|
|
Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 17:59 | |
| - Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- @Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!
@Hannah, misschien Ocean en Owl? Sure, wie maakt? Wil jij maken? Okeh
----
Well... f*ck - Owl x Lion - Owl x Rout - Owl x Burnet - Owl x Wish - Owl x Silver - Owl x Under - Owl x Cover - Owl x Ace - Owl x Ocean - Owl x Osprey
iemand die ik heb gemist? :'D Owl x Leopard? (a) |
|
| |
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 18:05 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- @Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!
@Hannah, misschien Ocean en Owl? Oh maar als jij dat graag wil doen mag jij dat doen hoor, ik heb ook al zijn geboortepost mogen maken enzo ^^ |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 18:11 | |
| - Greypaw' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
----
Well... f*ck - Owl x Lion - Owl x Rout - Owl x Burnet - Owl x Wish - Owl x Silver - Owl x Under - Owl x Cover - Owl x Ace - Owl x Ocean - Owl x Osprey
iemand die ik heb gemist? :'D Owl x Leopard? (a) Die maak jij uwu |
|
| |
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 18:19 | |
| die met Magpie, of moet ik die maken?
zooo bij gepost met Rattle c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 18:32 | |
| - Chimepaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
@Hannah, misschien Ocean en Owl? Oh maar als jij dat graag wil doen mag jij dat doen hoor, ik heb ook al zijn geboortepost mogen maken enzo ^^ Mij maakt het echt niet uit ^^ |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 19:11 | |
| Nog... 7 paragrafen te gaan. Whiee, teksten overschrijven :') |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 19:44 | |
| Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :') |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 19:44 | |
| - Littlekit*\" schreef:
- Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Keep concentrated on us! xD Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit? |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 19:52 | |
| - Owlkit, schreef:
- Underkit' schreef:
- Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Owlkit, schreef:
- Oceanbreeze schreef:
----
Well... f*ck - Owl x Lion - Owl x Rout - Owl x Burnet - Owl x Wish - Owl x Silver - Owl x Under!! deze eerst want special shitt you know <3 - Owl x Cover - Owl x Ace - Owl x Ocean - Owl x Osprey
iemand die ik heb gemist? :'D Whahahah ajjajajajajaja dat ie zijn ogen voor het eerst opent en dan is Under aan het struggelen met zijn poten en is hij van 'Stalker mode activated'
'O MY GOD WHAT IS THIS BEAUTY'
Under: 'Help please?' Hell yes |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:01 | |
| Het onweert hier, dios mio pls send help |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:07 | |
| @up^: Hier komt ook nu ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:07 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Het onweert hier, dios mio pls send help
Same here, en we waren net lekker aan het barbequën ;w; @M; Maar echt ook XD |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:08 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Littlekit*\" schreef:
- Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Keep concentrated on us! xD Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit? pff ik zou het niet meer weten, waarschijnlijk zilverkleurig xD Haar moeder was ook een NPC volgens mij dus doe maar iets (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:09 | |
| - Littlekit*\" schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Littlekit*\" schreef:
Keep concentrated on us! xD Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit? pff ik zou het niet meer weten, waarschijnlijk zilverkleurig xD Haar moeder was ook een NPC volgens mij dus doe maar iets (a) Oke ga kijken of ik foto's kan vinden. Vindt ik niets dan ga ik jou storen Bunny ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:11 | |
| OMFG HET ZIT PRECIES BOVEN ONS HELP ME ME vriendin vind het helemaal leuk dat het onweert en ik poep in me broek |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:13 | |
| Ik ook, ik zit hier rustig speklap te eten en ik weet niet of het onweer was of een terroristische aanval maar het was wel harder da ik gewend ben :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:15 | |
| Wanneer je 17 jaar bent en wel altijd zegt dat je alles wel zelf kan maar dan gaat het onweren en zit je in een hoekje met je oortjes in, je laptop voor je en een deken over je hoofd (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:16 | |
| Ik heb geen afleidende speklap :c ik lig hier onder de dekens terwijl me girlfriend heel leuk aan het zingen is en achter haar conputer zit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:17 | |
| - Underkit' schreef:
- Ik heb geen afleidende speklap :c ik lig hier onder de dekens terwijl me girlfriend heel leuk aan het zingen is en achter haar conputer zit
At least u got one, mijn vriendje is niet zo lief en ditcht me voor de 100048475848374e keer. Nu net met die onweer :c |
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 jul 2017 - 20:18 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Wanneer je 17 jaar bent en wel altijd zegt dat je alles wel zelf kan maar dan gaat het onweren en zit je in een hoekje met je oortjes in, je laptop voor je en een deken over je hoofd (':
wanneer je 17 jaar bent maar veel liever nog 7 zou zijn maar absoluut niks voelt bij onweer :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|