We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hoe onthoudt je al die volgorders van bewegingen? 0.0
Herhalen, herhalen, herhalen en nog meer herhalen. Net als wiskunde, haha.
Voor mijn gele band moet ik in totaal 9 kata's lopen, waarvan ik 6 al ken door eerdere examens, ik vind het ontzettend leuk, tho en die kata's zijn goed voor heel veel verschillende dingen. Coördinatie, balans, stijl... ondertussen sla je de technieken ook goed op, je maakt het eigen, waardoor je ze kan toepassen tijdens wedstrijden, etc.
Als je bang bent van hoe goed de andere aanmeldingen zijn (zoals ik ook ben lol) moet je gewoon jouw aanmelding posten voor er anderen zijn, dat doe ik ook altijd 8)
Wanneer je lekker aan het gamen bent en plots de hele straat vol staat met mensen omdat er een ambulance staat en er wss iemand is overleden... ramptoeristen...
Seaweedpaw
Member
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
Wanneer je lekker aan het gamen bent en plots de hele straat vol staat met mensen omdat er een ambulance staat en er wss iemand is overleden... ramptoeristen...
Er was eens een keer iemand doodgeschoten in mijn straat, was er zelf niet bij, maar nooit zie je iemand in onze straat, en toen ineens hele straat vol. Like, er is iemand dood, show respect. Nja eigg was ie niet dood, de politie wilde de ambulancebroeders er gwn niet bijlaten tot de laatste medeplichtige, die in shock was want was ongeluk, het huis uit was.