|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:14 | |
| Ja dat was iets dat echt moest hahaha. Tenminste dat vond ik en ik schrijf de ceremonie dus ja.. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:26 | |
| oh my starclan, succes Evergreen |
|
| |
Beermens 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:28 | |
| en Raptor als mentor gaat ook niet goedkomen X"D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:30 | |
| Burnetpaw, oh no, poor world
Mareflower is zo pretty in naam en looks <33 |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:31 | |
| Burnetpaw word de beste apprentice ever, watch it |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:31 | |
| ik heb zojuist een application ingevuld om een soort MAP (Multi Animator Project) te joinen (kom er vanzelf nog wel achter of ik geaccepteerd ben) maar ik weet helemaal niet of ik wel goed genoeg ben in animatie-achtige dingen voor dat (er zijn ook nog parts die (zo goed als) geen animatie hebben maar idk) want wie weet wordt ik geaccepteerd en heb ik weer 'ns teveel metaforisch hooi op m'n metaforische vork genomen |
|
| |
Beermens 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:32 | |
| ghahahahah <3
and thanks c: - Ik ga werken guys (afwassen for live) tot straks! |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:32 | |
| He beer <3 Jongens als jullie je willen aanmelden... Just do it (A) Anders hebben we dalijk 0 aanmeldingen en 10 mensen die zich wel wíllen aanmelden maar t niet doen ghehehehe |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:33 | |
| - Panthergrowl schreef:
- He beer <3
Jongens als jullie je willen aanmelden... Just do it (A) Anders hebben we dalijk 0 aanmeldingen en 10 mensen die zich wel wíllen aanmelden maar t niet doen ghehehehe boi ik heb al 20 accs ben je gek |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:44 | |
| - Panthergrowl schreef:
- He beer <3
Jongens als jullie je willen aanmelden... Just do it (A) Anders hebben we dalijk 0 aanmeldingen en 10 mensen die zich wel wíllen aanmelden maar t niet doen ghehehehe ik ben al bezig hehe ff een vraagje tho kan een snow bengal of niet? vond mooie plaatjes van zo'n kat maar als het niet kan kan ik nog wel ff doorzoeken~ |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:44 | |
| - Flight • schreef:
- ik heb zojuist een application ingevuld om een soort MAP (Multi Animator Project) te joinen
(kom er vanzelf nog wel achter of ik geaccepteerd ben) maar ik weet helemaal niet of ik wel goed genoeg ben in animatie-achtige dingen voor dat (er zijn ook nog parts die (zo goed als) geen animatie hebben maar idk) want wie weet wordt ik geaccepteerd en heb ik weer 'ns teveel metaforisch hooi op m'n metaforische vork genomen Ik heb nog nooit meegedaan aan een MAP, maar ik zou zeggen dat als je kan tekenen, je ook kan animeren c: |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:46 | |
| Sorry LoLo ;v; ik heb mijn maximale aantal accounts al behaald En ik ga drie hoofdaccounts hebben en dat zijn Tijgertje hier, Lionkit en Mountainkit ooit ;3;
En oeh Ever heeft Burnet als app? Goodluck Ever xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:48 | |
| - Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- ik heb zojuist een application ingevuld om een soort MAP (Multi Animator Project) te joinen
(kom er vanzelf nog wel achter of ik geaccepteerd ben) maar ik weet helemaal niet of ik wel goed genoeg ben in animatie-achtige dingen voor dat (er zijn ook nog parts die (zo goed als) geen animatie hebben maar idk) want wie weet wordt ik geaccepteerd en heb ik weer 'ns teveel metaforisch hooi op m'n metaforische vork genomen Ik heb nog nooit meegedaan aan een MAP, maar ik zou zeggen dat als je kan tekenen, je ook kan animeren c: Ik weet dat ik kan animeren, maar het is heel wat werk en ik ben een lui persoon :') Dit gaat ook mijn eerste MAP worden (áls ik geaccepteerd word) dus idk wat ik moet verwachten en zo aaaa |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 10:59 | |
| ER IS EEN DODE RAT AAN HET ROTTEN IN HET KLASLOKAAL EN WE WETEN NIET WAAR DIE IS IK BEN DOODBANG VOOR RATTEN OMG |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 11:02 | |
| Up^: HAHAH succes :'D
Babys van Panther en Silver omg doe me dit niet aan ;w; |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 11:08 | |
| Als ik een betekenis kan vinden achter de naam die ik in gedachten heb, ga ik een kitten aanmelding maken <3
Also, mn psysch is laat >< |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 11:10 | |
| Wachten tot Nath met Hawk post en dan is het Owl's beurt can't WAITTTNDSHDG |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 11:56 | |
| - Owlkit, schreef:
- Wachten tot Nath met Hawk post en dan is het Owl's beurt can't WAITTTNDSHDG
En dan moet Osprey nog ahahah |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 12:14 | |
| Goedemorgen mensen, of welja middag toch al he (a)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 jul 2017 - 12:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|