|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:26 | |
| - Runningtime schreef:
- Boi, dit is ook belangrijk *puppy eyes*
pfft als je ermee kan leven dat ik like 1 keer in de maand met m post xD |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:29 | |
| - Whitelion schreef:
- Runningtime schreef:
pfft als je ermee kan leven dat ik like 1 keer in de maand met m post xD
Jesus, ga je lekker zeg. Ik denk dat er in het topicje maar twee keer gepost kan worden. White hoeft hem geen hele territorium tour te geven :') |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:30 | |
| - Runningtime schreef:
- Whitelion schreef:
- Runningtime schreef:
pfft als je ermee kan leven dat ik like 1 keer in de maand met m post xD
Jesus, ga je lekker zeg. Ik denk dat er in het topicje maar twee keer gepost kan worden. White hoeft hem geen hele territorium tour te geven :') sgoed, als jij maakt dan haha :') ik ga niet zeggen dat ik binnenkort dan post though want i dunno ^^" |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:31 | |
| - Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Ik moest van de dokter zo'n test nemen en ik dacht dat ik aan het overdrijven was dus heb ik alles een beetje minder aangekruisd and Im still quite shooketh
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:33 | |
| *scoort 35 op depression* 'extremely severe' tell me something I didn't know pls hahahahaha |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:34 | |
| Wooow, iedereen kom er lekker bij de squad :'D
@B; is goed, take your time, ik heb ook struggles met zoveel accies |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:37 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Ik moest van de dokter zo'n test nemen en ik dacht dat ik aan het overdrijven was dus heb ik alles een beetje minder aangekruisd and Im still quite shooketh
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:38 | |
| - Chillybreath schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") Ik had bij alles lager dan de 'normal' score ^^" |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:39 | |
| - Whitelion schreef:
- Chillybreath schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") Ik had bij alles lager dan de 'normal' score ^^" WITCH YOU ARE A WITCH HOW Bunny is de winner guys |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:41 | |
| Onderweg naar Cuijk voor een BBQ |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:48 | |
| - Whitelion schreef:
- Chillybreath schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") Ik had bij alles lager dan de 'normal' score ^^" Geef me je blijheid omg |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:49 | |
| Wauw, onze reactie op Bunny's score is al de depressie zelf :')
Also, weet iemand waar je die blending brush kan vinden in FireAlpaca? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:51 | |
| - Whitelion schreef:
- Chillybreath schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") Ik had bij alles lager dan de 'normal' score ^^" Same here Ik ga wel even de mom uithangen en zeggen dat als je hoger dan gemiddeld scoort het legit een goed idee kan zijn om hulp te zoeken, selfworth is so important ;-; |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:53 | |
| Mijn wifi doet het niet, mijn 3g doet het belabberd slecht en ik word er boos van ugh |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:55 | |
| - Runningtime schreef:
- Wauw, onze reactie op Bunny's score is al de depressie zelf :')
Also, weet iemand waar je die blending brush kan vinden in FireAlpaca? bedoel je de watercolor? Want die gebruik ik zelf (a) -- en ja mensen, wel hulp zoeken als je je niet goed in je vel voelt hoor! We houden allemaal van je en we zouden het zonde vinden als je zelf niet van jezelf houd <3 |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:58 | |
| - Whitelion schreef:
- Chillybreath schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Runningtime schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Owlkit, schreef:
- Okeh then:
@F: Precies dat, en dan moet ik weer huilen :'D Welke test is dat? Heb je er een linkje van? Klik Leef je uit, I guess? c': Aah, dank je Mijn resultaten zijn ook niet echt prettig, lol Severe - Extremely Severe - Severe Same, precies die volgorde ook :") Ik had bij alles lager dan de 'normal' score ^^" high five buns :") normal, normal, mild |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 14:58 | |
| Heb je ook dat gefrustreerde gevoel als iemand je opeens stoort als je met iets bezig bent, zelfs al is dat tekenen of lezen ofz? Want dan begin ik echt te trillen en krijg ik tranen in mijn ogen en word ik voor de rest van de dag echt prikkelbaar. So eh... Iemand? (a)
-
@Bunny; Okeh, maar waar vind je die XD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 15:02 | |
| - Runningtime schreef:
- Heb je ook dat gefrustreerde gevoel als iemand je opeens stoort als je met iets bezig bent, zelfs al is dat tekenen of lezen ofz? Want dan begin ik echt te trillen en krijg ik tranen in mijn ogen en word ik voor de rest van de dag echt prikkelbaar. So eh... Iemand? (a)
-
@Bunny; Okeh, maar waar vind je die XD Gewoon bij de brushes? Kan zijn dat je die open moet zetten, is bij Window en dan Brush aanklikken ^^ |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 15:05 | |
| - Whitelion schreef:
- Runningtime schreef:
- Heb je ook dat gefrustreerde gevoel als iemand je opeens stoort als je met iets bezig bent, zelfs al is dat tekenen of lezen ofz? Want dan begin ik echt te trillen en krijg ik tranen in mijn ogen en word ik voor de rest van de dag echt prikkelbaar. So eh... Iemand? (a)
-
@Bunny; Okeh, maar waar vind je die XD Gewoon bij de brushes? Kan zijn dat je die open moet zetten, is bij Window en dan Brush aanklikken ^^
Whoop, gevonden. Heb zulke struggles met nieuwe programs |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 15:08 | |
| Yes ik kent, nieuwe programma's zijn moeilijk xD
also, white's posts gaan steeds dichter naar mn geboortejaar toe 8) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |