|
|
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:12 | |
| - Acefray schreef:
- Thornface schreef:
- Rousepaw schreef:
- Dat moment dat je je realiseert hoe f*ked up Kindkit eigenlijk wel niet is
"Starclan zal je keer op keer straffen tot je het leert, tot je binnen de lijn gaat staan. Je bent een medicine cat Acefray, je bent geen warrior. Liefde is onbestaande voor jou," + "Niemand mag van je houden en jij mag van niemand houden zolang je de titel draagt van Medicine cat. En daarvoor Acefray,"
Het kind is zo aseksueel als het maar zijn kan en snapt gevoelens niet en heeft ook heel weinig gevoelens om mee te beginnen
Op een of andere manier matcht dat gewoon zo mooi lol :') Ergens heb ik het gevoel dat dit allemaal zo veel makkelijker zou zijn geweest voor Ace als Kind erbij zou hebben vermeld dat er veel vormen van liefde en "houden van" zijn :'D
Niet dat ze daar op zou hebben gelet als ze gevoelens in het algemeen niet snap though XD Kindkit is gekomen dankzij Starclans manier van zeggen "Kijk Ace, zo zou jij moeten zijn"
En ja. Als iemand gewoon duidelijk had gezegd "Ace yo, als je partner en kits hebt dan word je contact met Starclan slechter en dat willen niet, stop dus ermee" dan was zijn dark forest drama ook niet aan de gang gagaan xDD Want nu denkt Ace dat geen enkele liefde mag en Starclan hem haat :C Als ze dat ooit tegen hem gaat zeggen gaat Ace wss schreeuwen ofzo Tbh ik zou met Rouse hem wel wakker willen proberen te schudden (harde of zachte manier I don't mind) en heb ik ook een geldige reden haar naar Starclan te sturen |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:21 | |
| Nu wil ik Ace gewoon een knuffel geven, the poor thing |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:28 | |
| Ace stapt dan spontaan de clan uit en gaat bij de tribe wonen "zijn jullie dooie vriendelijker?"
Oewh Rout mag het proberen >33 Geen idee wat/of het gaat werken maar het kan een goede poging zijn xD Hij heeft wel een kleine reality check nodig.
Ja hij verdiend een cuddle >3 |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:41 | |
| RouSE legit everyone does that ;-; Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:42 | |
| Lol guys help,
Ik wil posten maar where am I supposed to post (':
Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:42 | |
| - Eyes • schreef:
- RouSE
legit everyone does that ;-; Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" ik heb Winddancer altijd voor je hoor (a) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:47 | |
| - Eyes • schreef:
- RouSE
legit everyone does that ;-; Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop" "Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood" |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:47 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Lol guys help,
Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post = 1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory 2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c': 3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c; |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:50 | |
| - Ra schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Lol guys help,
Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post = 1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory 2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c': 3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c; Jaa dat begreep ik nog wel, dus je kunt in principe gewoon overal in het nieuwe gebied posten, ongeacht je Clan c: |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:55 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Ra schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Lol guys help,
Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post = 1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory 2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c': 3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c; Jaa dat begreep ik nog wel, dus je kunt in principe gewoon overal in het nieuwe gebied posten, ongeacht je Clan c: Ja precies! Als je verder vragen hebt mag je ze altijd stellen (ik hoop dat ik ze allemaal kan beantwoorden (A) |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:55 | |
| ^Yep, en je mag als clancat geloof ik niet in de grot van de tribe komen :') |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:56 | |
| - Acefray schreef:
- Eyes • schreef:
- RouSE
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop"
"Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood" Rouse stelt er wss niet eens vragen bij ofzo en gaat dat doodleuk doen zonder te weten waarom en realiseert zich dat pas als iemand vraagt waarom ze dat deed Legit reason why Hell is in the Elite - Pebble • schreef:
- Eyes • schreef:
- RouSE
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" ik heb Winddancer altijd voor je hoor (a) Hier ga ik nog op terug komen |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 19:58 | |
| Over namenverwarring gesproken, ik heb ook al een paar posts gezien waarin Thornface Thornfang werd genoemd :'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:04 | |
| Also de Clans leven nog wel zo veel mogelijk afzonderlijk! Ze weten dat ze ooit weer uiteen gaan dus echte gezelligheid is niet de bedoeling. En oude vijandschappen zijn ook nie zomaar vergeten. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:19 | |
| En ik ben terug van de efteling c:
hiiii! |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:22 | |
| Oh god morgen diploma uitreiking.
Ik vrees het moment dat ik aan de beurt ben en de foto die ze gemaakt hebben op mijn eerste examen erop komt te staan want volgens mij kijk ik alles behalve vriendelijk lol. #rampzaligefoto (': Kill me |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:24 | |
| @ Linn, had je al iemand uitgekozen van de Artiestenlijst voor je OTM prijs? |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:24 | |
| - Swallowflight schreef:
- En ik ben terug van de efteling c:
hiiii! Hoe was het? c: |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:33 | |
| Rebecca: Oh nee dat moet nog ;3; Daar kijk ik vanavond ergens wel naar hehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 jul 2017 - 20:39 | |
| - Rousepaw schreef:
- Acefray schreef:
- Eyes • schreef:
- RouSE
"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen" Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop"
"Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood" Rouse stelt er wss niet eens vragen bij ofzo en gaat dat doodleuk doen zonder te weten waarom en realiseert zich dat pas als iemand vraagt waarom ze dat deed
Legit reason why Hell is in the Elite XDD Nu zie ik voor me dat alle Med catjes als excuus gebruiken "Starclan made me do it" Het is een hele goede reden xD Hell zou vast blij zijn als zijn BFF weer terug zou komen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|