|
|
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 23:38 | |
| - Cootsnarl schreef:
- eentje met Pangolin of Cobra?
Oeh beide is goed tbh x'D ik wil wel eentje maken maar idk als je eentje wilt met wie liever beide zijn leuk ;w; also ik ga ooit nog es posten met bur ofzo haha wss woensdag weer |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 23:40 | |
| - River • schreef:
- Cootsnarl schreef:
Oeh beide is goed tbh x'D ik wil wel eentje maken maar idk als je eentje wilt met wie liever beide zijn leuk ;w;
also ik ga ooit nog es posten met bur ofzo haha wss woensdag weer jush ik ga nu posten op sterf topic van Running en daarna topicsess maken c: euhm, maak jij die voor Pangolin anders? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 23:42 | |
| - Cootsnarl schreef:
- River • schreef:
- Cootsnarl schreef:
Oeh beide is goed tbh x'D ik wil wel eentje maken maar idk als je eentje wilt met wie liever beide zijn leuk ;w;
also ik ga ooit nog es posten met bur ofzo haha wss woensdag weer jush ik ga nu posten op sterf topic van Running en daarna topicsess maken c:
euhm, maak jij die voor Pangolin anders? allright! i gooi de link dan naar je op discord c: |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 23:45 | |
| - River • schreef:
- Cootsnarl schreef:
- River • schreef:
- Cootsnarl schreef:
also ik ga ooit nog es posten met bur ofzo haha wss woensdag weer jush ik ga nu posten op sterf topic van Running en daarna topicsess maken c:
euhm, maak jij die voor Pangolin anders? allright! i gooi de link dan naar je op discord c: yush <3 |
|
| |
Derps 84 Actief "Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 jul 2017 - 23:51 | |
| Ben eindelijk aan het posten! c:
|
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:19 | |
| - Tiger • schreef:
- Blackbear schreef:
- ik ben vandaag voor het meest grappige probleem ooit naar mn huisdokter gegaan
ik heb een ontstoken tepel. jawel. dat lees je goed. het is je boi inflamed nipple Oh my god xD Lijkt me ook genant om te vertellen aan de dokter like.. yeah, mijn tepel is onstoken (: maar dat ligt miss aan mij want ik vind t zelfs awkward om voor idk wat naar de dokter te gaan hahaha gelukkig had mn pa al gebeld. 't is voor Lucas, zijn tepel is ontstoken' HAHAHA mja tijdens mn surgery hebben ze dan ook t hele ding losgesneden, kleiner gemaakt en terug vastgenaaid op een andere plek (zodat het er meer boy-ish uit ziet) en bij de meeste transbois durft t nog wel eens ontsteken :') |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:38 | |
| - Blackbear schreef:
- Tiger • schreef:
- Blackbear schreef:
- ik ben vandaag voor het meest grappige probleem ooit naar mn huisdokter gegaan
ik heb een ontstoken tepel. jawel. dat lees je goed. het is je boi inflamed nipple Oh my god xD Lijkt me ook genant om te vertellen aan de dokter like.. yeah, mijn tepel is onstoken (: maar dat ligt miss aan mij want ik vind t zelfs awkward om voor idk wat naar de dokter te gaan hahaha gelukkig had mn pa al gebeld. 't is voor Lucas, zijn tepel is ontstoken' HAHAHA mja tijdens mn surgery hebben ze dan ook t hele ding losgesneden, kleiner gemaakt en terug vastgenaaid op een andere plek (zodat het er meer boy-ish uit ziet) en bij de meeste transbois durft t nog wel eens ontsteken :') randomness XD volgens mij ook best awkward, maar hey het is wel op een betere plaats nu c: en ik vraag me nog steeds af waarom mannen nippels hebben O.O |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:40 | |
| Morgenochtend zal ik posten met Raptor (: |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:47 | |
| - Cootsnarl schreef:
- Blackbear schreef:
- Tiger • schreef:
- Blackbear schreef:
ik heb een ontstoken tepel. jawel. dat lees je goed. het is je boi inflamed nipple Oh my god xD Lijkt me ook genant om te vertellen aan de dokter like.. yeah, mijn tepel is onstoken (: maar dat ligt miss aan mij want ik vind t zelfs awkward om voor idk wat naar de dokter te gaan hahaha gelukkig had mn pa al gebeld. 't is voor Lucas, zijn tepel is ontstoken' HAHAHA mja tijdens mn surgery hebben ze dan ook t hele ding losgesneden, kleiner gemaakt en terug vastgenaaid op een andere plek (zodat het er meer boy-ish uit ziet) en bij de meeste transbois durft t nog wel eens ontsteken :') randomness XD volgens mij ook best awkward, maar hey het is wel op een betere plaats nu c:
en ik vraag me nog steeds af waarom mannen nippels hebben O.O ooit gelezen dat het is omdat tepels gevormd worden voor het geslacht bepaald word in de buik xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:52 | |
| Als ik met happy river post luister ik naar sad music cause logics |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 jul 2017 - 0:54 | |
| |