geen verkering heb met iemand, maar ik weet wel hoe een gebroken hart voelt Aha ik voel me zo klote Ach m'n eerste verkering en tis niet goed afgelopen :'D Welkom bij de single pringle squad :'D Naja, ik hoop dat het niet via text was want dat ken ik maar al te goed Was t wel helaas. Maar voelde het stiekem al een maand aankomen maar wilde het niet aan mezelf toegeven ^^ Ah ik haat dat. Het is echt een k*tmanier om een relatie te eindigen Naja. Ik zeg wel dat je een enorm bak ijsje verdient <3 hij verdient jou in ieder geval niet Mmm ik zou wel ijs willen atm maarja waar haal je ijs vandaan om 4 uur 's nachts D: Waarom ben jij eigenlijk nog wakker? ;o Lang verhaal, ik ging slapen om 8 uur en werd om 2 uur wakker en toen kon ik niet slapen |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 9:18 | |
| |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 jul 2017 - 10:04 | |
| goeeedeemorgend c:
vandaag heb ik een lange werkdag ;-; van 11u tot 21u30 sigh sigh |
|
| |